מפרסם ב-zap מאז 2004

‎באג‎ ‏(Bug)

מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)

2.74 / 5 ממוצע מבוסס על 35 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: www.bug.co.il
בעלים: באג מולטיסיסטם בע"מ
נמצאו 653 חוות דעת גולשים על באג
samfunkyfish1
samfunkyfish1
24.06.2026
מוצר שנרכש: REOLINK CAMERA

בתאריך 25.5.2026 רכשתי בסניף באג רמת אביב שלוש מצלמות אבטחה של חברת Reolink, בהתאם להמלצת מנהל הסניף. אחת המצלמות, הפועלת באמצעות סוללה, הומלצה לי בטענה שניתן להטעינה בקלות באמצעות Power Bank, ועל בסיס מידע זה ביצעתי את הרכישה. לאחר הרכישה גיליתי שהמצלמה אינה נטענת בדרך זו. פניתי לסניף ונמסר לי כי מאחר שחלפו יותר מ-14 יום, עליי לפנות ליבואן. היבואן הבהיר כי אסור להטעין את המצלמה באמצעות סוללה חיצונית ויש להשתמש רק בספק כוח מתאים, בניגוד למידע שקיבלתי בעת המכירה. כשפניתי למנהל הסניף בנושא, נתקלתי ביחס לא מקצועי, והשיחה הסתיימה בניתוק הטלפון מצדו. בנוסף, אחת המצלמות שרכשתי כלל לא הצליחה להתחבר ועד היום אינה בשימוש, ללא מענה או פתרון מצד הסניף. לצערי, גיליתי גם כי מחירי המצלמות אצל היבואן נמוכים בכ-40% ממחירי באג. מעבר לפער המחירים, חוויית השירות שקיבלתי הייתה מאכזבת ביותר. חשוב לי לציין כי לאורך השנים הייתי לקוח קבוע של רשת באג, במיוחד בסניף דיזנגוף סנטר, שם תמיד זכיתי לשירות מקצועי, אדיב ומסור. לכן האכזבה מהשירות בסניף רמת אביב גדולה במיוחד. לסיכום, מדובר בחוויית קנייה ושירות מהגרועות שחוויתי, אשר גרמה לי לאבד את האמון בסניף זה ולשקול מחדש את המשך רכישותיי ברשת. אגב, גם כשפניתי לשירות הלקוחות של באג, המוקדנית אמרה שתבדוק ותחזור לעדכן,עד כה,לא שמעתי ממנה ועבר כשבוע.

תגובת החנות

שמוליק שלום הנושא בבדיקה מול הסניף וכמובן נחזור אליך בהקדם. בברכה, צוות שירות הלקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
אלון
אלון
21.06.2026
מוצר שנרכש: מגדיל טווח TP-link Deco X60

הזמנתי מגדיל טווח הכי סטנדרטי שיש. שבוע וזה עדיין לא יצא למשלוח. בשירות לקוחות מחכים 40 דקות למענה רק כדי לשמוע שאין להם מושג והם יחזרו אלי. רע מאד!!!!!!

תגובת החנות

אלון שלום אני מודה לך על פנייתך ומתנצל על חווית השירות שתיארת. האספקה צפויה להיות מחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
monayer.moneer
monayer.moneer
11.06.2026
מוצר שנרכש: מקרן חכם Smart Projector L1 Pro

לא ממליצים! הזמנו באתר שלהם מקרן בשווי 1300 ש״ח, כשהגיע השליח פתחנו את הקופסא וגילינו שקיבלנו אלבום תמונות בשווי 140. היינו בממתינה של יותר משעה בשיחה. עד שענו אמרו ״נבדוק את הנושא ונחזור אליך במשך היום״ כמובן שלא חזרו. התקשרנו שוב יום למחרת לבטל את ההזמנה כי שילמנו על משהו שאין לנו אותו. בשיחה איתם שאלו ״אתה רוצה לבטל?״ אז שאלתי בחזרה אם המשלוח יגיע היום? לא ענו ואמרו תבחר אתה רוצה לבטל? אז אמרנו שנבטל התשובה שלהם הייתה שכשהשליח יגיע ויאסוף את האלבום תמונות רק אז נבצע את ההחזר!! ועד כה אין לנו תשובה מתי השליח אמור להגיע. אז בינתיים הכסף אצלהם ואנחנו מחכים. בינתיים לא חזרו אלינו לקביעת זמן עם השליח ולא עונים לוואטסאפ. לא הייתה התנצלות ותמיד הכוח בידיים שלהם לא ממליצים בכלל

תגובת החנות

שלום רב מוניר אנו מתנצלים על חווית השירות והטעות במשלוח. לאחר שפנית אלינו מיד העברנו את הנושא לבדיקה. כמובן אוספים ממך את המוצר שנשלח בטעות. לאחר שיגיע אלינו נזכה אותך על ההזמנה לבקשתך. בברכה, צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
magidov1990
magidov1990
23.04.2026
מוצר שנרכש: Haier 75 80m

