
הזמנתי אלכוהול 99% משלוח, אך חלק נכבד מהתכולה נשפכה. פניתי לחברה אך הם לא התייחסו.

הזמנתי אלכוהול 99% משלוח, אך חלק נכבד מהתכולה נשפכה. פניתי לחברה אך הם לא התייחסו.

שרות ויחס אטום וגרוע . בתאריך 1.9.24 רכשתי מכונת גילוח בראון לפי המלצת הבעלים דוידי שזו המכונה הטובה ביותר בניגוד למכונה שחשבתי לקנות ויש לי שנתיים אחריות של החנות דוידי , בגילוח החמישי המכשיר החל למשוך לי את העור . הפסקתי מיד וראיתי שאחד הלהבים השתחרר ממקומו למחרת בתאריך 8.9.24 הגעתי לחנות נציגות החנות האשימו אותי שאני לחצתי את המכונה אל עור הפנים והמכונה .הזאת רגישה ( מצאו תרוץ מכונה מפלסטיק קשיח ומתכת בסכנה גדולה מעור פני האדם) ואין אחריות על ראש המכונה . הסכימו להעביר לבדיקה במעבדה . בתאריך 11.9.24 נדרשתי לשלם עבור ראש חדש 150 ש"ח ,ע"י הנציג משה בשיחה מאוד לא נעימה וכוחנית כמעט מחצית ממחיר המכונה 349 ש"ח .למרות שהסברתי גם לו שלא יתכן שתוך 5 ימי גילוח תהיה תקלה גם הוא האשים אותי בתקלה. כמובן שסירבתי .עדיף לקנות מכונה אחרת ולא להסתכן שוב במכונה רגישה לפי תשובתם. תוך 5 ימים זו תקלת ייצור או אמינות מכשיר. איכות שרות ואחריות בית עסק נבחן לא כשהמכשיר תקין ועובד לאורך זמן שילמתם עבור כך במיטב כספכם . אלא דווקא כשיש תקלה . לא אופתע שמהר תתקבל תגובתם שאני זה שאני הוא זה שלא בסדר לא התנהלתי נכון לא התגלחתי נכון כל האשמות שימציאו אבל תחשבו טוב תוך 7 ימים מהקניה חזרתי עם המכונה לא תקינה לחנות . אני קניתי מכונת גילוח והשתמשתי אך ורק לגילוח פנים.
שלום רב, תודה רבה על הפידבק המפורט שלך. אנו מתנצלים מעומק הלב על החוויה הלא נעימה שעברת – זו לא החוויה שאנחנו שואפים להעניק ללקוחותינו. אנו שמים דגש רב על שירות איכותי, מקצועי ואמין, ולכן חשוב לנו לבדוק כל מקרה לגופו ולתת מענה הוגן ושקוף. לגבי המקרה שתיארת: האחריות שלנו אכן כוללת את המכשיר עצמו, אך חלקים מסוימים, כמו ראש המכונה, כפופים למדיניות האחריות של היצרן. בכל מקרה של תקלה, אנו מחויבים להעביר את המכשיר לבדיקה מקצועית במעבדה מוסמכת. עם זאת, אנו מבינים את האכזבה שלך, במיוחד כאשר מדובר במוצר חדש. נשמח לבדוק שוב את הנושא מול המעבדה ולוודא שנעשה כל מאמץ לתת לך פתרון הולם. אנו זמינים עבורך בשירות הלקוחות במספר: 03-5603751, או תוכל לפנות אלינו ישירות במייל: [email protected]. נמשיך לעשות את כל המאמצים כדי שתצא מרוצה ותשנה את דעתך על חווית השירות שלנו. תודה על ההבנה, צוות דוידי

אחרי 4 שנים שאני קונה מהם הגיע אליי מכונה של פנסוניק דגם יקר התקשרתי לחנות ודיברה איתי מישהי שאמרה שאין הרבה הבדלים בין הדגמים שזה עניין של מה מוציאים כל שנה והמכונה הגיע והיא על הפנים פניתי לדוידי דרך אינסטגרם הוא פשוט אמר לי שזה מכונה על הפנים ושהוא פרסם את זה באינסטגרם שלו אז מצטער מאוד שאנשים חושבים שאני צריך להכנס אליהם לסטורי כדי לדעת שמוצר זבל ועוד הוא מוכר לי את זה בידיעה שזה זבל ואומרים לי בגדול שאין מה לעשות עם זה הפסדתם לקוח שקונה כל שנה המון שלחתי אליהם עשרות חברים וזהו נגמר כשאין שירות כמו שצריך פה זה נגמר מבחינתי

