
ב-14.9 רכשתי דרך האתר מדפסת HP טונר נוסף. לאחר מס' דקות קיבלתי טלפון מבחור בשם יוסי שביקש להבין אם הטונר הנוסף אמור להיות שייך למדפסת שרכשתי ואמרתי שכן. הוא אמר שהטונר הזה לא מתאים למדפסת ואם אני רוצה יכול לשנות לי לטונר המתאים, אישרתי שכן ואמר לי שישלח לי את זה במשלוח עד הבית ללא תוספת תשלום! (אני שילמתי משלוח לנק' איסוף). המשלוח אגב הגיע כבר יום למחרת ב-8 בבוקר. 1. כל הכבוד על הערנות והאכפתיות עם הטונר, לא מובן מאליו 2. כל הכבוד על השדרוג במשלוח, גם כאן בכלל לא מובן מאליו זאת רכישה ראשונה שלי באתר, הגעתי בגלל המחיר ואחזור בשביל השירות! אליפות!!!























