מפרסם ב-zap מאז 2015

‎איי קייק‎ ‏(ICake)

אפייה (סביון)

- / 5
אתר: www.icake.co.il
בעלים: לייף פרוג'קט ישראל בע"מ
נמצאו 22 חוות דעת גולשים על איי קייק
Livnat
Livnat
27.07.2022
מוצר שנרכש: מולטי קייק

ממליצה בחום, מענה מהירה ושירות טוב רכשתי את המולטי קייק כי בבית יש קטנטן אלרגי ברמה מסכנת חיים לשומשום שממש היה כמהה לאכול דונטס אבל כל הדונטס שמוכרים בחנויות היה עם עלול להכיל חלבה או חלבה עצמה...אז המולטימדיה קייק היווה פתרון נהדר גם לי כחובבת אפיה והילדים עפו על זה!! המשלוח הגיע עד הבית ודי מהר מרוצה מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודית
יהודית
12.07.2022
מוצר שנרכש: I cake

שירות מצויין, הגיע מהר, מכשיר מושלם!!! הזמנתי את האיקייק החדש הטיימר הוא שיפור גאוני. הזמנתי עם 10 התבניות וממש אפשר לעשות הכל!!! גם חוויה עם הילדים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Reem
Reem
07.04.2022
מוצר שנרכש: חבילה מולטי קייק 5ב1

דואגים ללקוח ונותנים מענה טוב מאוד החבילה של המולטי קייק מצוינת מאוד ולפי המתואר מאוד ממליצה למשפחה עם ילדים קטנים להכנת קריף וואפל בלגי פנקייק ועוד הרבה דברים מתוקים , יש בספר המצורף מתקונים קל להכין וטעימים

חוות הדעת עזרה לכם?
Maayan
Maayan
07.04.2022
מוצר שנרכש: Icake

ממליצה בחום על המכשיר מולטי קייק, כל מה שהכנתי עד כה יצא מושלם !! ההזמנה שביצעתי לאחר שלושה ימים כבר הייתה אצלי בבית, שירות מעולה, יחס אדיב ואנושי עוד ארכוש ממכם בעתיד ♥️

חוות הדעת עזרה לכם?
ארי
ארי
31.12.2018
מוצר שנרכש: מכשיר להכנת מאפים iCake Cake Pops ‏

הזמנתי מכשיר ICAKE להכנת קייק-פופס, מכיון שהדגם לא היה במלאי קיבלתי מכשיר מהדגם המתקדם יותר עם פלטה נוספת במתנה. כמו כן, תומר דאג לכך שאהיה מרוצה, וכאשר המכשיר לא הגיע לאחר מספר ימים עדכנתי אותו על כך, וכבר למחרת המכשיר היה אצלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Taly
Taly
12.12.2018
מוצר שנרכש: נוטריפריי סיר טיגון באויר חם

רכשתי לפני שלושה חודשים סיר טיגון באויר חם, מוצר מחברה ישראלית במחיר אטרקטיבי ביחס למתחרים. המשלוח הגיע במהירות עד פתח הבית עם שליח. בשימוש במטבח בעיקר לעוף, קציצות, פוטטוס, צ'יפסים (תפו"א, בטטה, קייל), בצל 'מטוגן' ועוד...וטרם מיציתי את מלוא הפוטנציאל שלו. לפני כשבועיים פניתי לחברת לייף פרוג'קט שמפיצה את מוצרי איי קייק בגין קילוף ברשת הטיגון, תוך יומיים הגיע לביתי שליח עם רשת חלופית. שרות נפלא ברמת חמשה כוכבים ואף יותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
rafael
rafael
21.11.2018
מוצר שנרכש: מולטיקייק דגם רגיל

מאד מרוצה מהמוצר. חוסך המון מקום כי יש אופציה להחליף פלטות מתי שמתחזק, מה שלא אפשרי עם המוצרים המתחרים שהסופרים מרקטים הגדולים משווקים שנועדו לקנייה אימפולסיבית ודברים עם פלטה אחת ועולים כמעט אותו דבר.....הייתי מעלה תמונות של שלל המתכונים הרב גוניים אבל לא ניתן להעלות לכאן תמונות

חוות הדעת עזרה לכם?
Batel
Batel
10.11.2018
מוצר שנרכש: Jbl c300

המצאת המאה !!! בשימוש יום-יומי אצלי! למלוחים ולמתוקים ! עושה בו הכל !!! ממליצה מאוד!!! מהיר בריא וקל!

חוות הדעת עזרה לכם?
Oshrit
Oshrit
05.11.2018
מוצר שנרכש: איי קייק

האמת היא שאני נתקלתי בחוויית שירות שונה לגמרי ממה שמתואר.אין ספק שאם הייתי קוראת כאן את חוות הדעת לא הייתי רוכשת .. אבל לא קראתי אותו,הזמנתי והייתי מאוד מרוצה מהשירות!! קבלתי מענה אדיב יעיל והכי חשוב-זריז. תוך יומיים מיום הרכישה דרך קבוצת רכישה של קבוצת הפייסבוק קופסת אוכל,המכשיר היה אצלי בבית עם שליח. תודה לעידן על שירות מעולה וליעל מארגנת קבוצת הרכישה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורלי
אורלי
17.02.2021
מוצר שנרכש: סיר טיגון ללא שמן, מכשיר אפיה

רכשתי מוצר תקול במיטב כספי. המכשיר הגיע עם שליח עד הבית ביום חמישי 11.02 ביום שישי ניסיתי את המכשיר כדי לגלות שאינו תקין. ביום ראשון הודעתי באתר על התקלה. 3 ימים אחר כך נעניתי בשירות לקוח ירוד, לא אדיב ששלח אותי לחפש מעבדה לתקן מכשיר בן פחות משבוע !!!! מאד מאכזב ....

חוות הדעת עזרה לכם?
נופר והראל
נופר והראל
18.01.2022
מוצר שנרכש: מולטיקייק

רכשתי מולטיקייק, כשהמכשיר הגיע ישר הכנתי בלילה וניסיתי להכין קאפקייקס. המכשיר לא עובד. לא מתחמם בכלל. קיבלתי מכשיר פגום. קורה. הבעיה שאין עם מי לדבר. שירות הלקוחות לא קיים. יומיים אני שולחת עשרות הודעות ומתקשרת. לא חוזרים אלי. לא עונים. מוותר לציין כמה גדולה תחושת התסכול כשאין עם מי לדבר.

חוות הדעת עזרה לכם?
עיסא מוחמד
עיסא מוחמד
18.01.2021
מוצר שנרכש: מולטיקייק פלוס

המוצר הגיע שבור לא עונים משאיר הודעה לא חוזרים שרות גרוע מאוד לא להתקרב בכלל

חוות הדעת עזרה לכם?
שירה
שירה
30.12.2020
מוצר שנרכש: הכל כלול 9 ב 1 מולטי קייק פלוס

דגם של 9 ב 1.הגיע אחרי יותר משבועיים עם 5 פלטות בלבד. עוד לפני שהמכשיר הגיע הגיעה הודעה לגבי חוסרים בהזמנה עם טופס למילוי. זמן אספקה משוער לפלטות החסרות - מרץ-אפריל 2021. אני הזמנתי ב12/20. אחרי מרדף בעקבות שרות לקוחות שפשוט לא זמין שוחחתי בסופו של דבר עם נציגה, שכל הזמן ניסתה לגלגל את הבעיה עלי - למה אני כועסת ? בסוף אקבל את הפלטות... אחרי ויכוח מתיש הציעה זיכוי ובטעות חייבה אותי בעוד 140 ש"ח . הייתי בשוק. אחרי המון זמן מבוזבז בטלפון כשהיא מחנכת אותי ונוזפת בי למה אני עצבנית כשהיא רגועה (כי היא זו שגבתה ממני כסף סתם... ) היא הצליחה להעביר זיכוי חלקי. אגב באתר המכשיר עדיין מוצע למכירה בלי שום אזהרה לכך שהם מוכרים משהו שאין להם דרך לספק... לא מעניין אותי איך הנציגה מגדירה את זה, בחוויה שלי זה פשוט הרגיש כמו תרמית אינטרנט. הרגשתי מרומה וכעוסה. ממש ממליצה לשמור על הכסף ולא להזמין מהם כלום !!! העובדה שהמכשיר עדיין מפורסם ללא כל אזהרה שאין את כל הפלטות מחזקת את תחושתי שהם ידעו שהם מפרסמים וגובים כסף על מוצר שאין להם יכולת או רצון לספק באמת תוך 21 ימי עסקים

חוות הדעת עזרה לכם?
Bruria
Bruria
08.12.2020
מוצר שנרכש: מולטיקייק

וואי, כמה חבל שלא קראתי את החוות דעת על שירות גרוע ואי עמידה בהבטחה לגבי מועד משלוח, ביקשתי שיגיע לפני חנוכה המולטיקייק והבטיחו שכן , עבר זמן אין עם מי לדבר רק שירות שמקבלת הודעות וכמובן לא חוזרים אלי, תתרחקו אל תתפתו לא אמינים

חוות הדעת עזרה לכם?
דקלה
דקלה
06.08.2020
מוצר שנרכש: מולטיקייק - להכנת דונטס

לא יכולה שלא להתייחס לשירות הגרוע ביותר. המכשיר הובטח שיגיע תוך 5 ימי עסקים. לא הגיע. התקשרתי עשרות פעמים ורק שירות ההודעות עונה. כעבור יומיים של התקשרויות בכל שעה, חזרו אלי והבטיחו שיגיע עם פיצוי ביום ראשון הבא. עברו ראשון, שני, שלישי ורק ברביעי הגיע. שבועיים ויותר אחרי ההזמנה (כמתנת יומולדת) ונחשו מה? ללא הפיצוי. מבחינת המכשיר עצמו, התבנית של דונטס ממש פצפונת. מתאים רק לבייגלה פצפון. מאכזב ביותר. לא מוצאת שום יתרון. בזבוז כסף, עצבים וזמן התעסקות. חייבים לשנות את השירות במהרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Avital
Avital
21.11.2018
מוצר שנרכש: מולטיקייק 5 פלטות

לצערי לא עומדים בהתחייבות למשלוח תוך 4 ימי עסקים. הזמנתי את המוצר בראשון ואני צריכה את המוצר ליום שישי הקרוב, כשהסתמכתי על החברה שתעמוד במילה שלה. בימים חמישי ושישי לא אהיה בכתובת ועכשיו נתקעתי בלי המוצר. כשהתקשרתי לברר מדוע לא נוצר עמי קשר עדיין (היה אמור להגיע היום) אמרו שלפעמים יש עיכובים. ביקשתי שיתעדפו למסור לי בכל זאת היום כי מחר ומחרתיים לא אהיה בכתובת, והתשובה שקיבלתי היא שאין מה לעשות עם זה כי כרגע זה בידיים של חברת השליחויות. איזו מן תשובה זו?? מהרגע שעובר לחברת שליחויות נגמרת האחריות של החנות לספק לי שירות לשביעות רצוני?

חוות הדעת עזרה לכם?
kretzer1
kretzer1
25.10.2018
מוצר שנרכש: מכשיר להכנת דונאטס ובייגלס iCake

אם היה דירוג אפס זה מה שהייתי כותבת. אל תתפתו למבצעים. הזמנתי לפני 3 שבועות עדיין לא הגיע ולא עונים בשום שעה. אין עם מי לדבר. תתרחקו!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ayelet
Ayelet
22.10.2018
מוצר שנרכש: מקלות מותאמים למכשיר ארטיקים

ביצעתי את הקנייה לפני יותר מחודש וחצי, הוספתי תשלום עבור דואר רשום. אחרי חודש שראיתי שהחבילה לא מגיעה יצרתי קשר עם שירות הלקוחות בבקשה לבטל את ההזמנה. בתגובה נאמר לי שהחבילה מתעקבת בדואר ישראל ותישלח אלי בשנית ע"י דואר שליחים שיגיע עד 4 ימים. לאחר כשבוע שלא ניצר עימי קשר התקשרתי שוב לחברה וביקשתי לבטל את ההזמנה. ענו לי בטון מזלזל שהם יבטלו את דואר השליחים ורק לאחר שהחבילה תוחזר אליהם ייצרו איתי קשר להחזר כספי. עוד שבוע עובר ללא יצירת קשר, התקשרתי שוב והפעם ענו לי שיבררו מול חברת המשלוח ויחזרו אלי באותו יום. מיותר לציין שלא חזרו אלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורטל
אורטל
06.05.2018
מוצר שנרכש: מולטיקייק

במשך חודש וחצי מחכה לתיקון מולטיקייק, בסוף הציעו מכשיר חדש ואז חזרו בהם. בינתיים עוד מחכה לשירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Berl
Berl
05.03.2018
מוצר שנרכש: פלטה עגולה חלקה להכנת מגוון מאפים למולטיקייק ולמולטיקייק פלוס מבית iCa

הזמנתי מוצר לפני שבועיים עד אכשיו לא קיבלתי את המוצר ולא ענו לי לפנייה שלי. בקיצור לא לקנות בחנות הזאת בשום פנים ואופן.

חוות הדעת עזרה לכם?
renana
renana
08.11.2017
מוצר שנרכש: פרוטילידה

חוויה מזעזעת, רכשתי פרוטילידה שהחלקים בה לא מתנקים ומצטבר לכלוך שגורם לריח נוראי בכל קנה מידה שמתפשט לכל הארון, ולא בגלל שהמוצר פגום או שבור, התשובה היחידה שנתנו לי זה שישלחו לי את אותם חלקים שוב. לא עזרו כל הנסיונות שלי להסביר שהחלקים תקינים והבעיה היא בפרוטילידה עצמה ושלא יעזרו לי חלקים חדשים שלאחר פעמיים שימוש יראו כמו החלקים שכבר ברשותי. חזרו ואמרו שאגיע לכפר קאסם (!) על מנת שטכנאי יחליף לי את החלים ולאחר שהסברתי שלא יעזור ואני רוצה להגיע להראות למנהל את החלקים שיבין את מה שאני מנסה להסביר, שאי אפשר לתקן, התשובה הבאה שקיבלתי שישלחו לי חלקים חדשים. לסיכום, חוסר הקשבה, חוסר הבנה, התנערות, 200 ש"ח שזרקתי לפח. פשוטו כמשמעו, אין שום אחריות וכיסוי למוצר הזה ברכישה מאיי קייק. נקודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
25.07.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?

חוות דעת של מוצרים פופולריים באיי קייק

מוצרים נוספים הנמכרים באיי קייק

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון