
מבחינתי חוויית קניות מתקנת עם השירות המהיר, האדיב והיעיל ביותר אי פעם. כששאלתי ענו מיד - מישהו בשם מנשה - ואף הוצעה עזרה במידה ולא אסתדר. המוצרים הגיעו אלי לאחר יומיים למרות לחץ התקופה במכירות - תקופת בלאק פריידי. שביעות רצוני מלאה ושלימה.

מבחינתי חוויית קניות מתקנת עם השירות המהיר, האדיב והיעיל ביותר אי פעם. כששאלתי ענו מיד - מישהו בשם מנשה - ואף הוצעה עזרה במידה ולא אסתדר. המוצרים הגיעו אלי לאחר יומיים למרות לחץ התקופה במכירות - תקופת בלאק פריידי. שביעות רצוני מלאה ושלימה.

רכשתי מיקסר שתחילה הגיע מעט שרוט.כשפניתי למנשה בדבר החלפת המוצר,הוא נתן שירות מהיר ואדיב ודאג לשלוח לי מיקסר אחר בתוך פחות מ24 שעות.חשוב לי לציין את מהירות הטיפול,האדיבות ושירות לא פחות ממצוין.שמחתי לראות שיש למי לפנות.ממליצה לרכוש דרך אתר זה

רכשנו מכונת כביסה ואנחנו מרוצים מהמוצר. אנו מרוצים מהשירות עוד יותר, שירות אישי ונעים, מענה תוך זמן קצר וללא עיכובים, אספקה תוך זמן קצר. מחיר הוגן. שירות שממש מהווה קנייה-נעימה.

מומלץ ביותר, מחירים מעולים, שירות אישי, אספקה מהירה מקרר מעולה, מומלץ, מומלץ, מומלץ אין מילים

מבקשת להוקיר את השירות המצוין והאדיב שקיבלתי ממנשה בברימאג אונליין. קיבלתי סקירה מפורטת והסברים על שלל המקסרים של קנווד ןההבדלים ביניהם מה שהקל עליי בבחירה. המחיר היה אטרקטיבי והמקסר הגיע ליעדו תוך יומיים. ממליצה בחום!!

שירות יוצא דופן של מנשה ליווי אישי בכל תהליך הרכישה וגם אחריה חווית קניה מושלמת ברימג

שירות מצוין ואדיב. המוצר הגיע בדיוק בזמן שהובטח וקיבלתי טיפול מושלם. מומלץ בחום לרכוש באתר

הקניה בברימאג און ליין פשוטה וקלה מאד. אבל ההפתעה האמיתית מגיעה כשמגיעים למנשה מהשרות לקוחות. מנשה איש יקר מאד עם תודעת שירות מדהימה עזר בכל פניה ,תיווך עם שירות המשלוחים, שלח מייל לצורך קבלת הטבה. בקיצור כל המחמאות לאיש היקר הזה

חוויית קנייה מומלצת, שירות מקצועי, המוצרים הגיעו עד פתח ביתי (בצירוף מתנות בגין הרכישה), יום למחרת ההזמנה יצר עימי קשר טלפוני מנשה, עדכן בדבר קבלת ההזמנה ובתוך מס' ימים תואמה אספקה.

תודעת שירות מופלאה, האדם מאחורי השירות, שמו מנשה זייד, איש נעים שנותן שרות מתוך רצון שארגיש שהוא נמצא שם בשבילי, מנסה לאפשר לי להנות מזוכיותיי בהתאהם לתקנון המבצע... אנטי תזה של המוכרים שמנסים להיות גרידים על חשבון הלקוח.. זן נדיר... בקניה החוזרת חיפשתי את מנשה זייד מברימאג.. תודה 🌹

הזמנתי בטלפון מקרר שקט ביום ג' וביום ה' הוא הגיע אלי. המקרר עושה רושם מצוין. השרות היה מקצועי ואדיב והוצע לי מקרר בהתאם לצרכים ולמחיר שתכננתי.

