הזמנתי נעליים לאיסוף בחנות בעיר. שלחו מידה שגויה. כתבתי להם, אמרו שזה בטיפול. עברו ימים, לא שמעתי מהם. התקשרתי. אמרו: זה בטיפול, תוך שבוע יגיע. עברו עוד 8 ימים. כתבתי להם. אמרו: אין את המידה שלך, רוצה נעל אחרת? לא, אני רוצה שתשלחו מישהו שייקח ממני את הנעליים שלכם ותזכו אותי. התעלמו. שוב פניתי אליהם, אמרו, אין בעיה, תביא בחזרה לחנות שממנה אספת ונזכה אותך. כתבתי להם: למה אני צריך ללכת פעמיים לחנות על פאשלה שלכם? תקחו אחריות ותשלחו מישהו שייקח ממני את הנעליים. התעלמו. אז הלכתי שוב ומסרתי את הנעליים לחנות, והודעתי להם על זה. עוד ימים עוברים, אין זיכוי. פניתי לנקודת האיסוף בטלפון ווידאתי ששלחו לליים את הנעליים, אמרו שכן. פניתי לליים בטלפון. אמרו: עוד לא קיבלנו. כעבור יומיים פניתי שוב. "עוד לא קיבלנו". אמרתי: מרגע זה אני מתקשר אליכם כל יום עד שאני רואה זיכוי. עוד באותו ערב התקבל הזיכוי.
נתבקשתי לעדן את הניסוחים שלי ולהשאיר את פרטי המקרה בלבד. יסיק הקורא לבדו מה טיב השירות ב Lime Shoes.