מפרסם ב-zap מאז 2020

KBMall

ציוד משרדי (עפולה)

4.64 / 5 ממוצע מבוסס על 210 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: kbmall
נמצאו 719 חוות דעת גולשים על KBMall
קטיה מזרחי
קטיה מזרחי
04.03.2026
מוצר שנרכש: טלוויזיה "43 K4 QLED SAMSUNG סמסונג דגם QE43Q7F

חוויה גרועה ביותר. הזמנתי 2 טלוויזיות סמסונג 4K. בהתקנה טלוויזיה אחת התבררה כשבורה, משהו שאי אפשר היה לראות כשהביאו אותה. גם החנות וגם היבואן הרשמי מתנערים מהחלפה, למרות שהתלונה הוגשה כשבוע אחרי האספקה ועדיין נמצאת בקופסה המקורית עם ציפוי הגנה. מה שנשאר זה או לזרוק את הטלוויזיה או לתקן אותה בסכום גדול של כסף. לא שלחו חשבונית. רק אחרי שקיבלתי ופניתי במיוחד, שלחו ורק חשבונית עבור טלוויזיה אחת מתוך שתיים שרכשתי. מאכזב מאוד! לא ציפיתי לשירות כזה לא מהחנות המומלצת על ידי ZAP, ולא על ידי סמסונג.

חוות הדעת עזרה לכם?
abedkryem77
abedkryem77
04.03.2026
מוצר שנרכש: מזגן עילי Tadiran Sfera Inverter 21 NG

ביצעתי הזמנה דרך אתר האינטרנט שלהם בתאריך 17/02/2026. ביום 18/02/2026 חזרו אליי, אישרו את ההזמנה והכול היה תקין. עם זאת, לאחר 15 ימים טרם קיבלתי את המשלוח. לטענתם, העיכוב נובע מהמצב הביטחוני, ואף נמסר לי כי “אין מה להתבאס כי הם תחת אש בשבילי”. חשוב לציין כי ההזמנה בוצעה 11 ימים לפני תחילת המלחמה. נכון לעכשיו הובטח לי כי אקבל את המוצר במהלך השבוע הקרוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
liran.mos
liran.mos
04.01.2026
מוצר שנרכש: טלויזיה lg

הזמנתי טלויזיה ב23.12 לאחר 9 ימי עסקים עדיין לא הגיע המשלוח, לא יצרו קשר ולא תיאום. הבחור בשירות לקוחות נחמד מאוד, מבטיח שבכל יו הבא יתקשרו לתיאום משלוח אבל לא קורה כלום. עכשיו כבר לא עונים....

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסנדר פרומן
אלכסנדר פרומן
13.11.2025
מוצר שנרכש: מקרר

קניתי מקרר SAMSUNG הגיע עם חברת הובלות כאשר סבלים פשוט מנסים לעבוד עליך ולדרוש תשלומים נוספים (מנוף, פירוק דלתות) כאשר אין שום צורך. הסבלים ניסו לעבוד על אישתי ולנצל את מצבה שהיא לבד בבית. אישתי סורבה לשלם להם על דרישות מיותרות והם פשוט נסעו בלי לספק את המקרר. עברו כמה שבועות ולאף אחד לא מעניין שהמוצר לא סופק. רק ביוזמתי שוב נקבע מועד אספקה וגם הפעם סבלים לקחו כסף על פירוק דלתות שלא היה בזה צורך בכלל. גם תוך כדי הובלה דפקו מקרר והוא לא עבד, פשוט לא קירר. היה טכנאי וקבע שאמורים להחליף מקרר שבאמת הוחלף כעבור שלוש שבועות. זרקנו מלא מצרכים בגלל זה. מה בסה״כ רציתי? לקנות מקרר אבל... אז פניתי ליגאל מ-KBMall, ביקשתי פיצוי עבור המקרה. יגאל בהתחלה הבטיח פיצוי ראוי. אחרי זה כמו שאתם כבר מבינים יגאל לא מקיים ההבטחות. אני שואל אותו מידי שבוע ולא רק מבטיח ונעלם. רק כעבור חודש וחצי אחרי 4 פעמים שהזכרתי להם שלחו לי פיצוי מיקרוגל הכי פשוט שיש... מקרר אחלה ממליץ, אבל החנות פחות... בקיצור מניסיון אישי לא ממליץ לקנות בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
zamalatb
zamalatb
11.11.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi TV A Pro 43" L43M8-A2ME