החוויה שלי היתה טובה להפליא. האתר היה קל היה ואינטואיטיבי לקבלת מידע ולבחירת המוצר. המחיר היה טוב- טוב משל כל המתחרים. תהליך הרכישה און ליין היה מהיר ופשוט. בסופו קיבלתי הודעה שלא ידעתי את משמעותה. למחרת התקשרתי למוקד, שהפנה אותי למנשה. בסבלנות רבה הסביר לי מנשה כל מה שהיה צריך, ואיך ייראה התהליך של שילוח וקבלת המכשיר, ועניינים לגבי הפעלה, שירות ואחריות. לאחר קבלת המכשיר התקשרתי שוב ומנשה, שוב, בנועם ובסבלנות הסדיר את ענייני הארכת תקופת האחריות לשנתיים, כפי שהובטח באתר. גם המכונה ממש מוצלחת. נוחה, נאה, בעלת פונקציות משמעותיות ולא יותר מדי צלצולים ונצנצים. הנקודה היחידה שאינני יכול לחוות דעתי עליה כעת היא לגבי תחזוקה ואורך חיים של המכונה. ממליץ בהחלט.

קניתי מקרר LG שנאמר לי שהאריזה שלו פגומה מעט אבל הוא חדש ולא פגום. הגיע מקרר עם מובילים אדיבים שפרקו את הדלתות והרכיבו חזרה. השירות היה מצויין, קיבלתי ליווי צמוד לשאלות לגבי מועד ההובלה. קיבלתי את המוצר תוך יומיים שלושה.

רכשנו מקרר LG דרך מרכז ההזמנות וקיבלנו ממנשה שירות אדיב, יעיל, מהיר ומקצועי. תודה רבה :)

הזמנתי מקרר של בקו , מנשה טיפל בי במהירות ובמקצועיות ובפחות מ 24 שעות קבלתי את המוצר . ראוי לציון שגם לאחר הקניה מנשה ענה לי לכל שאלה טכנית בסבלנות רבה .

חיפשתי מכונת כביסה גדולה משולבת מייבש. מצאתי באתר של ברימאג מכונה LG1710 שנריאת מדהים מבחינה פונקציונאלית. התקשרתי לאליהם וענה לי בחור בשם מנשה שאחראי על האתר. הסברתי לו מה אני רוצה וביקשתי שיסביר לי על המכונה שהיא לא משהו רגיל שכולם קונים. מנשה השקיע בי 20 דקות על המוצר ועוד שלח אלי ב whatsapp את המפרט של המכונה שכולל הסברים על כל סוגי התוכניות. בהמשך לשאלות שלי הוא אפילו העלה לשיחת ועידה את הטכנאי הראשי שלהם שגם הסביר לי על המכונה. לסיכום: שרות איכותי כזה לא מוצאים בכל מקום ואני מבצע הרבה קניות של ציוד חשמל ואלקטרוניקה ברשת. שאפו גדול!! ממליץ בחום !!

ממליצה בחום!!! שירות מדהים, חווית קניה מעולה מנשה בחור מקסים שתמיד זמין ונותן שירות שלא קיים היום בשום מקום!! לסיכום חנות מקצועית מאוד אמינה ומחירים טובים בהצלחה

קניתי מכונת כביסה 17 ק"ג LG, קודם שירות מקצועי ממנשה הוא פשוט תותח על, אמין, דואג ללקוח ליגה אחרת..מה שאומר זה מה שמתבצע לפי הלו"ז, הספקת מוצר עד הבית, הובלה מקצועית, ליווי והדרה מקצועית מהחברה, פשוט לפי הלו"ז, מכונה מפלצת עבודה, לא ייאמן!! לאישה זה עשה המון המון.. בכביסות זה מחולק לחיים לפני וחיים אחרי! שווה השקעה

הופתעתי,נדהמתי,נפעמתי ועוד ועוד ועוד ברוח זו. רכשתי מקרר LG ממנשה (ורק אח"כ מהאתר של מברימאג). איש נעים,אמין,איכפתי. כל מילה במקומה פשוט תענוג. מעודד מאוד לדעת שיש אנשים כאלה (והמחפים על כל השאר).תודה לך מנשה על הכל.