קניתי לבעלי 2 כסאות חדשים לפני יותר מחודש, הכסאות הגיעו עם תקלה בידיות שלהן ובנוסף חלק שלא הגיע בכלל. בעלי אחרי יומיים יצר קשר עם אחד העובדים שם והוא טען שיגיעו באותו שבוע ואף אחד לא הגיע. בקיצור העבירו אותו מאחד לשני ואף אחד לא הגיע עד שבעלת החנות חגית יצרה קשר עם בעלי ושלחה 2 עובדים לא מקצועיים שלא עשו כלום ולא פתרו את התקלה. היא גם כל פעם אומרת לנו שבוע הבא כדי למשוך זמן או שלא עונה להודעות. השירות שלהם מתחת לכל ביקורת וללא ספק שלא נתקרב ולא נמליץ יותר עליהם!

היי לפני ביצוע הזמנה ביררתי טלפונית לגבי פרטים טכניים של מכונת גילוח נאמר לי שגובה הלהב מינימלית היא 0.1 איך בפועל היא 0.8 או אפילו 1.0 שזה לא מספק צרכי גילוח שלי
היי, המכונה אכן עושה 0.1 מ"מ, רשום בהוראות לגלח נגד צמיחת השיער. מיועדת לעור רגיש ונועדה לביצוע גילוח בשיטה מסויימת.

מאוכזב מאוד השליח לא התקשר אלי בשביל להגיד שהוא הגיע אני חוזר לכיוון העסק אני רואה את זה על הריצפה ובמקרה מישהו מהשכנים אומר לי שהמוצר על השם שלי , בדרך כלל מגיע שליח מחתים שקיבלתי את המוצר בקיצור ההתנהלות שלכם על הפנים, רק מציין שקניתי מוצר יקר יחסית ב1500 שקל (כולל המשלוח)
שלום רב, אנחנו נבדוק את זה דרך חברת השליחויות שלנו ונדאג לפעול בהתאם. אנו מצערים על חווית הקנייה שחווית. ולצערנו לפעמים כשעובדים עם חברות שילוח חיצוניות קורים מקרים שלא בשליטתנו. סליחה - חג שמח ושנה טובה.

רכשתי אצל דוידי מכונת בראון לייזר לאישתי ומכונת פטר ברברפרו קילר, אישתי הסתבכה עם המכונה והמענה היחדי היה רק לפתור בחנות אם לא אין דרך. והפטר התפרקה אחרי יומיים עבודה ונדרש ממני תשלום על כך מאוכז כל כך מהקניה והמחוסר סבלנות בצער לא ממליץ בכלל.
היי יוסף אשמח שתיצור איתי קשר ונפצה אותך על חווית הקנייה שעברת. סליחה ותודה מראש, דניאל מנהל החנות 03-5603751

הזמנתי דרך האתר שני מוצרים והם הגיעו מאוחר מהצפוי, וכמו כן חסרו בהם חלקים ולא קיבלתי מענה הולם מהחנות בכלל, התאכזבתי עמוקות מהאתר ולא ממליצה בכלל.
היי, אשמח שתצרי איתי קשר ואפצה אותך על חווית הקנייה שעברת וכמובן לדאוג שהכל הגיע כמו שצריך. דניאל מנהל החנות 03-5603751 תודה וסליחה

טעות שבחרתי לחסוך 5 שח ולקנות מהשירות המזעזע הזה. 10 יום לקח לי לרדוף אחריהם לקבל כבר את המכונה שהזמנתי.0 תודעת שירות.להימנע.(הם עוד מבקשים ממך להשאיר ביקורת חיובית)בדיחה.
היי, לצערנו החבילה אבדה בחברת השליחויות החיצונית שאיתה אנו עובדים והם אכן לא הודיעו לנו על כך בזמן. אנו מתנצלים בפני הלקוח ונלמד להפיק לקחים מהמקרה. צוות דוידי