הזמנתי טלוויזיה 75״ חדשה. המוצר הגיע עם שבר במסך, כשהוא עדיין עטוף בכל הניילונים – ממש חדש מהקופסה. גם הקרטון הגיע פגום עם סימני גרירה, ונראה שהמוצר נפגע בזמן ההובלה. ניסיתי ליצור קשר פעמים רבות – אין מענה, שיחות מתנתקות. אחרי זמן סוף סוף חזרו אליי, ועכשיו לפי דבריהם עבר "יותר מדי זמן" (3 שבועות מהאספקה), ולכן מבחינתם זה כבר לא באחריותם. קשה להבין איך מוצר חדש, שעדיין עטוף בניילונים, מגיע שבור – ועוד יותר קשה לקבל תשובה כזו משירות לקוחות. מרגיש שאחרי הרכישה כבר לא באמת מתייחסים ללקוח. מצפה לפתרון הוגן: החלפה למוצר חדש או החזר כספי מלא.

תגובת החנות

שלום רב בהמשך לפנייתך אלינו, פנינו לספק בנושא ולא ניתן לאמת את הדברים לאחר שעבר זמן ממושך. קיבלת את המוצר בתאריך 1.4 ופנית אלינו לראשונה בתאריך 23.4 הספק לא מוכן לקחת אחריות וכן יש כמובן גם זמן סביר לפנות בנושא. אם תהיה מעוניין להמשיך טיפול, עליך לפנות לספקית השירות ויבואנית המוצר. הזמנה 1137838 בברכה, צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
tsvikal
tsvikal
23.04.2026
מוצר שנרכש: מקלדת ארגונומית Logitech K860

קניתי מקלדת ארגונומית של לוג'יטק דרך אתר החברה. המקלדת הגיעה ע"י שליח בזמן סביר ביותר. אחרי שפתחתי את האריזה החיצונית (של באג), ראיתי שהאריזה הפנימית (של המקלדת) איננה חדשה ונפתחה בעבר. גם חלק מהאריזה הפנימית היה קרוע ובפרט חסר היה דונגל USB שמהווה את אחת האפשרויות להתחבר עם המקלדת למחשב. לא קניתי מוצר משומש או מחודש ולכן פניתי מיד לערוץ הוצפ של החברה. בהתחלה עוד ענו לי (אחרי כמה שעות...), אבל מאז הפסיקו לענות ואין שום דרך אחרת ליצור קשר עם החברה - ניסיונות לשוחח בטלפון עם שירות הלקוחות (לא משנה באיזה יום ובאיזו שעה) נענה בהודעה קולית שבשל הלחץ על השירות (למה צריך להיווצר כזה?), אפשר לקבל שירות רק בערוצים הדיגיטליים (כלומר - הוצפ שלא מתפקד...).

תגובת החנות

שלום רב אנו מנצלים על חווית השירות וכבר ערבנו את יבואנית המוצר שלמיטב הבנתי מטפלים בקשה. אם יש משהו נוסף שנוכל לסייע, נשמח לעזור. בברכה , צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
hadas.moshe
hadas.moshe
01.04.2026
מוצר שנרכש: BOYA MINI 2

קניתי ב BUG ירכא BOYA MINI 2 שלא מתאים לאיפון שברשותי, שבאמצעותו הראיתי תמונה של המוצר שאני רוצה לרכוש, הוא מתאים לאיפון 15 ומעלה, כאשר אני קונה ב BUG (יודע שיותר יקר) אני מצפה לשאלה כמו לאיזה מכשיר את עומד להצמיד אותו, אני מצפה לשאלות הטכניות הללו, הסיבה שאני קונה אצלם היא השאלה שמביאה להתאמה מלאה, בירכא היו להוטים לעשות מכירה ומידת ההתאמה פחות ענינה אותם, אכזבה מוחלטת

תגובת החנות

שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. לאחר בדיקה מעמיקה של המקרה מול סניף המכירה, עלה כי המוצר נרכש על ידך בהתאם לתמונה שהוצגה לנציג בעת הרכישה. עם חזרתך לסניף ביום שלמחרת, ציינת כי המוצר אינו מתאים למכשיר שברשותך, בשל הבדל בסוג החיבור (Type-C לעומת Lightning). למרות שמדובר במוצר שנפתח ונעשה בו שימוש, מנהל הסניף אישר לפנים משורת הדין את החזרת המוצר, בכפוף לניכוי פחת של 10% וזאת כדי שיוכלו גם למכור לאחר מכן את המוצר כפתוח. אנו סבורים כי מדובר בהצעה הוגנת וסבירה בנסיבות המקרה. בפנייתך אלינו, ביקשת לקבל דגם יקר יותר ללא תוספת תשלום – לא נוכל להיענות לכך. נשמח לעמוד לרשותך ולסייע בבחירת מוצר מתאים למכשיר שברשותך, בהתאם לצרכיך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
24.03.2026
מוצר שנרכש: Theragun pro plus

קניתי theragan pro plus באילת, יום לאחר מכן התחיל מבצע של 40 אחוז על המוצר. לא הספקתי לפתוח אותו בכלל. ביקשתי מהשירות לקוחות שיתנו לי את המבצע גם כיוון שעבר יום אחד ולא פתחתי את המוצר. הם לא הסכימו אפילו להקשיב, שירות גרוע ביותר, לא היה עם מי לדבר. נאלצתי להחזיר את המוצר ולקנות אותו מחדש באילת והם גם חייבו אותי על ביטול עסקה 100 שקל. לא ממליץ לקנות מהם בכלל.

תגובת החנות

שלום רבה אנו מתנצלים על המקרה, יחד עם זאת כאשר רכשת את המוצר המבצע לא היה קיים. העברנו אליך פניה לצורך זיכוי על דמי הביטול - ממתינים שתשיב לנו. המשך יום נעים. בברכה, צוות שירות הלקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
beni.bla
beni.bla
21.01.2026
מוצר שנרכש: מדפסת תלת מימד במבו לאב a1

שירות רעעעעעעעעע המוצר התקלקל לאחר חודשיים מהרכישה. קורה. בשביל זה יש אחריות. מסרתי את המדפסת לסניף הקרוב לביתי, שם הבטיחו לשלוח למעבדה. מאז, סיוט. 16 ימים שאני ממתין לתשובה. נציגים שקרנים שמספרים שפעם המדפסת מחכה לטכנאי, פעם היא בדרך למעבדה, ולבסוף מסתבר שאיבדו אותה במרלוג. אין עם מי לדבר, העיקר מבטיחים ש"עושים את מיטב המאמצים כדי לזרז את הטיפול". בוואטסאפ מסננים, בפייסבוק מסננים, בטלפון בקושי עונים. אישית, לא אקנה יותר בבאג אפילו פד לעכבר. ואקטיבית אמליץ לכל מי שאוכל להמנע מהחברה הנוראית הזו. לא משנה כמה אטרקטיבי המחיר. שום מחיר ראשוני לא שווה את הכאב ראש שהוא שירות ככ מזלזל ומעליב.

תגובת החנות

בני שלום כדי שנוכל לבדוק שוב, תוכל לפנות אלינו שוב ונשמח לבדוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
dinatapiro2
dinatapiro2
30.12.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi Smart Band

גרועים בשירות לאחר קנייה! קנינו שעון לילדה שלא עבד מההתחלה! ניסינו לחבר למטען בפעם הראשונה ולא הגיב בכלל. זאת אומרת תקלה ללא שימוש בכלל! זרקו אותי ממקום למקום בטענה שהם לא אחראים. אל תתקרבו לחנות כזו. שלא עומדת מאחורי המוצרים שלה.

תגובת החנות

שלום רב השירות למוצר שרכשת לא ניתן על ידינו אלא על יבואנית המוצר וספקית השירות, חברת המילטון כפי שהוסבר לך. אם את נתקלת בבעיה או חוסר מענה נשמח לסייע מולם. תודה על ההבנה. בברכה, אייל, צוות שירות הלקוחות באג מולטיסיסטם

חוות הדעת עזרה לכם?
david525246
david525246
23.12.2025
מוצר שנרכש: מיקרוגל דיגיטלי 25 ליטר כולל גריל ופאנל בעברית Gold Line D90D25ESL-G1

אני מאוכזב מאוד. קניתי מיקרוגל לפני קרוב לחודש! שזמן האספקה שלו עד שבעה ימי עסקים ועדיין לא הגיע. מאז אני כל הזמן בהתכתבויות במייל ובקשר טלפוני איתם כשכל הזמן התשובה היחידה של כל הנציגים היא נבדוק ונחזור אליך (ולא חזרו אפילו פעם אחת) בסוף אמרתי להם לבטל ולהחזיר לי את הכסף וגם בזה התחיל הסחבת ולמרות שכבר עוד מעט עובר חודש מההזמנה עדיין לא החזירו לי את הכסף, וכשאני מתקשר לברר מה אומרים? נבדוק ונחזור אליך... בסוף קניתי את המוצר מרשת אחרת הגיע תוך יומיים

תגובת החנות

דוד שלום בהמשך לעדכון - זוכית.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
03.12.2025
מוצר שנרכש: רמקול אלחוטי JBL

קניתי רמקול נייד בסניף באג בגן שמואל במחיר יותר גבוהה ממחיר השוק אבל המוכר אמר לי שאם אצטרף למועדון הלקוחות גם אקבל הטבת הצטרפות וגם אקבל 50 ₪ מתנת יום הולדת שחל בחודש הרכישה. במעמד הרכישה הופתענו המוכר ואני לגלות שלא קיבלתי את ההנחות. זה היה יום שישי, המוכר אמר לי שיש תקלה במחשב ולכן לא ירדו אוטומטית ההטבות ושביום ראשון אפנה לשירות הלקוחות והם יזכו אותי. בפועל נשארתי עם המחיר הגבוהה ובלי זיכויי יום הולדת והצטרפות שהובטחו. פניתי לשירות הלקוחות שהטישו אותי ואני מצטט את השורה התחתונה: " לטענת הסניף לא הובטח לך שום דבר אמרו לך שאם אתה זכאי אז יופיע לך" בקיצור אני ממש לא ממליץ לקנות שם