רכשתי מכונת כביסה ממנשה ואני חייב לציין שהוא נתן לי שירות לקוחות ברמה הכי גבוהה שיש! הוא דאג לי לכל פרט, לזרז התקנה, ועשה הכל כדי שארגיש מרוצה, ובאמת ככה אני מרגיש, וממליץ לקנות מהנציג מנשה!!

שלום חייבת לציין שרכשתי מקפיא והיתה לי חווית קנייה מצויינת!!! המקפיא הגיע תוך פחות מ7 ימים על אף שנאמר שיכול לקחת עד 21 יום כי ההובלה היא אל מעבר לקו הירוק. ומנשה הנציג אדיב, סבלן וזמין לכל שאלה! תודה! וכן יירבו חנויות כאלה!

עבורי זו הפעם הראשונה לדרג חנות/ מוצר, כיוון שעד עתה לא היתה סיבה עד כדי כך יוצאת דופן כדי שאקדיש לכך זמן. עד שבפעם הזו זכיתי לקבל שירות ממנשה (אחראי על אתר האון-ליין של ברימאג). כל מילה שלו חקוקה בסלע. מדובר על אדם ישר מאוד, אמין והכי שירותי מכל מה שהכרתי עד כה. רק בגללו מצאתי את עצמי קונה מקרר מתצוגה מבלי לקום מהכיסא - הכל באמצעות המחשב והטלפון. כל הבטחה שלו קוימה עד תום ותיאור מצב המוצר היה מדויק. אין שטיקים ואין קונצים. ממליץ בחום על החנות ועליו בפרט.

איזה כיף של שרות, לא רק שהמוצר הגיע מיד גם קיבלתי טלפון ממנשה ששאל איך המוצר הגיע ווידא שהכל בסדר ותקין. הפנתי שני חברים נוספים לרכוש.

חיפשתי מיקסר חדש לזוגתי לאחר שהישן שבק חיים. חיטטתי בכר רחבי הרשת, בדקתי מוצרים של כל החברות המובילות באתרים בארץ ובחו"ל ובגלל שהיה לי בראש "קנווד", מצאתי מיקסר של "קנווד" - פסגת החלומות לאופה הביתי - KAL8300S. לא זאת בלבד - המחיר היה מפתיע. זה מיקסר יקר. ראיתי שהוא מתצוגה וחשבתי פעם ועוד פעם - והרמתי טלפון. ענה לי בחור (אחר כך כשהכרנו נודע לי ששמו מנשה) ששוחח איתי לא מעט זמן (אני נודניק, תאמינו לי...) ובהרבה סבלנות הסביר לי את כל מה שרציתי לדעת כולל מפרט טכני ושאר ירקות. בסופה של השיחה - רכשתי את המכשיר (האמת - עם קצת חששות - יד שניה וכל זה...) ונפרדנו בידידות. תהיתי מתי יגיע המכשיר ולהפתעתי - אחרי יום וחצי מגיע שליח - עם המכשיר. אין לי מושג אם זה מתצוגה או לא - האריזה - שלמה לחלוטין, המכשיר בפנים נקי ומצוחצח,כל דבר במקום - והכל עובד להפליא יפה. אני לא קונה מיקסרים כפייתי או משהו ו"קנווד" - זה מכשיר לשנים רבות אבל - אם אתם מחפשים מכשירי חשמל ומוצאים אותם בחנויות אחרות - תבדקו קודם אצל מנשה - חויית הקנייה הטובה - מובטחת.

קניתי ממנשה - הוא היה אדיב, דואג ואחראי, ונתן תחושה שיש על מי לסמוך - בחור לעניין.