
רכשתי מערכת דרך AquaLink וקיבלתי שירות מצוין. רינת ליוותה אותי לאורך כל התהליך, הייתה זמינה, מקצועית ואדיבה. המערכת עצמה עובדת מצוין ואני מרוצה מאוד מהקנייה.

רכשתי מערכת דרך AquaLink וקיבלתי שירות מצוין. רינת ליוותה אותי לאורך כל התהליך, הייתה זמינה, מקצועית ואדיבה. המערכת עצמה עובדת מצוין ואני מרוצה מאוד מהקנייה.

מערכת נהדרת. אני משתמשת המון בסודה כשהיה חם במים הקרים כדי להשקות את עציצי הרקפות. המים החמים מקצרים זמני בישול, וכמובן משמשים להכנת שתיה חמה. נהנית מאד. הברז יפה וזה לא תופס מקום על השיש.

רכשתי מערכת טיהור מים וקנקן עם פילטר . ההתקנה בוצעה מהר ובאופן מקצועי . מאוד מרוצה מהמוצרים שרכשתי

מרוצה מאוד גם מהמוצר גם מהטיפול.עושים הבל שמבקש.תוך יומיים קיבלתי את המוצר - סננים להחלפה למערכת AquaMag

פשוט מוצר מעולה. ברמה הפונקציונאלית הקדישו מחשבה מבחינת נוחות התפעול עבור החלפת סננים. מעבר לזה שהמים פשוט עם טעם מדהים וזה לאחר שהיו לי כמה חוויות לא טובות עם חברות אחרות בתחום הזה. נציגי השירות מאוד שירותיים שזה לא מובן מאליו בכלל!!!! ההתקנה מתבצעת ע"י בעלי מקצוע נעימים שיודעים לבצע את העבודה. כל המחירים עבור כל מכשיר או כל רכיב וחלק חשופים בפני הצרכן שזה מראה על שקיפות ומדד לאמינות החברה. שורה תחתונה מוצר מעולה לא רק בגלל איכות המים אלה בגלל השירות שניתן ללקוח מסביב. בלי התחייבויות ובלי בולשיט שכובל לקוחות תחת חוזים. פשוט קונים מכשיר עם סננים וזהו אין אותיות קטנות לא מובן מאליו ובגלל זה המלצתי לשאר המשפחה שלי. ממליץ מאוד גם לכם.

קבלתי את המוצר בהזמנה בדואר. הרכבה פשוטה וקלה. המוצר אצלנו למעלה משנה ללא בעיות (הוחלפו מסננים פעם ראשונה אחרי שנה שמוש) החלפה פשוטה וקלה של המסננים. אנחנו משתמשים בשלשה מסננים כולל מסנן מגנזיום. המים מעולים וטעימים. משתמשים בהם גם לשתיה וגם להרתחה. אין סימן של אבנית בקומקום. מומלץ ביותר. מוצר מעולה ההזמנה בוצעה ישירות לחברה. ההענות היתה מיידית והמוצר התקבל בתוך ימים ספורים. הטיפול אדיב ומקצועי. נבו שלמה

סה"כ מערכת טיהור מעולה. קלה מאוד להתקנה עצמית ומוציאה מים נקיים מאוד. אך יש נקודה חשובה מאוד - מערכת לא מנטרלת אבנית ב 100%. כאשר התקשרתי עם החברה בנושא זה, הם שלחו לי מסנן לריכוך מים חינם. שרות אדיב ומאולה! בהחלת מציע.

מכשיר מעולה. לא תופס מקום, מים טעמים. ממש הרגשנו את ההבדל במים השירות נהדר שה גם חלק חשוב

ממליץ בחום קניתי 2 מים מעולים טעימים , שרות ברמה ואמין . דיברתי עם המהנדס שהוא בעל החברה , סידר לי תראש לגבי התחום ומכר לי בדיוק מה שטני צריך . ממליץ

לאור המלצה שקיבלתי יצרתי קשר עם חברת אקוואהלינק מטירת הכרמל, לצורך רכישת מערכת לסינון מים. נעניתי באדיבות וביעילות. לאחר בירור הצרכים שלי הומלץ לי על מערכת אקווה מאג 30. המערכת סופקה והותקנה תוך זמן קצר. ממליצה בחום.

רכשתי מערכת טיהור מים של אקווהלינק. נהניתי מהיחס האדיב והמקצועי ומהזמינות בטלפון והמענה המהיר. מאחר שבחרתי להתקין את המערכת בעצמי, זכיתי להסבר ברור ומפורט כיצד לעשות זאת, מה שהפך את חוויית ההתקנה לקלה ונעימה.

הזמנתי מערכת לסינון מים תלת שלבית. קיבלתי אותה תוך יומיים כולל התקנה. המוצר מדהים! איכותי וקומפקטי. החלפת פילטרים פשוטה ללא צורך בהגעת הטכנאי. מים טעימים ללא טעם לוואי כלל. שרות מעולה. ממליצה בחום.

קניתי את המערכת באוגוסט 2015. כל המשפחה מרוצה. עכשיו פניתי שוב כדי לקנות עוד מערכת לבני. ממליץ בחום לכולם. והמון תודה לטניה העובדת הסבלנית והנעימה.

רכשנו מערכת בספטמבר 2015 וכל יום אנחנו שותים מים מטוהרים ומאוד טעימים. הטכנאי היה מקצועי. עבד מהר ונקי. כאשר קרובי משפחה מגרמניה ביקרו אצלינו הם התלהבו מהטעם של המים. מומלץ בחום לכולם.

משלוח בזמן שירות מצוין הרכבה עצמית קלה ומהירה<תודה ראבה לאובדי aqualink מים טעים אין אבדל מול אוסמוזה אני מפסוד מאות

קניתי פילטר הזה ביולי 2015. המים טעימים מאוד. המערכת קומפקטית ולא תופסת הרבה מקום בארון. ממליץ בחום לכולם.

קנינו מערכת באוגוסט 2015 ועד עכשיו אין בעיות. איכות וטעם המים השתפרו. לפני התקנת המערכת ניקינו קומקום מאבנית פעם בשבוע ועכשיו שכחנו על זה. נראה איך תעבור החלפת סננים.

קל להתקנה, מים טעימים לא תופם מקום,לא מבזבז מים. היה לי אוסמוזה לפני, והמים היו עם טעם לוואי, עברתי לאקוולינק לפני חודש ואני מרוצה

חיפשתי פילטר למים שיסנן כלורידים ורעלים למינהם, בשוק מציעים רק אוסמוזה או תמי 4. חיפשתי ספציפית מסנן פחם פעיל עם חלקיקי כסף נגד חידקים ואקווהלינק הם היחדים בכל הארץ שמספקים מסננים כאלו. שירות אדיב, יש להם סבלנות לכל שאלה שלך, חברה קטנה ואינטימית שאכפת להם מאיכות המים שלך. ממליץ עליהם בחום.

קיבלנו שירות מצויין . איכות המים וטעמם השתפרו לרמה גבוהה. אנחנו מאוד נהנים. יעקב נוטקין, אשדוד

קל להתקנה, מים טעימים לא תופם מקום,לא מבזבז מים. היה לי אוסמוזה לפני, והמים היו עם טעם לוואי, עברתי לאקוולינק לפני חודש ואני מרוצה

רכשתי AquaPro - מערכת סינון תלת-שלבית. המערכת שווה את הכסף שהשקעתי. איכות מים מצוינת. מערכת די פשוטה וקומפקטית.

בחודש ספטמבר רכשתי AquaPro - מערכת סינון תלת-שלבית ולא מצטער על כך. תהליך הרכבה מאוד פשוט. מים מאוד טעימים ונקיים. קשה להבדיל בין מים מינרלים מבקבוקים ומי ברז אחרי מערכת סינון. המערכת שווה את הכסף שהשקעתי בה.

חיפשתי אלטרנטיבה לסנן תמי 4. לאחר חיפוש מצאתי את אתר היצרן ומרגע ההזמנה הגיע המשלוח תוך 72 שעות. התקנה פשוטה, איכות מיים מצויינת ולא פחות חשוב - חסכון משמעותי בהוצאות טיהור המיים.

ההזמנה הגיעה עם שליח יומיים לאחר ההזמנה. השתמשנו במערכת כדי להחליף את התמי-4 שהיה לנו לפני כן. ההרכבה עצמה פשוטה מאוד ולקחה כמה דקות, והמערכת קטנה באופן משמעותי מזו של תמי-4 מתחת לכיור, וגם אין צורך בחיבור לחשמל. כמה ימים לפני מועד החלפת הסנן, התקשרו אלינו לתזכר אותנו והשירות היה מצוין. סך הכל מומלץ מאוד - מים באיכות טובה בעלות זולה יותר.