החנות הזאת נוראית. למה היא עדיין פתוחה? ביצעתי הזמנה, ובמשך שבועיים לא קרה כלום. התחלתי להתקשר. בהתחלה הם אמרו שהם יבדקו את ההזמנה ויתקשרו אליי בחזרה (אף אחד לא התקשר בחזרה). אחר כך הם פשוט אמרו שהם אזלו מהמלאי אבל יכולים להציע טלוויזיה אחרת. ביטלתי את ההזמנה. עברו כבר שבועיים, ואף אחד לא החזיר לי את הכסף. סטטוס ההזמנה בחשבון שלי לא השתנה... אני בהלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
zivbeziv
zivbeziv
29.10.2025
מוצר שנרכש: מייבש מידא

שירות הלקוחות שיקר לגבי מצב המוצר כמה פעמים עד שביטלתי את ההזמנה כשבוע לאחר זמן המשלוח המירבי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אמנון
אמנון
24.10.2025
מוצר שנרכש: Sharp SJ-GTR760S מקרר

ב-5 באוקטובר, 2025, רכשתי את המקרר דרך אתר החברה. ב-12 באוקטובר, לאחר שבעה ימי עבודה, עליהם מתחייבת החברה, פניתי לברר היכן המקרר שרכשתי (שאת התשלום עליו החברה כבר פרעה). הובהר לי שתוך יומיים יתקשרו לתאם אספקה. לאחר שלא התקשרו, פניתי שוב לשירות לקוחות והבהרתי שהם פועלים באופן לא חוקי. התקשר אלי מישהו משירות לקוחות (השיחה מוקלטת), צרח כמו מטורף וטען "אנחנו לא צריכים את הכסף שלך, יש לנו מספיק משלנו". טיעון ילדותי ומטופש. "אנחנו לא שולחים מוצרים בחול המועד", הוא הוסיף. אבל הם כן פורעים תשלום בחול המועד. הייתי צריך לשנות את צבע המקרר אילו רציתי שיגיע אלי תוך 4 ימים. ביום הגעת המקרר, קיבלתי קישור דיגיטלי למעקב אחר המשלוח. זה מסך עשן ולו לא. אין קשר בין המידע שקיבלתי לבין מועד הגעת המקרר. אחסוך מכם את החוויה מול המעבירים עצמם כי הם לא קשורים לחברה הזו. עשו לעצמכם טובה, המנעו מרכישה דרך KBMALL, גם אם תשלמו עוד מאתיים שקלים, לפחות לא תסבלו מזלזול, שירות לקוחות גרוע ואי וודאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
iouziel
iouziel
23.10.2025
מוצר שנרכש: OLED65CS4VAB

פשוט לא מקצועיים. הזמנתי טלוויזיה, עם משלוח תוך 7 ימי עסקים. כעבור 10 ימים פניתי אליהם, שעדיין לא תיאמו איתי משלוח. מסתבר שהם פשוט שכחו להזין את ההזמנה שלי. את הכסף, לקחו. עוד יומיים לקח להם לבקש מהיבואן לתאם משלוח. סה''כ 3 שבועות למשלוח במקום 7 ימים. פיצוי? משהו? אפילו לחם שום לא קיבלתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Itay
Itay
21.10.2025
מוצר שנרכש: טלוויזית סמסונג oled

