
רכשתי את המזגן ב 1 בינואר. קצת חששתי כי החנות ממוקומת באיזור חיוג 04 ואני מהמרכז - אבל הביקורות פה בזאפ היו ממש טובות. התקשרו אלי לאמת פרטי כרטיס אשראי והציעו לי הובלת אקספרס ב 100 שקלים נוספים. מכיון שאני יודע שהחנויות פשוט מרימות טלפון ליבואן והוא מספק את המזגן בזמן סביר, ולאחר נסיון קודם עם חנות אחרת, ויתרתי. לאחר 16 ימים (14 ימי עבודה) קיבלתי טלפון מהיבואן לגבי האספקה - כששאלתי למה לקח להם הרבה זמן הם אמרו שההזמנה התקבלה ב 16 לחודש. התקשרתי לחנות וכששאלתי למה? - התשובה הייתה "לא שילמת הובלת אקספרס"+"עמדנו בזמנים" נפל לי האסימון - הם מנסים למשוך מהקונים עוד 100 ש"ח הובלת אקספרס - אם מסרבים מקבלים שבועיים ביציאה... הם לא רימו אותי ולא גנבו אותי - אבל אני מצפה ליושרה, במיוחד בעידן האינטרנט. לחנות שעושה תרגילי "מצליח" אין מקום. חבל
אתרנו מתחייב לספק כל מוצר בהתאם לזמן האספקה המתואר באתרנו ומוצג באתר זאפ. כאשר אנחנו מציינים באתר או בצורה טלפונית כי ניתן לקבל משלוח מסוג שונה, במקרה זה, משלוח אקספרס (עד שני ימי עסקים), ברוב המקרים אנחנו שולחים את המוצר ישירות מהמחסנים שלנו על ידי חברת UPS. משלוח כזה אינו זול (וכשמו כן הוא) ולכן מחיר ההובלה הינו בהתאם. נכון למקרה זה, אין אנו מתכוונים להתנצל או להצתדק בפני הלקוח שכן לא נגרם לו נזק ולא הופרה שום הבטחה. עמדנו בכל ההתחייבויות שלנו, המוצר סופק בזמן, וכפי שניתן לראות, לאתרנו פידבק חיובי של לא פחות מ 100% !! במידה וללקוח מסויים יש שאלות, תמיד ניתן להתקשר, לברר ולשאול על מצב ההזמנה. ברוב המקרים, הבדיקה וה"זירוז" של אותה הזמנה מתבצעת בו במקום. נשמח להמשיך ולהעניק את השירות הטוב ביותר בישראל כפי שאנו עושים זאת כבר למעלה מ 30 שנה.