תגובת החנות

ירון שלום הוסבר לך בסניף שאם אתה זכאי להטבה אתה תקבל אותה. הצטרפת למועדות בתאריך 28/11/2025 וביצעת את הרכישה בתאריך באותו יום. לא ניתן לממש הטבת יום הולדת בחודש ההצטרפות ולכן ההטבה תהיה תקפה בשנה הבאה כפי שמצוין בתקנון המועדון: סוגי ההטבות- הטבת הצטרפות - במועד ההצטרפות למועדון חבר המועדון יהיה זכאי לקבל הטבת הצטרפות חד פעמית לחברי המועדון, כפי שתקבע מעת לעת, כאשר תוקף מימוש הטבת ההצטרפות מוגבל לחודש העוקב בלבד למועד ההצטרפות . נכון למועד פרסום תקנון זה – הטבת ההצטרפות היא- הנחה של 50 שקלים בקניה שמעל 350 שקלים בחודש העוקב למועד ההצטרפות בסניפי הרשת. הטבת יום הולדת - חבר המועדון יהיה זכאי לקבל הטבה יום הולדת מיוחדת 1 (אחת) בשנה קלנדרית , שתקבע בהתאם להחלטת החברה במועד הרלוונטי, למימוש במהלך החודש הקלנדרי שבו הוא נולד. הטבת יום הולדת היא בהתאם לסטאטוס חבר המועדון בחודש שלפני יום הולדתו. ככל שהשתנה טיר של חבר המועדון במהלך חודש בו חל יום הולדתו, הטבת יום ההולדת תהיה זו שהוא היה זכאי לה חודש לפני. לא ניתן לממש את ההטבות המוצעות לחברי מועדון במבצעי BLACK FRIDAY. לא ניתן לממש 2 הטבות מועדון באותה עסקה. הטבת יום הולדת לא ניתנת למימוש בחודש ההצטרפות ואינה תקפה על מוצרי Apple Airpods, קודים דיגיטליים ומוצרים במכירה מוקדמת. הטבת עליית טיר אינה ניתנת למימוש על מוצרים במכירה מוקדמת

חוות הדעת עזרה לכם?
refal6566
refal6566
17.11.2025
מוצר שנרכש: שואב שוטף רובורוק f25 combo

רכשתי שואב שוטף בתאריך 17.09, שנהנינו ממנו כחודש בלבד. לאחר כחודש ושבוע הופיעה תקלה — השואב לא ביצע ניקוי עצמי, ושלחתי לחברה סרטון ברור שמראה שמיכל המים המלוכלכים נשאר יבש לאחר הניקוי. בהנחייתם שלחתי את השואב למעבדה, אבל כשהוא חזר — המצב היה פשוט מביש: השואב לא חזר באריזה תקינה, אלא עטוף רק בדבק. הוא הגיע מלא שריטות, כולל על מסך המנוע ועל הדפנות. היה עליו סלוטייפ מלוכלך שהותיר סימנים — טיפול רשלני לחלוטין. השואב הוחזר בלי המברשת, ולכן אי־אפשר להשתמש בו בכלל. בדוח המעבדה נכתב שהשואב "תקין" — למרות שהעברתי סרטון שמוכיח בבירור שהניקוי העצמי לא עובד. שירות הלקוחות לא נתן פתרון אמיתי, וכל מה שהוצע הוא שאבוא לקחת את המברשת — כאילו זה פותר את התקלה ו/או את הנזקים שנגרמו למכשיר. בפועל, נשארתי עם שואב פגום, שרוט, לא שמיש, וללא פתרון מספק. אחרי כל העוגמת נפש, הזמן והטרחה, הציפייה שלי הייתה לשירות בסיסי ומקצועי — אבל זה בהחלט לא מה שקיבלתי. התגובה פה זה ההתחלה אני לא מתכוון לוותר להם הם חצופים שאומרים לי שאין איך להוכיח אם היה שריטות אז זה בעיה שלי לא שמעתי על שירות כזה ואני מתכוון לפרסם את זה בכל מקום אפשרי וגם לתבוע אותם

תגובת החנות

רפאל שלום בפנייתך האחרונה אלינו סוכם שהמברשות ישלחו אליך הביתה. סיפקת כתובת למשלוח והוצאנו עבורך שליחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
idanbaru
idanbaru
28.09.2025
מוצר שנרכש: Dji neo

לא ממליץ, קניתי לבן שלי רחפן ב סכום של 850 ש"ח ליום הולדת שהגענו הביתה הוא פתח את המתנה ורצה לשחק הרחפן אחרי הטענה של כמה שעות הרחפן לא נדלק הטענו שוב כמה שעות ושוב הרחפן לא נדלק ככל הנראה המוצר תקול שהגענו לחנות להחזיר את הרחפן כדי לקבל אחד אחר תקין האשימו אותו בזה שפתחנו את הקופא, כאילו הייתה לנו אפשרות לדעת שהרחפן עובד מבלי לפתוח את הקופסא, עד כמה לא רוצים להחליף לנו את הרחפן הפנו אותם לשאלת לקוחות ומשם לחברה של הרחפן אף אחד לא לוקח אחריות ומטרטרין אותנו ולילד נהרס היום הולדת.

תגובת החנות

שלום רב השירות לרחפנים ניתן ע"י יבואנית המוצר וספקית השירות, חברת בנדא מגנטיק. הם יכולים לבדוק בדיוק במה מדובר. מאחר ומדובר ברחפן יש בדיקות שצריך בצע, הבדיקה לעיתים מתבצעת מרחוק (לוגים, משתמש וכדומה). לאחר מכן יסייעו כנדרש בהתאם לאחריות של המוצר. בברכה, אייל

חוות הדעת עזרה לכם?
amitfridman3
amitfridman3
21.09.2025
מוצר שנרכש: מקרר תצוגה צר Sachs

רכשתי מקרר דרך האתר לכתובת במרכז הארץ, היה כתוב עד 6 ימי עסקים. כעבור 6 ימי עסקים לא נוצר כל קשר לאחר פניה למוקד של באג נמסר שבודקים, יום לאחר מכן עדכנו שעדיין לא קיבלו תשובה, כך במשך יומיים מיום הפניה לא התקבל עדכון עד שיצרו קשר מחברת המשלוחים עומר משלוחים. עומר משלוחים תיאמו איתנו יום ושעה למסירה לתחילת השבוע שלאחר מכן, ולא עמדו בו. מוביל התקשר באותו בוקר ועדכן שהוא יגיע יום למחרת. גם ביום למחרת המוסר לא נמסר היות והגיעו לפני השעה שנקבעה למסירה. יום לאחר מכן המוצר נמסר באיחור של 4 שעות נוספות מהשעה שתואמה בניסיון השלישי. חווית קניה 0/10, במוצר עוד לא כל כך זכינו להשתמש (חוץ מזה שלא ניתן להפעיל אותו 12 שעות ממועד הגעה ובכך פספסנו עוד יום, ומכך שהמדפים שלו הגיעו מותאמים לגדלים של פחיות ולא של בקבוקים) באג לא עמדו בזמנים אליהם הם מתחייבים ולא נתנו פתרון או כל הסבר מספק, במשך כל השבוע שהייתי איתם בקשר עד להגעת המוצר. גם חשבונית מס הגיעה באיחור וכיומיים לאחר הגעת המוצר בפועל. שירות הלקוחות של חברת המשלוחים עומר משלוחים איתם באג עובדים הינה מתחת לכל ביקורת ומהגרועות ביותר שקיבלתי מימיי. הזמנתי מבאג בידיעה שמדובר ברשת מוכרת עם התנהלות מסודרת אבל לצערי התקבל שירות בינוני ומאכזב ומוצר שהגיע לאחר כשבועיים וחצי לעיר המרכזית בארץ.

תגובת החנות

שלום עמית אנו מתנצלים על התקלה. הפניה הועברה לאחראים בחברת השילוח למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Levona
Levona
07.09.2025
מוצר שנרכש: Jbl tune 770

קניתי אוזניות לאחר שבועיים הסאונד נתקע ואחרי חודש האזניה נשבר כשהאזניות הקודמות שלי החזיקו שנתיים פלוס ועדין פועלות. כמובן שהם מתנערים מאחריות

תגובת החנות

שלום רב השירות למוצר אינו כולל שבר - שבר אינו נגרם מעצמו ובפרט לא אחרי שבועיים. אתה מוזמן לפנות אלינו לרכישת אוזניות חדשות ונשמח לבחון הנחה ברכישה לפנים משורת הדין. בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
annan34
annan34
29.07.2025
מוצר שנרכש: Rob-rock

בחיים לא היה שירות כל כך גרוע למוצר תקול שעלה מלאאא כסף! קניתי רוברוק שטיפה ידנית, כל הזמן התפרק באמצע השטיפה עד שגומי. נשברה בתוך הרולר, הכריחו אותי לקנות רולר חדש. לקח להם שבועיים לענות תשובה סופית. אז המוצר ממש לא שווה את המחיר והשירות מזעזע!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
סמארטפון
סמארטפון
16.07.2025
מוצר שנרכש: מקלדת ועכבר cordless desktop mk345

איטי מידי, ציפיתי שאם זה איסוף זה יהיה ביום למחר כבר בבוקר יכלתי כבר ללכת לקנות

חוות הדעת עזרה לכם?
Oshri
Oshri
07.07.2025
מוצר שנרכש: Creality K1 Max

מסרבים לספק אחריות למוצרים שלהם - הייתי שוקל טוב לפני שקונה מהם! מדפסת תלת מימד נרכשה מבאג ותוך פחות מחודשיים התקלקלה. באג מתעקשים שיש להביא את המוצר לסניף מדובר במדפסת מאוד גדולה וכבסה (שוקלת כ20 קילו) צוין בפניהם מספר פעמים שאין לי יכולת להביא מוצר כזה גדול וכבד לסניף וזה לא ראלי לדרוש ממני להביא אותו כדי לקבל אחריות. גם בשיחה מול מנהלת וגם בפניות הציבור הם ממשיכים להתעלם ממידות המוצר ומבחינתם שאנסה להביא מוצר ענקי ששוקל 20 קילו ועשוי זכוכית מכל הכיוונים לסניף שלהם... כבר חודשים ללא המדפסת (היא פה בבית מקולקלת) ואת באג זה לא מעניין. לא מסכימים לשלוח טכנאי או שליח - דורשים ממני לעשות משהו שאני לא מסוגל לעשות אחרת אין אחריות אני אישית לא אקנה מהם יותר ולא אמליץ לחברים או למשפחה שלי לקנות מהם.

תגובת החנות

שלום רב אנו מספקים שירות בהתאם לאחריות על המוצר ובכפוף לתעודת האחריות. הטיפול במדפסות נעשה במעבדה בלבד וניתן למסור את המדפסת בכל אחד מהסניפים שלנו. לא צוין בשום מקום כי יש שירות תיקונים בבית לקוח או איסוף מבית לקוח. בברכה, צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
עודד
עודד
21.05.2025
מוצר שנרכש: מאורר

רכשתי שני מאווררים מחנות באג – השתמשתי באחד מהם, והשני נשאר סגור לחלוטין. כשפניתי להחזיר את הפריט שלא נעשה בו שימוש, נמסר לי כי יש לשלם 40 ש"ח עבור שליחות, למרות שהצעתי להחזיר את הפריט בעצמי לסניף. נאמר שאין אפשרות כזו. בנוסף, הודיעו לי שייגבו גם קנס של 5% מהסכום על ההחזר, ללא כל גמישות או ניסיון להתחשב בלקוח. ביקשתי להחליף את המוצר למאוורר אחר ויקר יותר – הייתי מוכן להוסיף כסף – וגם לכך סורבתי. השירות שקיבלתי מנציגת השירות אוסנת היה מתסכל במיוחד. במקום לנסות לעזור או למצוא פתרון, קיבלתי יחס קר ולא נעים שגרם לי להרגיש שמבחינתם הלקוח הוא מטרד, לא נכס. חווית שירות מאכזבת מאוד – גם מבחינת גמישות, גם מבחינת מדיניות החזרות, ובעיקר מבחינת היחס האנושי. לא אחזור לרכוש מהם.

תגובת החנות

עודד שלום בהמשך לשיחתנו הטלפונית, תוכל להפקיד את המוצר בסניף באג סינמה סיטי (ראון לציון)

חוות הדעת עזרה לכם?
מרואן קשק
מרואן קשק
29.04.2025
מוצר שנרכש: מחשב All in One Asus Asus Vivo AiO V241EAK-WA031T i3-1115G4 שולחני

בחודש אפריל שנת 2025 היה בחנות באג מבצע על מחשב מסוג אסוס ALL IN ONE והמחיר היה זול יחסית ב 1400 ש"ח, והמבצע עד חיסול המלאי, המחשב היה מדגם ישן כנראה ורוצים לחסל המלאי שלהם, הזמנתי המחשב דרך אתר ובחרתי איסוף עצמי מסניף כפר סבא, אספתי המוצר והפעלתי אותו בבית. הייתה בעייה בסט המקלדת (מקשים לא עובדים) וכאן התחילה הבעיה עם רשת חנויות באג. דיברתי עם החנות וביקשתי שיחליפו לי סט המקלדת (המחשב היה תקין) וכל זה באותו יום של איסוף המחשב, אמרו לי כן תיאמנו עבורך מקלדת בסניף.. אמרתי סבבה... חזרו אליי אחר כך ואמרו לי דבר עם היצרן אסוס הוא אמור להחליף לא אנחנו..אמרתי להם "אבל המוצר עדיין בקרטון" תחליפו מקלדת וזהו, סירבו וביקשו שאדבר עם חברת אסוס, דיברתי עם אסוס וסירבו להחליף המקלדת וביקשו שייקחו כל המחשב כולל המקלדת בשביל שייבדקו ואז יחליפו כל המוצר.. אמרתי להם לא שווה רק תחילפו המקלדת וסירבו... חברת אסוס דרך שליח אספו המחשב בקרטון..עברו כמה ימים חזרו אולי בתשובה שהמחשב תקין והחליפו לי מקלדת... אמרתי בסדר...החזירו לי המחשב חסר כבל החשמל עם סט מקלדת חדש עם הרבה שריטות במסך... דיברתי איתם מה כל השריטות במסך של מחשב חדש...ביקשו צילומים ואחרי שקיבלו התמונות אישרו החלפת כל המחשב דרך חנות באג... חזרתי לבאג ואמרו שכבר אין להם יותר המחשב הזה ושאני יכול לבחור מוצר אחר בשווי הסכום ששילמתי... שהוא 1400 ש"ח. אמרתי להם שהכל היה בגלל שסירבו להחליף מקלדת דרכם...אבל הדיבור שלי לא עניין אותם... אמרתי להם אין פיצוי על הזמן שהפסדתי בלי מחשב.. מתאריך 14-4 ועד 30 אפריל... אמרו אין פיצוי...אמרו "כך הכסף בחזרה דרך זיכוי אשראי" או לבחור מחשב אחר... אמרתי להם יש לכם מחשב all in one אחר במחיר 1400 ש"ח... אמרו שאין ושהדגם שהיה לי לא יחזור למלאי (דגם ישן-מחיר חיסול). היחס לא טוב וגם אמרו לי שאני יכול לבחור מוצר אחר אם בא לי -לא חייב להיות המוצר שאני מחפש!! אז חנות באג היא מקום שלא מתייחס טוב ללקוחות במקרה של תקלות או החזר מוצרים. אם יש אפשרות לצרף התכתביות שלי עם באג דרך שירות לקוחות אני אשמח לשתף.