המוצר לא הגיע לאחר 50 יום למרות הבטחות חוזרות ונשנות. מנסה לקבל החזר כספי מהחברה ומכרטיס האשראי

חוות הדעת עזרה לכם?
meir
meir
30.08.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה Samsung WW11BB9445GB

הזמנתי מכונת כביסה היא לא הגיע הכסף יורד מייד אבל המשלוח לא מגיע. התקשרתי כמה פעמים בטלפון אומרים שיצרו איתי קשר מהמשלוח ולא יוצרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
לורה
לורה
21.08.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה LG 75QNED80T6B 4K ‏‏‏|קיי ב

קניתי טלויביה באתר שלהם ב3 אוגוסט אחרי כמעט שלושה שבועות לא הגיע התקשרתי כל יומיים, לפחות 6 פעמים, כל פעם אמרו שאני אקבל ביקשתי החזר כספי

חוות הדעת עזרה לכם?
pyalouz
pyalouz
13.08.2025
מוצר שנרכש: Samsung QE55Q70D

פרסמו שהם מוכרים טלוויזיה Samsung QE55Q70D, קניתי דרך האתר, התקשרו וסיפרו לי סיפור על שינוי ביבואן וביקשו תוספת תשלום כדי שאקבל את המוצר מהיבואן הרשמי. ביקשתי לבטל את העסקה והם אישרו את ביטולה, גם במייל, אבל גבו את התשלום מכרטיס האשראי. אני עכשיו נאבקת מולם ומול חברת האשראי כדי לקבל את הכסף חזרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eran
Eran
27.07.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה Samsung QE65S85D 4K ‏65 ‏אינטש

המתנתי להגעת המסך במשך שלושה שבועות, כאשר בכל שבוע התקשרתי לחנות לבירור מצב ההזמנה. בכל שבוע נאמר לי שבעוד יום-יומיים אקבל את המסך. בסוף ביטלתי את ההזמנה - לאחר שבועיים, טרם קיבלתי בחזרה את הכסף.

חוות הדעת עזרה לכם?
ilia77712
ilia77712
23.07.2025
מוצר שנרכש: (OLED65B46LA) טלוויזיה 4K OLED65B46LA‎

זמן אספקה-זה לא 7 ימי עסקים שכתוב באתר. חיכיתי מוצר שבועיים! שירות ממש לא טוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
michal.mannes
michal.mannes
17.07.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה Midea MFL70-U1201

הזמנו מכונת כביסה, כל תהליך הרכישה עבר חלק, אבל מאז ההתנהלות היתה מתחת לכל ביקורת. לאחר הרכישה הם לא שלחו אישור הזמנה, רק לאחר מספר שיחות ובקשות שלנו. גם את החשבונית שלחו רק לאחר אינסוף נדנודים שלנו. המשלוח של המוצר שהיה אמור להגיע בטווח של 7 ימי עסקים הגיע רק ביום העסקים ה10, וגם זה רק לאחר שהתקשרנו אליהם לשאול מה קורה ונדנדנו שישלחו. גם כדי להפעיל את האחריות היינו צריכים להתקשר שוב ושוב ולנדנד. התאכזבתי, לא אחזור לקנות דרכם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Evgeny
Evgeny
15.07.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה Samsung QE55Q70D 4K

רכשתי פריט מהחנות וביצעתי את התשלום באמצעות כרטיס אשראי. עוד באותו ביטלתי את העסקה, וקיבלתי אישור מפורש מהחנות שהביטול יתבצע ללא בעיה ושההחזר יועבר בקרוב. מאז עברו 4 שבועות, ולא רק שההחזר לא הועבר – אלא שנאלצתי לפנות שוב ושוב דרך הודעות ובאמצעות האתר, ולמרות אינספור הבטחות ש"זה בטיפול" או "זה יתבצע היום", דבר לא קרה בפועל. ביקשתי לא פעם אחת ולא פעמיים שיישלח אליי אישור מסודר על ביצוע ההחזר – אך קיבלתי שקט מוחלט. אין תגובה, אין אישור, אין החזר. התחושה היא של זלזול מוחלט בלקוח, חוסר שקיפות ואי-אמינות. צר לי לומר, אבל זו הייתה חוויה מאוד לא מקצועית. ממליץ לכולם לשקול פעמיים לפני שקונים כאן.

