
מכירים את החנויות האלו שאתה מבצע בהם הזמנה ואז מתקשרים אליך ומעדכנים ש"המוצר אינו במלאי" ומציעים לך חלופות שלא באמת רצית ובמחיר שונה לחלוטין? אז אבאגן. נציג השירות שהתקשר לבטל את העיסקה היה אדיב, העסקה זוכתה, אבל השיטה הזו לא מתאימה ל-2024. אתר מכירות שלא משקף בזמן אמת בכל רגע נתון את המלאי האמיתי של המוצרים - יקבל ממני דירוג נמוך, כדי לחסוך לגולשים אחרים זמן.











