
חווית קניה מהנעימות שהיתה לי בשנים האחרונות : החל בזה שחוזרים אליך טלפונית אחרי 10 דקות כשביקשתי לברר האם מכונת קפה מסויימת (Isomac Venus )נמצאת במלאי. ממשיך ביחס נעים וסבלני כשבאתי לאסוף, וכלה במחיר מעולה מתנות בשווי שמתקרב למחצית מחיר המכונה ! דני ועמית מהסניף הראשי ברמת ישי הם מקצוענים, אבל חשוב מכך :פשוט אנשים נחמדים וראויים לכל המחמאות . היה כיף לקנות ואין לי ספק שאחזור ...























