התעניינתי ברכישה של ספק כח למחשב נייד.
ההתנהלות של המקום מלכתחילה הייתה מחשידה ומוזרה.
דבר ראשון, לקח הרבה מאוד זמן להשיגם בטלפון. או שהקו היה מנותק או שפשוט לא היה מענה.
לאחר שסופסוף ענו, סירבו למסור את מיקום העסק ורק לאחר ש"חקרו" נתנו לי את הכתובת.
כאשר הגעתי למקום (לכתובת שנמסרה ובשעה שנקבעה), מסתבר שמדובר בבניין מגורים ללא שום אזכור של עסק כלשהו, שלט או הכוונה.
כאשר לא מצאתי את המקום, שוב לא הצלחתי לתפוס אותם טלפונית אלא רק לאחר למעלה 20 דקות בהן אני מסתובב ומחפש רמז כלשהו לעסק של מחשבים.
כאשר מישהו סופסוף ענה לי, שוב התנהגות מחשידה, שאלות וסוג של חקירה שבסופה ביקש ממני לחכות למטה ושהוא יגיע אליי עם המוצר.
לא הבנתי איך זה אמור בדיוק להתבצע באמצע הרחוב. בלי לבדוק את המוצר? כיצד יתבצע החיוב?
אוקיי.. אז חיכיתי למטה כ- 10 דקות ואף אחד לא מגיע, אף אחד לא מתקשר. הבנתי שלא כדאי לי לרכוש שום דבר מעסק כזה (אם בכלל) ופשוט עזבתי את המקום.