רציתי להזמין טונר למדפסת, באתר הייתה טעות והטונר שהזמנתי הוא בעצם חלק חילוף למדפסת. לא רק זה, מה שקיבלתי היה חלק חילוף שונה מזה שכיביכול הזמנתי שהוא גם כמעט חצי מהמחיר וגם לא מתאים למדפסת שלי.
ביקשתי לבצע החלפה ולקבל החזר על ההפרש במחיר בין הטונר לחלק החילוף. בחנות הסכימו ונתנו לי יום בו יגיע השליח ויאסוף את המוצר. חיכיתי והשליח לא הגיע, התקשרתי יום למחרת אמרו לי היום יגיע, ושוב לא הגיע. כך כמה ימים, אף אחד לא טורח לעדכן אותי ובטלפון מעבירים אותי ממזכירה למזכירה עד שהקו מתנתק.
בסוף שלחתי להם פקס, דרשתי זיכויי מלא, לא צריך טונר שיבואו לאסוף את המוצר ששלחו בטעות ושיגמר כבר העניין.
לא חזרו אלי, יום למחרת בא השליח, מסר את הטונר והחתים את השכן שלי, למרות שהשכן אמר לו שהוא צריך לבוא אלי. לא לקח את החלק חילוף, וכמובן שלא קיבלתי שום זיכויי.
עכשיו אני צריך לקוות שפנייה לחברת האשראי לביטול העסקה ולמועצה להגנת הצרכן יעזרו.
שכל אחד שקורא את הביקורת הזאת ישאל את עצמו אם הוא היה רוצה לעבור חווית קניה כזו.