Description of my product wasn't correct on the website. Set that I received wasn't full. THe seller doesn't answer via whatsapp. Deeply disappointed

שירות גרוע, אין מענה בטלפונים בוצעה הזמנה בתאריך 5.4.2022. עד היום 26.4.2022 טרם התקבלו המוצרים (חלפו כבר 21 ימים ממועד ביצוע ההזמנה)

הוזמנה מכונה gp80 הוטענה נבדקה ושורטת את הפנים אין לי מושג אם מקורית או לא פניתי לאחר יום לחנות,טענו שלא ניתן להחזיר אותה
היי, אנו מוכרים את המוצרים שלנו שעברו בדיקות במכון התקנים ומיבואנים רשמיים ומורשים בישראל. הלקוח ביצע הזמנה באתר לאחר שקרא חוות דעת באינטרנט ולא בהמלצת החנות. עפ"י החוק במדינת ישראל לא ניתן לבצע החזרה של מוצר היגייני (מכונת תספורת) לאחר שבוצע בה שימוש.

ביום העסקים הראשון לאחר ההזמנה קיבלתי מ"דוידי" הודעה טלפונית שהם לא מוכנים לשלוח מעבר לקו הירוק. זו אפליה פסולה ולא חוקית של מאות אלפי אזרחים ישראלים. מומלץ להעדיף לקנות בעסקים שלא מפלים לקוחות ושפועלים באופן חוקי.
הלקוח ביקש להזמין מכונה לנקודת איסוף באזור מגוריו אין נקודת איסוף באזור מגוריו.אין לנו שליטה על הנושא הוצע ללקוח משלוח באמצעות שליח והוא סירב הצענו לשלוח לו בדואר רשום והלקוח סירב לבקשת הלקוח ההזמנה בוטלה בשורות טובות וחג פורים שמח לכל עם ישראל באשר הוא

המוצר לא הגיע, ואז נטען שאין במלאי. רכשתי מכונת תספורת ב 10 לנובמבר. ב11 לנוב' קיבלתי אישור שהמשלוח יצא . הזמנתי משלוח עם צ'יטה של 2-5 ימי עסקים מבירור אצל צ'יטה נאמר לי שהמשלוח טרם הכיע למחסן שלהם ב 18 לנובמבר פניתי לדווידי לברר מה קורה והם ענו לי "לצערי אין במלאי, מזכה את הכרטיס". לא משנה כמה פניות עשיתי אחרי זה לברר מה קרה ומה אפשר עוד לעשות, לא קיבלתי מענה מהם יותר. לאחר כמה שעות עדיין לא קיבלתי מהם את הזוכוי לpaypal. נתקעתי עכשיו בלי המוצר ובלי מקום אחר לקנות אותו בזמן ההדרש (וגם, המחיר עכשיו גבוהה יורת בכל מקום כי נגמר המבצע).

הזמנתי 5 יח דגם ERGP80 פנסוניק ,קבלתי הודעה לפלא שהכרטיס חויב וההזמנה בוצעה , לאחר כמה ימים מתקשרים אלי מהשרות ומודיעים לי שאינם מסוגלים לספק לי 5 יח רק 2 יח בלבד ואני הייתי בטוח שהמכונות כבר הגיעו אלי, באשראי חויבתי על 5 יח ,הבטיחו לשלוח 2 יח ובפועל קבלתי יחידה אחת, שוב טלפונים לשרות מדוע קבלתי רק אחד .תמתין בודקים וחוקרים אותי להראות תעודה משלוח שהייתה בתוך המכונה ולא הייתה וסיפורים שלא נגמרים עד שבסוף לאחר שלושה שבועות מיום ההזמנה הגיע המוצר השני , תחושה של חוסר ביטחון לאורך חווית הקנייה ,נקבל לא נקבל ? כמה נקבל מתי נקבל ? יאמינו לי ? לא יאמינו לי שקבלתי רק חלק מההזמנה ,חווית קנייה לא טובה

המוצר לא הגיע עד לרגע זה , מעבר למובטח , ולא חזרו בענין כמובטח.למרות כמה פניות טלפוניות בענין עדכון מה1.9- הנושא טופל, קיבלתי שרות יעיל,מקצועי ואדיב.

עיקרי הדברים: - שלחו מוצר באיחור של שבועיים, ללא הודעה - שלחו דגם אחר ובצבע אחר, מבלי לעדכן או לשאול אם זה בסדר ואולי אני מעדיף לבטל את העסקה - החזרתי את המוצר ולא טרחו לקחת אותו - שירות לקוחות מזעזע, חוסר תקשורת, חוסר מענה - זלזול בלקוח ובכספו רכשתי דרך האתר מברשת שיניים חשמלית. המוצר הגיע באיחור של שבועיים ובצבע ורוד. התקשרתי לחנות שטענו שבגלל שהדגם שרכשתי לא במלאי נתנו לי דגם אחר, מתקדם יותר, באותה עלות. שאלתי אם הם מודעים לצבע השונה וטענו שלא וזה מה שהספק שלח, אבל אם אני רוצה יכול לשלוח להם חזרה את המוצר ויזכו אותי עליו ועל המשלוח. שלחתי את המוצר בדואר רשום ויצרתי איתם קשר לקבלת החזר. לא קיבלתי תשובה. שלחתי מייל נוסף. ענו לי בלקוניות שלא קיבלו את המוצר. לאחר כחודש, בדקתי מעקב בדואר, ומסתבר שהמוצר הגיע אליהם אבל הם לא טרחו לאסוף אותו מהדואר. המזל הוא ששילמתי בPAYPAL, והצלחתי לקבל החזר, אבל החוויה היא אחת מהמזעזעות שחוויתי. להתרחק!

אני כבר למעלה משבועיים מחכה להזמנה שהיתה אמורה להיות תוך 7 ימי עסקים אצלי אני לא ממליץ לקנות שם אשמח תשפרו את השירות
בכל העולם נהוג לשלם עבור המוצר שרוכשים ..... לקוח לא העביר תשלום עבור המוצר וההזמנה עומדת ומחכה

אני לא ממליץ שתקנו מהחנות אלקטרו פוטו .הזמנתי מכונה תספורת דרך שליח מהיר ,קבלתי את המשלוח אחרי חודש ,המכונה פתוחה משומשת ושבורה!!!! לאאאאאאאאא להזמין מוצרים מהפה
בתקופת ה"קורונה" סיפקנו אלפי משלוחים לכל הארץ כולם קיבלו ומרוצים הלקוח גר בישוב רהט שמרוחק ואכן המשלוח התעכב ללקוח מעבר למקובל הלקוח בחר להשמיץ את החברה שלנו בגלל האיחור בטענות סרק.

הזמנתי אוזניות חוטיות לטלפון, שכוללות מיקרופון, כפתור ניתוק שיחה וכפתור ווליום. זה לא פשוט, כי להרבה אוזניות אין את התכונות האלה. לאחר שהאוזניות הגיעו אלי וניסיתי אותן, התברר לי שכפתור הווליום לא עובד. בירור טלפוני קצר הבהיר לי שהסיבה היא שהאוזניות האלה מתאימות רק למוצרי אפל, ולי יש טלפון סמסונג. חזרתי למודעה באתר כדי לבדוק אם זה כתוב בפירוט אודות המוצר. זה לא כתוב. ביקשתי מאנשי אתר אלקטרופוטו לקחת אחריות על על מה שנראה הטעיה, אבל הם הפנו אותי לסוכן של המוצר, אף על פי שזה לא טעות שלו. בכל מקרה, הסוכן אמר לי שהוא לא מוכר את האוזניות האלה כבר 3 שנים, ושבכל מקרה, הוא לא יכול להזדכות עליהן. כשחזרתי לאלקטרופוטו, הם כבר לא ענו לי. המלצתי: לא לקנות באתר הזה.
דיברנו עם הלקוח מספר פעמים.בסנהייזר יש אוזניות לאייפון ואוזניות המתאימות לאנדרואיד. מאחר והלקוח טעה הפנינו אותו ליבואן להמשך טיפול הדגם שנקנה עולה 99 ש"ח במבצע ענק בחצי מחיר

רכשתי בלנדר מוט של חברת בראון, שבתאור שלו נרשם "שנתיים אחריות ע"י מ.ברוכים ובניו". קיבלתי את המוצר, שהגיע ללא שום חוברת הפעלה בעברית (כמתחייב בחוק למוצר מסוג זה), ללא שום פרטים של היבואן, וללא כל תעודת אחריות. פניתי לאתר, ובשלב הראשון הם הפנו אותי ליבואן לצורך קבלת חוברת הפעלה ותעודת אחריות. לא הצלחתי לקבל מענה מהיבואן, אז פניתי שוב לאתר. הפעם הם שלחו לי חוברת הפעלה בעברית, עבור מוצר דומה, שהופקה ע"י ברימאג, היבואן הרשמי של בראון. מאז פניתי מספר פעמים לאתר, בדרישה לקבל חוברת הפעלה עבור המוצר שלי וגם תעודת אחריות לשניתיים של מ.ברוכים. עבר כבר למעלה מחודש מאז הרכישה, ולא קיבלתי שום התייחסות מהאתר לפניותיי האחרונות. נשארתי עפ מכשיר ללא שום סימני זיהוי של היבואן האמיתי שלו, וללא שום תעודת אחריות רשמית. מעולם לא נתקלתי בשרות לקוחות כל כך גרוע.

ביטלו את ההזמנה ללא בקשה וללא הודעה למרות ששנלח מייל על " מירב המאמצים על מנת לתת את השירות והמחיר הטובים ביותר" מאוחזב

הזמנתי את המחבת טפאל בתחילת חודש נובמבר באתר החברה ובחרתי לשלם בטלפון. חיכיתי לטלפון מהחנות כדי לשלם אך המוכרים החליטו לבטל את ההזמנה שלי בלי להתקשר ולהודיע. רק אחרי 10 ימים מאז שעשיתי הזמנה קיבלתי מייל עם "תודה על הרכישה "ובקשת תגובה על השירות. האם הם אמתיים בכלל? מאיפה נפלו עם השירות שלהם? לא לא לא ושוב פעם לא להתקרב לחנות הזאת!!!
היי, הלקוחה הזינה טלפון, התקשרנו ולא היה מענה כמה וכמה פעמים. נשלח מייל שתחזור אלינו. לאחר שלא היה התקשרות או מענה מצד הלקוחה במייל ובטלפון הוחלט לבטל את הזמנתה. נמשיך לתת את השירות הטוב ללקוחותינו עכשיו ובעתיד.

קניתי מכונת תספורת SONAR-SN7585. לאחר כמה ימים התברר שאין בחנות את המכונה שרכשתי והוצע לי להמתין כמה ימים נוספים. לאחר שבוע וחצי!!! קיבלתי את המוצר. אז ככה, האריזה של המכונה היתה של דגם ישן ולא של הדגם שקניתי(התמונה של המוצר שונה מהמוצר עצמו). לאחר שפתחתי את הקופסה ראיתי בבירור שהמכונה לא חדשה!!! (טביעות אצבע, שריטות, חסר בקבוק שמן של המכונה....) לאחר שהתקשרתי לחנות לברר את העניין, סוכם שיחליפו את המכונה. שוב לאחר שבוע של המתנה!!!, שוב קיבלתי מוצר באריזה שונה, ושוב נראה משומש - החלטתי שכבר אין טעם להתלונן כי לא אגיע לשום תוצאה אחרת. בקיצור לא ממליץ לקנות מכונת תספורת לאנשים פרטים, ובטח לא לספרים(כמוני) שצריכים מוצרים חדשים, ושיגיעו בזמן סביר(בכל זאת החנות נמצאת בארץ...)

הזמנתי רמקולים של HARMAN KARDON וחגית, המוכרת, שכנעה אותי לשלם יותר כדי לקבל את הרמקולים באמצעות שליח מהיר עד הבית, במקום לחכות שיגיעו בדואר. לאחר שחלף כמעט שבוע ימים ולא קיבלתי דבר, יצרתי קשר עם החנות, שניסתה לעזור מול חברת השליחויות, תוך שאנו מדברים מידי יום מספר פעמים. חגית אף הבטיחה להחזיר לי את עלות המשלוח ועוד הבטיחה לפצות אותי על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי ועל כל שיחות הטלפון הרבות שבזבזתי. בסוף קיבלתי את המוצר לאחר 9 ימים(!) בלא שקיבלתי כל החזר על המשלוח ובלא שקיבלתי כל פיצוי כפי שהובטח לי. שירות מאכזב ביותר.