תגובת החנות

מרואן שלום אנו מתנצלים על חווית השירות שחווית, יחד עם זאת עשינו את המיטב לטפל בפנייתך בהקדם האפשרי וכן אל מול כל הגורמים באסוס. בהמשך לשיחתך אתנו ועם השירות של אסוס הוסבר לך שאין אפשרות החלפה של הסט בלבד מכיוון שלא מדובר במוצר "מדף" אלא בסט שמגיע בתוך מארז המחשב. לאחר שפנינו לאסוס הם אישר את החזרת הערכה כלה ושנזכה אותך - כך היה. בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
ניר
ניר
10.04.2025
מוצר שנרכש: אוזניות קשת לילדים אוזניות קשת לילדים hello kitty

שירות מתחת לכל ביקורת - לא אקנה מהם שוב. הזמנתי אוזניות באתר ובחרתי לשלם בביט, ההזמנה בוצעה בהצלחה והופיע שהיא ממתנה לאישור סופי ותגיע תוך 4 ימי עסקים. אחרי חודש שאף אחד לא דיבר איתי, יצרתי קשר עם שירות לקוחות ואמרו שבגלל תקלה שלהם הם לא משכו את הכסף מביט וההזמנה לא יצאה לפועל - עד כאן לא נעים אבל קורה. "מנהלת שירות הלקוחות" סירבה לקחת אחריות על התקלה, אמרה שהם לא חייבים ליידע אותי אם ההזמנה נכשלת, שהאתר לא באמת משקף את הסטטוס הנוכחי, לא הסכימה לבדוק באיזה סניף המוצר קיים (אמרה "תתקשרו בעצמכם לבדוק") ולא הסכימה לעשות דבר על מנת שנקבל את המוצר שהזמנו מעבר ללהגיד לנו לחפש אותו בעצמנו ולהזמין אותו מחדש (אחרי שאמרנו לה שזה דחוף להשבוע). הרבה זמן לא ראיתי איש שירות שמתאמץ כל כך לתת שירות לא טוב...זו סיטואציה שאפשר לסיים בקלות ב"אנחנו מתנצלים על התקלה נשמור לכם את המוצר בסניף הקרוב" אבל היה נראה שהיא ממש נחושה ויוצאת מגדר הרגיל על מנת שנצא בחוויית שירות כמה שיותר גרועה. היה נראה שבאג עשו מהפך בזמן האחרון, ירדו למחירים סבירים והקימו מערך שירות נורמלי - תחשבו שוב, לא ממליץ לקנות מהם, כל עוד הכל טוב הכל טוב, אבל ברגע שמשהו משתבש וצריך את השירות, אין עם מי לדבר.

תגובת החנות

שלום ניר כפי שצוין בשיחה הטלפונית, ההזמנה לא חויבה ולא התקבל אישור סופי לביצועה – ולכן היא לא נכנסה לטיפול. לגבי טענתכם כי מדובר בטעות מצדנו – אנו מבינים את התחושה, אך מאחר שלא בוצע חיוב בפועל ולא עבר החיוב, לא הייתה לנו דרך לדעת על ניסיון ההזמנה. לאחר מכן ביצעתם הזמנה חדשה שכן עברה וסופקה. מתנצלים שוב על אי הנעימות. אם יש שאלות נוספות, ניתן לפנות אלינו ל [email protected] בברכה, צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אדוארד
אדוארד
09.04.2025
מוצר שנרכש: מדפסת קנון TS5151

רכשתי מדפסת. כאשר פתחתי את האריזה,גיליתי חלקים חופשיים ומפורקים, שברים של פלסטיק ואחרי הרכבת מדפסת - חלק של מגש נייר חסרץ התקשרתי לשירות לקוחות של באג. חד וחלק - התנערו במכל האחריות. אמרו לי - תתקשר ליבואן, לבאג אין כל אחריות לסחורה שהם מספקים

תגובת החנות

אדוארד שלום הרשה לי להתנצל על חווית השירות. לאחר בדיקה מול הספק נאשר לך להחליף / להחזיר את המדפסת. כמובן ניצור אתך קשר להמשך טיפול. בברכה, צוות שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודית
יהודית
06.04.2025
מוצר שנרכש: מטען

מזועזעת מהשירות הנוראי! בקשתי מהמוכר מטען לפלאפון שלי, הראתי לו את סוג המטען הדרוש ובקשתי התאמה. לאחר שמכר לי משהו שגוי ב79 שח, חזרתי אליו מספר דקות אחכ עם הקבלה שזה לא מטעין. אולם הוא סרב להחליף לי למטען הנכון! הודה בטעות שלו, אך סרב לסיע, התקרית ארעה בסניף בקניון עזריאלי בת"א בושה וחרפה, לא אדרוך יותר בחנות בחיים

תגובת החנות

שלום רב יהודית, צר לנו על תחושתך מהביקור בסניף, אך חשוב לנו לשתף את ממצאי הבירור שביצענו מול הצוות. המטען שנרכש נבדק ונמצא תקין לחלוטין – גם על מכשירך וגם על מכשירים נוספים שנבדקו במקום. יתרה מכך, גם מטען אחר שנוסה לא הצליח לטעון את המכשיר שלך, ולכן ברור כי לא מדובר בתקלה במטען. למרות זאת, מתוך רצון טוב ונכונות לסייע, הצוות היה מוכן לבצע זיכוי, אך הדבר לא התאפשר כיוון שהמוצר הוחזר ללא האריזה – דבר הנדרש על פי מדיניות ההחזרות הנהוגה. אנו תמיד משתדלים להעניק שירות סבלני ומכבד, ומצפים ליחס דומה גם מהלקוחות. צר לנו על אופן ההתנהלות בשיחה מול אנשי הצוות, ואנו מקווים שבעתיד ניתן יהיה לנהל שיח מכבד ונעים יותר. בברכה, אייל שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
גלעד פרץ
גלעד פרץ
01.04.2025
מוצר שנרכש: חומר ניקוי רצפות חומר ניקוי רצפות roborock omo

רכשתי roborock s8 הרובוט עבד 15 דק והפסיק לעבוד דברתי עם שירות לקוחות והפנו אותי למחלקה הטכנית וכמובן שאין מענה בטענה שיש עומס ושאני יתנהל מולם דרך הוואצאפ כמובן שעשיתי את זה אבל זה לא נוח הבחור כל שעתיים שלוש שולח הודעה זה לא עובד בצורה כזאת כרגע יושב לי בבית מכשיר ששלמתי עליו המון כסף ולא שווה כלום ולכן השירות שלכם גרוע מאוד

תגובת החנות

גלעד שלום אנו מתנצלים על חווית השירות אום אנו חווים עומסים חריגים כעת. מעט סבלנות וכמובן יטפלו בך כמו שצריך. בברכה, צוות שירות הלקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
Uriya
Uriya
03.03.2025
מוצר שנרכש: מגן מסך זכוכית מגן מסך זכוכית iphone 16 pro max

השירות הלקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו!! קיבלתי מגן מסך לא תקין שנשבר בפעם הראשונה שניסיתי לשים אותו על הטלפון, אז כמצופה מיד פניתי לשירות הלקוחות שלהם על מנת שיטפלו בבעיה. להפתעתי הרבה, לא רק שלא ניסו לטפל בבעיה בשום צורה שהיא, שירות הלקוחות הנהדר שלהם האשים אותי באי תקינות המוצר שלהם, סירב לקחת אחריות וטען ש״כנראה הפעלתי על המוצר כוח בלתי סביר אחרת זה בלתי אפשרי שמשהו כזה יתרחש.״ יש לציין שמגן המסך הגיע מעוקם כולו מהרגע הראשון, וכשציינתי זאת בפניהם וביקשתי שיראו לי הוכחה שהמוצר הגיע תקין הם סירבו לעשות זאת… חוויה נוראית תתרחקו מהחנות המביכה הזאת!!!

תגובת החנות

אוריה שלום צר לנו שאתה מרגיש כך. נציין כי מגן מסך לא נשבר מעצמו, אנו מוכרים בסניפים שלנו לא מעט ולא נתקלנו במה שאתה מתאר. אין אחריות על מגני מסך ובפרט שהתקנת / ניסית להתקין באופן עצמאי. תוכל לפנות אלינו ל [email protected] ונשמח לבחון הנחה במידת האפשר על מגן מסך חדש. בברכה, אייל שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בבאג

מוצרים נוספים הנמכרים בבאג

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון