במילה אחת - בזיון.
אנחנו עוברים דירה ורצינו להתחדש במכונת כביסה חדשה.
אחרי הרבה בדיקות וחיפושים למכונה שמתאימה לבית עם הרבה ילדים, רכשנו ב KBMALL מכונה עם דגם ביצור מגרמניה, ואחרי שווידאנו עם נציג השירות שהדגם נמצא במלאי, ולאחר שראינו תקן איכות שירות וכו' בזאפ, כי שירות היה מאוד חשוב לנו.
שבוע לפני המעבר, הודיעו לנו שאין את הדגם.
ניסינו לדבר איתם איך מתקדמים והציעו לנו מכונה אחרת במקום עם אספקה עד אתמול.
אישרנו את ההצעה.
המון הבטחות שיחזרו טלפונית, ויעזרו לנו, אבל בפועל כלום. סיפורים כמו חול ואין מה לאכול, ממש זריית חול.
היום, יומיים לפני מעבר הדירה הם לא עונים כל היום, ואין לנו פיתרון, כשמכונת הכביסה הייתה אמורה להגיע כבר אתמול!
אין גם מול מי לבטל את העיסקה ולקבל את הכסף ששולם בחזרה.
שירות גרוע מאוד, ואנחנו מרגישים אובדי עצות, ושממש הונו אותנו.
גם סמכנו על תו איכות של זאפ, ומסתבר שגם זה לא עזר להציל אותנו.
עכשיו אנחנו נאלצים לחפש מכונת כביסה במקום אחר, להתפשר, ומן הסתם לשלם יותר, למרות שהעסקה נסגרה לפני קרוב לחודש, ולהתפלל שנקבל את הכסף בחזרה.
עוגמת נפש כל כך גדולה בשבוע שלחוץ מאוד גם ככה בגלל מעבר הדירה.
להגיד שאנחנו מאוכזבים, זו לשון המעטה..
שוקלים להגיש תביעה.