
בנטיים שום דבר חיובי-הזמנה מ06.03 .במקום התחייבות למשלוח ב13.03- היום 18.03 ועדיין לא קיבלתי😡 את ההזמנה .
מקרה כזה נדיר אם הוא קורה והסיבה היחידה היא שלא הית זמין מול השליח למסירה של החבילה, בסוף קיבלת את הבושם במסירה אישית עד הבית שלך

בנטיים שום דבר חיובי-הזמנה מ06.03 .במקום התחייבות למשלוח ב13.03- היום 18.03 ועדיין לא קיבלתי😡 את ההזמנה .
מקרה כזה נדיר אם הוא קורה והסיבה היחידה היא שלא הית זמין מול השליח למסירה של החבילה, בסוף קיבלת את הבושם במסירה אישית עד הבית שלך

זעזוע! כעס! תסכול! קנינו מTaxFreeBeauty את הבושם אל חרמיין, זה בושם שאנחנו משתמשים בו כבר כמה שנים. בדר"כ יש לבושם הזה ריח חזק מאוד! שנשאר על הבגדים והגוף אפילו אחרי מקלחת. פתחנו את הבושם שקנינו מTaxFreeBeauty והריח שלו חלש עד בלתי מורגש בכלל! אני לא אקנה דרכם בחיים!
האם בכלל פנית לשירות לקוחות של האתר? אם היתי עושה את זה אז ברור שהיו מתייחסים לתלונה שלך, חבל לכתוב תגובה מהסוג הזה, אנחנו מוכרים עשות בשמים מסוג זה בכל חודש ולשימחתנו אף פעם לא קיבלנו תלונה או תגובה שלילית מהסוג הזה, בשורות טובת לכל עם ישראל !

בפעם הראשונה בצעתי הזמנה דרך האינטרנט ולמחרת חזרו אלי טלפונית בטענה ששניים מתוך שלושת המוצרים חסרים בפעם השניה הוספתי מוצר לסל הקניות וכעבור שעה הוספתי מוצר נוסף כשבאתי לשלם נוכחתי לדעת ששני המוצרים הועלו ב30 אחוז

רציתי לבטל הזמנת בושם אצלם,פניתי בכתב ,לא השיבו ,למחרת פניתי טלפונית ,טענו שלא קיימת הזמנה כזו, יכול להיות שזה עסק אחר ,היה מוזר שהמנהל התערב וטען שאין הזמנה כזו ,ביקשתי שיקשיב עשר שניות,כי יש לי את החשבונית שלהם ובפירוט עסקות בחשבון האשראי שלי מופיע החיוב לצד שמם,לא רצה לשמוע בסגנון לא שייך לעולם שירות לקוחות ,וזה בלשון המעטה ,בעקבות השיחה שלחתי עוד מייל עם אזהרה שאגיש תלונה וצירפתי תיעוד ,אחרי מספר דקות שלחו חשבונית זיכוי . מומלץ לכם לחפש חלופות, לא חסר כאב ראש, במיוחד שמזמינים בושם לפחות כאן ,יש הרבה מקומות בארץ לממכר בשמים אונליין והם מצויינים .
לאחר בדיקה מעמיקה : היה תקלה במערכת סליקה של האתר לכן לא היה הזמנה בפועל אבל כשהתברר שהיה חיוב ללא הזמנה המערכת זיכתה את הלקוח באופן אוטומטי פחות מ 24 שעות אחרי פתחנו בינתיים בירור מול מחלקת הסליקה לקבלת הסבר על התקלה טאקס פרי ביוטי הוא אתר בשמים מהגדולים בישראל ותקלות מהסוג הזה הם נדירות , הקלה הנקודתית תוקנה

לא מאפשרים החזרת בשמים בניגוד לתקנון שהם עצמם פרסמו באתר, בטענה שבושם מסוג טסטר כבר "מגיע פתוח" (למרות שבהזמנה מצוין שמדובר במוצר חדש) ולכן אין אפשרות להחזיר אותו באריזה מקורית וללא שימוש כמו שהם דורשים.
מופיע בבירור שבושם מסוג טסטר לא ניתן להחזיר

המוצר הגיע עם שליח עד הבית תוך יומיים. ארוז היטב כדי למנוע חבלות. חבל רק שנותרו סימנים של מדבקת המחיר וגם קצת אבק

קניתי בושם טסטר של איסיי מיאקי le sel dissey הגיע לנקודת האיסוף תוך יומיים. המחיר מעולה, חצי מחיר מהחנויות ובדיוק כמו הגרסא הרגילה. הגיע סגור בקופסא חדשה. אמשיך לרכוש שם, אני מאוד מרוצה.

הזמנתי 3 טסטרים מחנות הזו בבוקר וקיבלי את החבילה יום למחרת האספקה המהירה ביותר שהיה לי

הזמנתי דרכם מכשיר ביקיור לייזר דווקא במחיר טוב אבל התחרטתי וביקשתי ביטול הזמנה מיד טיפלו בביטול ושלחו לי חשבונית זיכוי.הכסף לא נראה עדיין בחשבון זה יקח כנראה כמה ימים.בסהכ שירות טוב בלי שום בעיות .מחירים טובים בחנות