
לא מומלץ לא יודעים לתת שרות כשאר פןנים אליהם בזמן אמת של תקלה לא לוקחים אחריות אליהם אני בטוח לא אחזור!!
חגית שלום שכחת לציין שהבן שלך נעל את המכשיר ושיחק עם אבטחת התוכנה. לצערי לא ניתן לתת שירות על נזק שאתם גורמים למכשיר אלה רק תקלות שקשורות בייצור המכשיר. בנוסף שכחת לציין שכן ניסיתי לעזור לך אבל לא היית מוכנה לתת את המייל שלך לתיקון התקלה. לצערי אנחנו לא קוסמים ולהבא לא לשחק את אבטחת המכשיר או לשים קודים שאתם לא זוכרים מה הם כי על זה אף אחד לא נותן אחריות לא בארץ ולא בחו"ל. אגב שכחת לציין שהייתי זמין בשבילך כל הזמן גם בטלפון וגם בוואצ אפ גם מעבר לשעות הפעילות וזה שזה לא הסתדר לא מצדיק חוות דעת שלילית כי זה נובע משימוש לקוי שלכם.

חברת איימובייל פועלת במודע בניגוד לחוק ומעכבת מתן אחריות לאחר קניית המכשיר. וודאו מולם מתי נכנסת האחריות לתוקף לפני הרכישה. לי נאמר 30 יום. לא מקובל. ולא חוקי.
מאיר היקר קיבלת מכשיר חדש וללא שום תקלה! חשוב מאוד לציין שאינך מתלונן על טיב המכשיר או שירות החנות!!! כחנות שמוכרת אלפי מכשירים בחודש עם שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר אנו מספקים שירות תיקונים בפריסה ארצית (מעל 30 נקודות שירות בכל הארץ) ללא תוספת תשלום בחברת פרטנר. כמובן שתחילת האחריות היא מיום הקניה. שמחנו לתת לך שירות

לא ממליצה בכלל ! ביום שישי הגעתי לחנות לרכוש אייפון 13 מיני קניתי את המוצר ושהגעתי הביתה בדקתי את המכשיר בעקבות קבוצת אפליסטים בפייסבוק ששם נטען כי יש מלא מכשירי איפון 13 מיני מחודשים. להפתעתי לאחר בדיקה באתר אפל גילית שהמוצר מחודש ונשאר לו חודש אחריות לפי אתר אפל. החנות מוצגת עם תו אמון הציבור.
שלום לכולם מדובר בחוות דעת מוטעית!!! הלקוחה רכשה מכשיר חדש לחלוטין היא בדקה באתר אפל לגביי האחריות אבל הסתכלה במקום הלא נכון לאחר בדיקה נוספת הסבנו את תשומת ליבה לטעות והוכחנו לה שיש לה שנה אחריות באפל. צר לנו שהיד קלה על המקלדת בטרם פונים ובודקים מול החנות

חוייה בעייתית מאוד - כשבאתי לחנות הטלפון היה באריזה פתוחה (למרות מה שהיה כתוב בתאור המוצר באתר), הכיתוב על האריזה כלל שגיאות דפוס: כל זה מוכיח כי מדובר בטלפון שהורכב אי-שם במעבדות הזיופים בסין (ובמקרה הטוב מורכב מחלקים מקוריים מחודשים) ולא חדש חדש שיצא מהמפעל של היצרן. ואם זה לא מספיק אז גם ניסו "לעקוץ" אותי: המוכר "שכח" לשים בשקית את החשבונית עם האחראיות, חזרתי לחנות וביקשתי שיתן לי אותה ואז נדרשתי להוסיף 99 שח למחיר ששלמתי כבר וגם אז קיבלתי את החשבונית רק אחרי פעם שניה שביקשתי! נאלצתי לספוג את כל הדברים האלה רק כי נתקעתי בלי טלפון שעובד והייתי חייב דחוף לקנות מה שיש.
בוריס היקר רכשת מכשיר חדש לחלוטין וזאת ניתן להוכיח בכל מעבדה. הנציג חייב אותך בטעות 99 ש"ח פחות מהמחיר המצוין באתר ובדיוק כשבאנו לחייג אלייך בחזרה כדי לחייב אותך על ההפרש נכנסת חזרה לחנות והראנו לך את הטעות וכמובן שהסכמת לשלם את ההפרש לאחר שבדקת והבנת את הטעות. אם לא היית מסכים לתוספת לא היית מוכן לשלם וגם לא התלוננת. מה גם שמעולם לא התקשרת לחנות להתלונן. אנחנו מצירים מאוד על החוות דעת הסתמית הזאת שנועדה אך ורק להכפיש את שמינו הטוב חבל שהיד קלה על המקלדת. אנחנו נמשיך לתת את השירות והמחירים הכי טובים בארץ לכולם תודה רבה

הזמנתי אייפון 13 מיני. בחרתי במשלוח חינם בדואר. המוכר התקשר ושיכנע אותי להוסיף 50 ש"ח בשביל שליח באותו יום. המוכר הגיע רק למחרת. ישר ראיתי שהאריזה כבר נפתחה. פתחתי אותה והמכשיר היה עם מכות עליו. התקשרתי לחנות ושלחתי תמונות. המוכר הבטיח לי מכשיר חדש מיד. המכשיר החדש הגיע 6 ימים אחר כך!!!!! כמובן שהוא לא החזיר לי את ה50 ש"ח ששילמתי למשלוח. לא אזמין מהחנות הזאת יותר.
אריה היקר רכשת מכשיר חדש! שהתקשרת לחנות פנייתך התקבלה במלוא תשומת הלב וטופלה על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונך. צר לנו שבחרת לרשום חוות דעת זו רק בגלל שלא החזרנו לך את ה50שח. אנחנו מבטיחים לך שבהזמנה הבא שתעשה אנחנו ניתן לך זיכוי של 50שח לרכישת אבזרים בחנות.

הגיעה הטלפון יחסית מה והזמנת טיתו כיסוי סילקון ומגן מסך מה שהגיע זה מגן מסך ומגן מסך שהוא אחורי ולא כיסוי סילקון מאוד מאוכזב הם טוענים שכיסוי סילקון זה כמו מגן מסך קידמי שילמתי 100 שח ולא קיבלתי כיסוי סילקון הפלאפון עצמו מצויין ממליץ מאוד ומשלוח מהיר

ממליץ בהחלט! רכשתי אצל מולי אייפון און ליין לאחר המלצה שקבלתי עליו. התקשרתי כמה פעמים לפני הרכישה לברר פרטים, תמיד ענו מהר ועל כל השאלות. משלוח הגיע אחרי יומיים ובזמן. אחרי שבוע האייפון פשוט כבה ! ולא הצלחנו להדליק שוב, מאאאאד מאכזב ומעצבן. מולי ניסה לעזור בטלפון ונתן הנחיות, ליווה אותנו כל הזמן גם בוואטסאפ והיה סבלני. שום דבר לא עזר והאייפון לא נדלק. הזמין אותי אליו לחנות, בקשתי שיוציא שליח, אמר שזה בתשלום ( קצת מעצבן). הגעתי אליו לחנות (זו חנות בכלל? :) ) יום אחרי, ניסה לפתור את הבעיה ולא הצליח גם כן, ישר הודיע שיחליף את המכשיר. עד כאן פרטים יבשים. לטעמי שירות נמדד לא רק ברגע המכירה אלא גם ןבעיקר בזמן שיש בעיה. מולי נתן שירות מקצועי מהיר וענייני גם במכירה ובעיקר כשנוצרה בעיה- על אף שמדובר במוצר אמין כמו אייפון ונתקלנו בבעיה נדירה (אני עם אייפון שנים ומעולם לא קרה לי) הוא לא שלח אותי לשבור את הראש מול אפל והחליף לי את המכשיר במקום ובלי דיונים מיותרים, ומהמלאי שלו. בדוק חוזר אליך ברכישה הבאה, רק נקוה שהאייפון הזה ישרוד יותר זמן :) *אגב שבוע אחרי הייתי באילת שם המחיר היה זול ב 170 שח בלבד מהמחיר באימובייל.

מכשיר חדש באריזה סגורה שכולל את כל הרכיבים שמגיעים עם ערכה חדשה. שילמתי כ-50 ש"ח יותר מהמחיר שפורסם באתר שכן הערכה כללה כרטיס זיכרון של 128GB (נאמר לי שיש ערכות ללא כרטיס זיכרון). בטלפון נענו שאלותי בסבלנות אך בזמן הרכישה בחנות עצמה הייתה הרגשה של פחות שירותיות וסבלנות בתהליך הרכישה, בסה"כ מקום אמין לרכישה.

שירות אדיב, מענה מהיר ומקצועי, מחיר תחרותי. התקשרתי בשעות הערב, נעניתי בצורה מהירה ומקצועית, המוצר התקבת כמובטח במהירות.

הי מאוד זמינים לשאלות בטלפון ומגיבים מהר. שירות חברי ואדיב ומשלוח מאוד מאוד מהיר. ממש אחלה

אין מילים. עוזרים מעל ומעבר ונותנים שירות ברמה גבוהה ביותר, מענה ויחס מעולה ללקוח, בנוסף מחירים הכי זולים שיש מאוד מרוצה ובוודאות אחזור לקנות שוב מהם!!

הזמנתי מהם טלפון מתצוגה שהיה פגום והחליפו לי אותו כי לא היה מעבדת שירות ליד הבית שלי הטלפון השני שהחליפו לי אותו אליו לא היה לשביעות רצוני גם כן ואז החלטתי לקנות אייפון חדש לגמרי מולי היה סבלני איתי כי הייתי מאוד ברננית כי כבר נכוויתי בעבר ממכשירים מתצוגה. האייפון החדש אחלה ובמחיר טוב מאוד

אני לא נוהג לקנות און ליין, מפאת אילוצים קניתי אייפון מרחוק. הייתה בעיה במכשיר שלא עדכן גרסה, מולי הגיב מיד ושלח לי נייד חדש אחר. תקלות קורות - השאלה איך מגיבים אליהם ופה מולי מהחנות שיחק אותה.

אני חייל מילואים בצפון שנהרס לי האייפון ולמרות שכבר עברה האחריות קיבלתי שירות מעל ומעבר מאיימוביל ישראל דאגו לי שהטלפון ייכנס למעבדה בחינם וגם לתיקון ללא עלות בכלל. זה ממש חימם לי את הלב ועזר לי מאוד, בימים אלו של מלחמה כיף להרגיש את האחדות שלנו והעזרה ההדדית.

פשוט מדהים דאגו לי מהרגע הראשון, נתנו לי שירות VIP ופשוט היה חוויה נעימה כל כך. תודה לכם!

רכשתי את הטלפון באתר האינטרנט ביום חמישי, וביום ראשון כבר קיבלתי אותו אצלי. השירות של החבר'ה היה מצוין, היה מענה מהיר בוואטסאפ. ממליץ לרכוש מהם

היום רכשתי טלפון סלולרי בחנות אימובייל ישראל ואני רוצה לשתף בחוויית קנייה מצוינת. כבר מהרגע הראשון קיבל אותי מולי, איש מכירות מקצועי, אדיב וסבלני. הוא הקדיש זמן להבין בדיוק מה אני צריך, הסביר בצורה ברורה על האפשרויות השונות, ונתן המלצות אמינות בלי לנסות לדחוף מוצרים מיותרים. המבחר בחנות רחב, השירות יוצא מן הכלל והמחירים מאוד אטרקטיביים ביחס לשוק. יצאתי עם מכשיר חדש שאני מרוצה ממנו מאוד ועם תחושה שקיבלתי יחס אישי, מקצועי ואכפתי. ממליץ בחום על אימובייל ובמיוחד על מולי, שהפך את כל תהליך הרכישה לנעים וקל. יישר כח

מולי מקצוען. היתה לי בעיה לאחר רכישה וקיבלתי יחס אישי ואנושי. ממליץ מאוד גם אם אתם לא מאזור יהוד.