חוות הדעת עזרה לכם?
goanssj222
goanssj222
12.03.2025
מוצר שנרכש: UE65DU8000UXSQ 4K

רכשתי את המוצר בתאריך 25/02/2025 אחר הצהריים, בשיחה מול הנציג הוא היה מאוד נחמד ואמר שהמוצר יגיע ביום ראשון הקרוב לאחר השלמת הקניה גג ביום שני.ביום שני שלא יצרו איתי קשר לתיאום הגעה התקשרתי לשאול מה קורה ומתי יגיע המשלוח? ונמסר שהיה עיכוב ויגיע ביום חמישי 6.3 אז המתנתי. אפשר לציין שבאמת ביום חמישי 6.3 זה היום של 7 ימי עסקים. ביום חמישי משלא מדברים איתי התקשרתי שוב ובאמת הייתי מתוסתכל אמרו לי ששוב יש עיכוב ויתאמו איתי ב9.3 וב10.3 המשלוח יהיה אצלי. אז חיכיתי שוב. מחברת סמליין שמהם הם רכשו את המוצר התקשרו אלי ב10.3 ואמרו לי שהיה עיכוב וזה הועבר אליהם והם יקדמו את המשלוח אבל היאגם ציינה משו שמאוד הכעיס אותי. הנציגה של סמליין ציינה שב25.2 כבר הועבר לkbmall הודעה שאין את הטלוויזיה במלאי והיא תהיה במלאי ב12.3. המחיר שנמכר המוצר הוא 2500 שקל מחיר טוב לטעמי אך אפשר לראות שיש עוד חנויות פה בzap שמוכרות את המוצר מהדגם הזה במחיר הזה רק שהתגובות החיוביות של החברה עולות על כולם ומראות רצינות חשוב לציין מה שלא מורגש לי לרגע זה. לרגע זמן זה 12.3 17:45 עדיין לא יצרו איתי קשר לתיאום המשלוח וכנראה שגם ב13.3 המוצר לא יגיע. מkbmall נמסר שהוא יגיע בשבוע הבא אולי בראשון אולי בשני 16/17.3.

חוות הדעת עזרה לכם?
Giora
Giora
06.01.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה WBW90W200MF Midea 9 ק"ג

קניתי מכונת כביסה WBW90W200MF Midea. לאחר שיחות ותזכורות רבות, vnfubv נמסרv לעיר אחרת ובזבזתי את היום בבית. לאחר מכן, המכונv נמסרה, אך כשהטכנאי בא לחבר אותה, התברר שיש לה עקבות פגיעה. המכונה הבאה נמסרה ותודה לאל שזה עובד. יותר מחודש חלף מתאריך הרכישה ועד לחיבור וזה לא מקובל. עדיין לא קיבלתי התנצלות או את הפיצוי שהובטח לי ע"י יאגל.

חוות הדעת עזרה לכם?
רונית
רונית
04.01.2025
מוצר שנרכש: WTN85203IL

חוויה נוראית. הזמנו בגלל שראינו המלצות טובות בזאפ ולכן אני מרגישה מחוייבת לכתוב (פעם ראשונה בחיים). הזמנתי מייבש כביסה. לפי האתר הובטח שיגיע תוך 7 ימי עסקים. בפועל הגיע תוך 18 ימי עסקים. לא התקשרו אליי לעדכן או להתנצל. בכל פעם שהתקשרתי לבדוק דיברו אליי בצורה לא מכבדת בלשון המעטה (כולל שימוש במילים מותק, נשמה, כפרה) ומרחו אותי בתשובות. את הקבלה לא שלחו לי לאימייל. אחרי שביקשתי קיבלתי אותה בווטסאפ. סיפקו הוראות לא נכונות לגבי התקנת המוצר - אמרו שלא צריך לתאם עם טכנאי וגילינו שכן צריך אחרת מאבדים את האחריות. כשמלאתי את הבקשה לאחריות באתר של בוש ראיתי ששם החנות הזו לא קיים. התקשרתי לחנות והם נתנו לי שם אחר לגמרי - או.אנ.תי אלקטרוניקס (שעליו יש ביקורות מזעזעות בגוגל). גם בפעם הזו הנציג דיבר אליי בצורה שהיא מתחת לכל ביקורת (משפטים כמו "אני אוהב אותך כמו שלא אהבו אותך בחיים"). טיפ כללי - כשאתם מסתכלים על המלצות בזאפ - למיין לפי דירוג עולה. כך רואים את הביקורות הגרועות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ז'אק
ז'אק
03.08.2024
מוצר שנרכש: טלוויזיה Xiaomi A Pro L55M8-A2ME שיאומי

1. הזמנתי טלויזיה טלוויזיה Xiaomi A Pro L55M8-A2ME שיאומי ב- 18/07/24 וקיבלתי אותה ב- 01/08/24 (11 ימי עסקים במקום 7) 2. לא קיבלתי טלפון על כך שצפויה בעיה עם האספקה 3. אני התקשרתי והתכתבי עם הספק מספר פעמים וכל הזמן קיבלתי תירוצים אחרים 4. ביקשתי לבטל את הזמנה "ונלחמו" אתי כדי שלא אעשה זאת 5. באותו היום תיאמו את האספקה ליום חמישי ה- 01/08/24 בין 10:00 ל- 15:00 (טווח חריג) 6. הייתי אמור לקבל את מספר הטלםון של הנהג, ולא קיבלתי. 7. שוב פניתי ל- KBMALL והבטיחו לחזור עם מספר טלפון של הנהג. לא חזרו. 8. הנהג היגיע בשעה 17:00 9. ההנחיות לפתיחת המוצר שהתקבלו במייל : לצלם סרטון של פתיחת האריזה ולהתקשר כדי להפעיל את האחריות לא היו נכונות בכלל.

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
28.12.2023
מוצר שנרכש: ‏מזגן עילי Master INV 12X EU שנת 2023 Tornado ‏1.0 ‏כ"ס טורנדו

בתאריך 16.12.2023 ביצעתי הזמנה של מזגן עילי טורנדו מאסטר אינורטר 1.0 כ"ס 12X EU שנת 2023 באינטרנט באתר החברה KBMall. זמן האספקה הרשום באתר עד 7 ימי עסקים, נכון להיום עברו 10 ימי עסקים ואף אחד מהחברה לא טרח להודיע לי את סיבת העיכוב או להתקשר אלי כדי לקבל את פרטי האשראי וזאת למרות העובדה שאני התקשרתי אליהם פעמיים ושוחחתי עם אדם בשם יגאל שהבטיח לי כי "אין לך מה לדאוג אני אדאג שיחזרו אליך בהקדם". שירות לקוחות גרוע ומאכזב מחברה המתגאה בחמישה כוכבים של דירוג הגולשים. אני לא ממליץ בלשון המעטה לעשות עסקים עם החברה הזאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
מוטי
מוטי
10.09.2023
מוצר שנרכש: Lg50uq75006

קיבלתי שירות מתחת לכל ביקורת. נאלצתי לחייג לפחות 5 פעמים לברר מה עם ההזמנה שהתעכבה זמן רב. גם כשהגיעה , היבואן הרשמי גבה ממני סכום נוסף על התקנה ושדרוג של הזרוע המתכוננת ף לקיר. וגם לקח את זו שהגיעה . בקיצור, לשם לא אחזור.

חוות הדעת עזרה לכם?
tzuri1988
tzuri1988
21.08.2023
מוצר שנרכש: טלוויזיה LG 75NANO846QA

אני הזמנתי טלוויזיה של LG 75 אינץ בתאריך ה-8.8.23 ועדין לא קבלתי אותה עברו מזמן למעלה מ- 7 ימי עסקים, והשתקשרתי לברר מה קורה עם הזמנה נשאלתי אם התקשרתי לפני לברר כאילו אני גם מזכירה וצריך לעדכן אותם בהזמנות שיש להם, מעבר לזה יאמר לזכותם שיש להם שם בחור בשם יגאל שאיתו שוחחתי והוא כן הזדהה עם הבעיה והצר על הטעות אבל גם פה נאמר לי שיחזורו אלי באותו היום ולא יצרו איתי שום קשר, היום טלפנתי שוב ונאמר לי שהם על זה ובהמשך היום יעדכנו אותי אני עדין ממתין לעדכון , אני עברתי לדירה חדשה ואני כבר בלי טלוויזיה מאז, התחייבו ל7 ימי עסקים ואני חשבתי שאני גם גר במרכז וההזמנה תגיע לפני, אם לא הייתי לחוץ על הטלוויזיה הייתי מבטל את ההזמנה , בקיצור תחשבו שוב לפני שאתם מזמינים מפה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tamir
Tamir
07.08.2023
מוצר שנרכש: waw28468il מכונת כביסה בוש

במילה אחת - בזיון. אנחנו עוברים דירה ורצינו להתחדש במכונת כביסה חדשה. אחרי הרבה בדיקות וחיפושים למכונה שמתאימה לבית עם הרבה ילדים, רכשנו ב KBMALL מכונה עם דגם ביצור מגרמניה, ואחרי שווידאנו עם נציג השירות שהדגם נמצא במלאי, ולאחר שראינו תקן איכות שירות וכו' בזאפ, כי שירות היה מאוד חשוב לנו. שבוע לפני המעבר, הודיעו לנו שאין את הדגם. ניסינו לדבר איתם איך מתקדמים והציעו לנו מכונה אחרת במקום עם אספקה עד אתמול. אישרנו את ההצעה. המון הבטחות שיחזרו טלפונית, ויעזרו לנו, אבל בפועל כלום. סיפורים כמו חול ואין מה לאכול, ממש זריית חול. היום, יומיים לפני מעבר הדירה הם לא עונים כל היום, ואין לנו פיתרון, כשמכונת הכביסה הייתה אמורה להגיע כבר אתמול! אין גם מול מי לבטל את העיסקה ולקבל את הכסף ששולם בחזרה. שירות גרוע מאוד, ואנחנו מרגישים אובדי עצות, ושממש הונו אותנו. גם סמכנו על תו איכות של זאפ, ומסתבר שגם זה לא עזר להציל אותנו. עכשיו אנחנו נאלצים לחפש מכונת כביסה במקום אחר, להתפשר, ומן הסתם לשלם יותר, למרות שהעסקה נסגרה לפני קרוב לחודש, ולהתפלל שנקבל את הכסף בחזרה. עוגמת נפש כל כך גדולה בשבוע שלחוץ מאוד גם ככה בגלל מעבר הדירה. להגיד שאנחנו מאוכזבים, זו לשון המעטה.. שוקלים להגיש תביעה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ספיר
ספיר
07.11.2022
מוצר שנרכש: SMI6ZDS49E

הזמנו מדיח כלים שאמור היה להגיע עד אתמול (שבעה ימי עסקים). עדיין לא תיאמו לנו את המשלוח והנציג בווצאפ כל יום משיב שהוא בודק ולא חוזר אלינו.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון