
הזמנתי עדשות מגע ב18.4, היום ה30.4 אין מענה בשירות לקוחות, לא בטלפון, לא במייל, לא בווטסאפ, לא בצ'אט באתר וטרם קיבלתי את ההזמנה.

הזמנתי עדשות מגע ב18.4, היום ה30.4 אין מענה בשירות לקוחות, לא בטלפון, לא במייל, לא בווטסאפ, לא בצ'אט באתר וטרם קיבלתי את ההזמנה.

משלוח לא הגיע. לא משיבים ל whats app, לא עונים למייל, ולא עונים לצ'ט. שירות כאועה ביותר
שלום אברהם, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. כפי שכבר נאמר לך מספר פעמים, המרשם שלך לא נמצא במלאי. עם קבלת ההזמנה העדשות שלך הוזמנו מהיצרן. לאחר מספר ימים נאמר לנו שישנו עיכוב עם ההזמנה שלך. לצערנו זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. ישנם מקרים חריגים שהספק מתעכב ולמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לוקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

לא להתקרב! סיפקו עדשות מגע עם מספר שגוי, סירבו להחליף, וגם סירבו להמציא את העתק ההזמנה לצורך בדיקה. לפנייה בוואטסאפ - אפילו לא טרחו להתייחס.
שלום אריה, בדרך כלל אנו באים לקראת הלקוחות שלנו גם במקרים שהלקוח עושה טעות במרשם. במקרה שלך, לצערנו גילינו שמדובר בלקוח לא ישר שלא מפסיק לשקר. עשית טעות בהזמנה ורשמת את המרשם הלא נכון. אך במקרה שלך, אינך מודה בטעות וממשיך להאשים אותנו ללא הרף. הגידופים והיחס המעליב לשירות לקוחות על לא עוול בכפנו הביא אותנו להחלטה שלא להתייחס לפניות שלך יותר. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

חברה גרועה בלי טיפת שירות!!!! מחכה מעל חודש לעדשות שיגיעו ושום דבר.. האשראי חויב מיידית אבל המוצר לא מתכוון בכלל להגיע ניסיתי לפנות הצ'אט במייל ובווצאפ ואין שום מענה מנסה 3-4 פעמים ביום ושום דבר קחו בחשבון שזה השירות שתקבלו!!
שלום אסתי, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

אני רוצה להזהיר את מי שרוצה להתפתות למחיר יותר נמוך לא להזמין דרכם כי אני הזמנתי ולא קיבלתי את המוצר חיכיתי הרבה זמן ולא היה למי לפנות אין טלפון ולא עונים לפניות כתובות. פשוט חייבו עיסקה בינלאומית באותו רגע וזהו אין מענה רק למי שרוצה להזמין הם עונים ואם הם רואים שזה שאלה של מי שכבר קנה הם נעלמים מהצ'ט ולא עונים להודעות.
שלום לקוחה יקרה, מספר ההזמנה שסיפקת אינו תואם אף הזמנה במערכת, לכן אין לנו אפשרות להתייחס באופן אישי לפניה שלך. מכל מקום, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

ההזמנה לא הגיעה ואין כל דרך ליצור קשר - לא במייל, לא בטלפון ולא בוואטצאפ... ראו הוזהרתם!
שלום שחר (שרון), אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. שירות הלקוחות שלנו זמין 24/6 - הרבה מעבר לשעות הפעילות המקובלות בשוק. אפשר לפנות אלינו בכל שעה. למרות שאנו מציינים זאת בכל מקום אפשרי, אנו חוזרים ואומרים - עדשות צילינדר זו הזמנה שלוקחת זמן ויכולה להתעכב יותר מהרגיל. לצערנו, זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. המשלוח שלך התעכב ולא קיבלנו עדכון מדויק מהספק מתי העדשות שלך יגיעו. עם זאת, חשוב לציין שלמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

הזמנתי עסקה שנתית אחרי שהמחיר שהוצא היה באמת הכי אטרקטיבי. ההזמנה הגיע באיחור של 10 ימים, וכאשר הגיעה חצי מהחבילות שנשלחו היו במרשם לא נכון. הייתי לפני טיול לחו"ל, הבטיחו לי שמייד שאחזור יטפלו בזה ויחליפו את העדשות. מאז שחזרתי אני כבר מנסה למעלה משבוע וחצי לדבר עם "מישהו". באתר אומרים שעמוס ושיחזרו ולא חזרו, גם מהצאטים בוואטסאפ יש התעלמות מוחלטת. אני ברגע זה מגיש בקשה לחברת האשראי לביטול העסקה, אולי זה יגרום למישהו שם לענות. בכל מקרה, אני לא ממליץ לקנות מעסק שלא מתקשר עם הלקוחות. לא שווה את החסכון בכסף.
שלום תומר, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. נעשתה טעות וחלק מהאריזות שנשלחו לך היו עם מרשם לא נכון. אנו מודים בטעות וניסינו לעשות הכל כדי לתקן אותה במהירות האפשרית. שירות הלקוחות שלנו זמין 24/6 - הרבה מעבר לשעות הפעילות המקובלות בשוק. אפשר לפנות אלינו בכל שעה. הסיבה שאנו לא חזרנו לכל פניה שלך זה משום שכבר נאמר לך מספר פעמים שלצערנו זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. המשלוח שלך התעכב ולא קיבלנו עדכון מדויק מהספק מתי העדשות שלך יגיעו. עם זאת, חשוב לציין שלמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

שירות לקוחות גרוע ביותר: ב28.01.2022 קיבלתי את ההזמנה שלי (עדשות מגע יומיות, סה"כ 12 חבילות). ישנה בעיה עם אחד החבילות. מאז כל השבוע פניתי לשירות לקוחות בכל דרך אפשרית - בWHATSAPP, פניה דרך האתר, במייל, צ'אט. אין מענה באף פניה, פעם הבטיחו בצ'אט לחזור אליי - כמובן שלא חזרו. מסכנה - אל תתפתו למחירים יחסית זולים כי אם משהו ישתבש אז אין לכם עם מי לדבר וייתכן שהזול ייצא היקר.
שלום סמיון, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. חשוב להדגיש, לאחר שיצרת קשר עם שירות לקוחות - באותו היום קיבלת החזר כספי יחסי על סך 125 ש"ח לכרטיס בו בוצעה ההזמנה עבור אריזה בודדת שלא התאימה עם המרשם שלך. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

הבטיחו לספק תוך 7 ימים. אחרי 10 ימים אמרו שזאת היתה טעות ובכלל הם מספקים תוך 14. היום, אחרי 28 ימים, אני עדיין רודף אחריהם. אין מספר טלפון. מפנים למענה בוואטסאפ, אבל אף אחד לא עונה שם. צ'ט באתר (מאוד חביבי), אבל רק אומר שזה בטיפול כבר שבועיים... כנראה שהנחה כזאת היא too good to be true. משהו מאוד מסריח שם. אני רק מקווה שחזירו את הכסף
שלום יואב, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. באימייל ההזמנה שקיבלת רשום שלמוצר שהזמנת יש זמן הספקה ארוך מהרגיל. לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

מחכה כבר 3 שבועות לעדשות שהזמנתי והגיעו רק 2 חבילות מתוך 8 חבילות, וכל הכסף כבר חויב וכל הסחורה לא סופקה. אתם לא עונים לא בווצאפ לא בפייסבוק ולא בשום מקום!!
שלום רז, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

לא הייתי ממליצה להזמין משם לא שלחו לי את העדשות פעמיים! ביקשתי החזר כספי מספר פעמים ו- אין מענה.
שלום גיא, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. המוצר שהזמנת לא הגיע אלינו מהספק למרות שהזמנו אותו פעמיים. לאחר שביררנו עם הספק, התברר שישנו עיכוב גדול עם סוג העדשות שהזמנת. שירות לקוחות יצר איתך קשר והציע לך החזר כספי אליו הסכמת. מיד לאחר מכן מחלקת גביה החזירה לך את מלוא הסכום לכרטיס האשראי ממנו ביצעת את ההזמנה. שוב, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

מזעזע! המשלוח לא הגיע, החברה נעלמה ולא עונה בטלפון או במייל. חיוב האשראי מתבצע מחברה פולנית. חברת אייאופטיקס יושבת בביתר עילית, לא מקבלת קהל ולא עונה לשיחות. מרגע שחויבת באשראי הם נעלמים ולא מספקים את השירות. הכי פישי. תתרחקו! (ותקראו ביקורות לפני שמזמינים, אם הייתי קוראת מראש הייתי רואה את מגוון האנשים שסיפרו את אותו הסיפור לפניי)
שלום קרן, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. כפי שכבר נאמר לך מספר פעמים, המרשם שלך לא נמצא במלאי. עם קבלת ההזמנה העדשות שלך הוזמנו מהיצרן. לאחר מספר ימים נאמר לנו שישנו עיכוב עם ההזמנה שלך. לצערנו זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. ישנם מקרים חריגים שהספק מתעכב ולמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לוקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. שירות הלקוחות שלנו זמין 24/6 - הרבה מעבר לשעות הפעילות המקובלות בשוק. אפשר לפנות אלינו בכל שעה. אמנם לא תמיד יש לנו עדכון לגבי כל הזמנה. ברגע שלקוח פונה אלינו עשרות פעמים בזמן שאין לנו עדכון, אין לנו אפשרות להתייחס לכל פניה בזמנים של עומס. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

השירות הכי גרוע שנתקלתי בו EVER אף אחד לא עונה, כשכבר עונים בצ'אט זה אחרי שעותתת על שעותתת, אותו הכנל גם בוואטס אפ. אין איך לתקשר איתם, אין טלפון שאפשר לדבר. הזייה של שירות, חוויה גרועה ! עד שכבר קיבלתי את העדות, קיבלתי ל 3 חודשים כשהזמנתי ל 6 חודשים, זיכו אותי על 3 חודשים (לגילוי הנאות), אך 2 עדשות מתוך ה 3 שכבר זופקו לי - נקרעו בתוך העין !!! אני מנסה כבר שבוע לאתר אותם כדי להגיד להם ואף אחד לא עונה לצ'אט ולא לוואטס אפ. בחיים לא אקנה שם יותר וכמובן שלא אמליץ לאף אחד ! חשבתי שמצאתי מקום שכל כמה חודשים אוכל להזמין מהם, אבל ממש לא !
שלום ענבר, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. לאחר שהתברר שבטעות נשלחו לך עדשות רק ל-3 חודשים, הצענו לשלוח לך את שאר העדשות או לקבל החזר כספי. ברגע שביקשת זיכוי כספי, באותו היום מחלקת גביה החזירה לך את הכסף לכרטיס האשראי ממנו התבצע התשלום. בנוסף, לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

שירות גרוע במיוחד, לא מכיר כזה דבר, אנחנו מחכים חודשיים לקבלת העדשות, ואין עם מי לתקשר.
שלום לאה, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. שירות הלקוחות שלנו זמין 24/6 - הרבה מעבר לשעות הפעילות המקובלות בשוק. אפשר לפנות אלינו בכל שעה. למרות שאנו מציינים זאת בכל מקום אפשרי, אנו חוזרים ואומרים - עדשות צילינדר זו הזמנה שלוקחת זמן ויכולה להתעכב יותר מהרגיל. לצערנו, זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. המשלוח שלך התעכב ולא קיבלנו עדכון מדויק מהספק מתי העדשות שלך יגיעו. עם זאת, חשוב לציין שלמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

הם לא סיפקו את המוצר כפי שהובטח ובמועד שהובטח. הם שיקרו לי הבטיחו משלוח תוך 7 ימי עסקים. עברו כבר 3 שבועות ולא קיבלתי את המוצר. בשירות לקוחות הם מבטיחים כל יום שמגיע מחר. עכשיו ביררתי מול חברת השליחויות ומסתבר שהמוצר הגיע רק היום מחו"ל כך שעד היום כל השיחות עם שירות לקוחות היו שקר מוחלט לעולם לא אקנה מהם שוב.
הלקוח הזמין עדשות במרשם מאוד ספציפי. הספק הודיע לנו שהם צריכים לחדש מלאי וכידוע שהעדשות לא מיוצרות בישראל אלא בחו״ל, לכן היה עיכוב קל של שלושה ימים עם ההזמנה. אנחנו עושים הכל כדי שהלקוח יצא מרוצה. הלקוח עודכן היכן ההזמנה עומדת בכל שלב, ואף ניתן פיצוי כספי. למרות זאת התעקש לכתוב חוות דעת שלילית.

שירות מתחת לכל ביקורת!!!!! עברו 21 ימי עסקים ועד עכשיו לא קיבלתי עדשות !!! אין מענה משום כיוון , לא פייסבוק , לא ווטסאפ ולא מייל!!!! נכון שהמחיר יותר זול אבל השירות גרוע ביותר! כל יום מבטיחים לחזור אליי ושום דבר לא קורה..... מאכזב ביותר

השירות הכי גרוע שנתקלתי בו. יד ימין לא יודעת מיד שמאל. הזמנתי חבילה שנתית של עדשות - 24 חבילות. שילמית את כל הכסף בבת אחת כיוון שלא עושים תשלומים החצופים. לאחר כמה ימים שלא יצרו קשר, יצרתי קשר בוואטסאפ. אמרו שהחבילה תגיע למחרת. עברו עוד כמה ימים ושוב שקט, דממה ואין חבילה. אמרו שיש בעיה עם היצרן ויש רק חלק מהחבילות. ביקשתי שיישלחו לי מה שיש בינתיים כי אני צריכה עדשות. את השאר שיישלחו אח"כ. ההזמנה בוצעה בחודש מאי, עד היום לא קיבלתי את שאר העדשות. מקווה מאוד לטובתם שיישלחו אותם לפני שאני פונה ללשכה להגנת הצרכן

רכשתי עדשות מגע דרך אייאופטיקס העדשות הגיעו במועדן אבל קבלה עבור ההזמנה לא התקבלה. פניתי מספר פעמים לחברה בדרכים שונות (אין מספר טלפון ישיר) והובטח לי פעם אחר פעם שהקבלה תישלח. לצערי, השירות מלבד ההזמנה עצמה פגום ולא מכבד. להיזהר!

גרועים ברמות! לא ממליצה בכלל. מצטערת שבכלל הזמנתי מהם. מחכה להזמנה שהייתה צריכה להיות מסופקת מזמן. (מעל 3 שבועות). אין מענה גם בשירות לקוחות. פשוט בושה

מאד נגיש ברור נוח ומהיר. מחיר זול יחסית לאתרים מתחרים, מקווה שהמוצר יגיע במהירות ובדייקנות.

תהליך ההזמנה באתר היה קל ונוח, העדשות הגיעו מהר, המשלוח היה חינם ומחיר העדשות נוח

חווית קניה מוצלחת. מחיר זול בהשוואה לאותו מוצר שאני קונה שנים בחנות משקפיים. מומלץ בחום!

קנייה מהירה ומוצרים טובים והכי זולים, הבעיה היא שכאשר יש בעיה לא ניתן לתקשר עם החברה מהר ולוקח זמן עד שהצלחתי ליצור קשר.

חנות אונליין לאדשות הכי מושלמת בארץ! מזמין כבר שנתיים. תודה על השירות! גם זול וגם איכותי בטירוף