רכשתי בספטמבר מכונת כביסה של מידאה, דגם MFN70S1203 אצל אבי סופר באלנבי, אצל נציג בשם אברהם. מייד בשימוש הראשון הבנתי שמדובר במוצר לא איכותי, המכונה מרעישה בצורה מוגזמת, ואיכות הכביסה בינונית. פניתי לאברהם והוא אמר שהוא בודק ויחזור אליי, אך לא חזר. המשכתי לרדוף אחריו לנסות לקבל שירות, כל פעם אומר שיחזור ולא חוזר. בסוף הזמינו טכנאי של החברה של המכונה (מיותר.. מכונה חדשה) שאמר שהמכונה בסדר, שככה היא. המשכתי לנסות להשיג שירות, להחליף את המכונה למשהו טוב יותר, אבל כל פעם אברהם טוען שיחזור אליי ולא חוזר. אחר כך החליטו לשלוח עוד פעם טכנאי (לא ברור למה) ששוב אמר שככה המכונה. השתדלתי עדיין להיות סבלנית, זה היה כבר חודשיים אחרי הרכישה.
בינתיים עובר הזמן ועברתי דירה והיה לי מעט זמן להתעסק עם זה. אחר כך ניסיתי שוב להשיג את אברהם ואותו סיפור, התחמקות לא ברורה מלתת שירות.
העברתי לאחרונה מכתב תלונה רשמי באתר של אבי סופר ואפילו לא חזרו אליי.
הזייה, לא ראיתי דבר כזה, ממש בושה. אמור להיות להם מוניטין טוב... אכזבה גדולה מאוד.