
ביצעתי הזמנה באתר. חזר אלי חן מנהל הסניף נשר. ממליץ בחום שירות מצוין ומאוד אדיב נהנתי מאוד מהשירות והמחיר האטרקטיבי והפתיע אותי הנכונות לפריסה לתשלומים רבים ללא ריבית

ביצעתי הזמנה באתר. חזר אלי חן מנהל הסניף נשר. ממליץ בחום שירות מצוין ומאוד אדיב נהנתי מאוד מהשירות והמחיר האטרקטיבי והפתיע אותי הנכונות לפריסה לתשלומים רבים ללא ריבית

חוויה נהדרת ממליץ בחום שירות מצוין אדיב אישית נהנתי מאוד מהשירות והמחיר האטרקטיבי והיחס לאחר הקניה מתן

אין מילים להודות לחן המקצועי שעזר לי לפתור בעיה שהרבה לא הצליחו השמחה.תודה רבה. !

רכשתי טלפון s25 plus השירות והאדיבות היו מעולים , קיבלתי הסבר על המכשיר , המחיר היה הכי אטרקטיבי !!! בטוח שאחזור לשם פעם הבאה .

שירות מצוין ואמין! רכשתי שני טלפונים ביום שישי, וחן חיכה לי מעבר לשעות העבודה וקיבל אותי בסבלנות ובמקצועיות. שבוע לאחר מכן חזרתי לשדרוג מכשיר – קיבלתי ייעוץ כן, שדרוג, הנחה ותחושה אמיתית של יושרה. יצאתי מאוד מרוצה והרגשתי שאני בידיים טובות. ממליצה בחום על Top Mobile.

אני עובדת על יד החנות הגעתי לקנות טלפון חדש קיבלו אותי יפה העבירו לי את כל הנתונים ללא עלות. והמחיר היה מצוין

רכשתי מכשיר נייד והמוכר הסביר לי בסבלנות ומקצועיות קיבלתי את השירות שרציתי המחיר מצוין והזול בארץ ממליץ בחום על המקום בטוח שאחזור לרכוש מטופ מובייל גם בעתיד

ברצוני לשבח ולהודות לסניף נשר על השירות המצוין והאכפתי, על האדיבות, היחס והסבלנות בקניית המוצר. כן ירבו אנשים כמוכם! ישר כוח!

אחלה שירות גם אמינות מחיר מצוין והזול בארץ זה לא מכשיר שאני קונה כאן ממליץ בחום על המקום!

קניתי אייפון מטופמובייל מציין שקיבלתי שרות מיקצועי ואדיב ממליץ עליהם בחום דר נוסם דוד !

יש להגיד רק דברים טובים יחס מדהים הענות מיידית לכל בקשה ממליץ בכל לב לפנות לחנות הזו שירות מעולה יחס טוב כבירי מאיר

קניתי galaxy s 25 Ultra אצל חן, טופ מובייל, נשר. מרוצה מאד מהיחס, מהשירות ובסוף מהמחיר.

בביקורי בטופ מובייל כיד המקרה הייתי מאושפז בבית בלב בשיקום נכנסתי לחנות וקיבלתי שירות והסברים ברמה שונה מכל חנות טלפונים והבנתי שאני נמצא במקום מקצועי אמין ומכיל כאות תודה והערכה על השירות והמחיר שקיבלתי הריני לציין שכל מי שחשק בהחלפת טלפון או בתיקון טלפון או בכל שירות אחר יפנה לחנות בנשר ומבטיחו אני שיצא נזכר מעבר לצפוי בתודה ובערכה שמעון שמיר

רכשתי לאחרונה iPhone 16 מטופ מובייל, ואני מרגיש חובה לפרגן. כבר מהרגע הראשון קיבל אותי חן, מנהל החנות, בחיוך רחב ועם סבלנות נדירה. הוא הסביר לי בצורה ברורה ומפורטת על כל האפשרויות, ענה על כל שאלה בלי לחץ ועם ידע מקצועי מרשים. הרגשתי שיש לי על מי לסמוך, וזה לא מובן מאליו כשמדובר ברכישה יקרה כמו סמארטפון חדש. בנוסף, קיבלתי הצעת מחיר הוגנת מאוד בהשוואה לשוק, בלי “אותיות קטנות” ובלי משחקים הכל היה שקוף וישיר. מעבר לזה, השירות היה מהיר, נעים ואדיב לכל אורך הדרך. אין ספק שטופ מובייל וחן בפרט שמים את הלקוח במרכז, וזה מורגש. יצאתי מהחנות לא רק עם מכשיר חדש, אלא גם עם תחושת ביטחון שעשיתי עסקה טובה במקום שאפשר לסמוך עליו. ממליץ בחום לכל מי שמחפש חוויית קנייה אמינה, מקצועית ואדיבה באמת.

חווית קנייה טובה. חן מספק את הסחורה. מחיר הוגן. המלצות נכונות וטובות ושירות מעולה. עזר לכל אורך תהליך המכירה והעברת הנתונים. מומלץ

אני רוצה להמליץ בחום על המקום על רמת השירות על המחירים היחס החם ממליץ בחום להגיע יש להם אחלה צוות

חנות Top Mobile בנשר היא פשוט מקום יוצא מן הכלל!!! קיבלתי שירות ברמה הכי גבוהה- אדיבות, מקצועית זמינות והסברה ברורה על כל אפשרות! חן וסטס הם צוות נדיר- סבלניים, אמינים ותמיד נותנים הרגשה טובה שבאמת חשוב להם הלקוח. כל שאלה נענתה בסבלנות וכל התלבטות נפתרה עם חיוך. המבחר בחנות רחב ומרשים, הכל מוסבר בצורה שקופה וברורה, והמחירים הוגנים. יצאתי בתחושה שקיבלתי בדיוק את מה שמתאים לי- בלי "לדחוף" משהו מיותר. ממליץ בחום לכל מי שמחפש שירות מצוין ואמין ל- Top Mobile בנשר- חוויה של פעם!!! 100%

שירות מעולה , אנשים טובים וסבלניים ,איכות מעולה , ממליצה בחום וללא ספק אחזור שוב לקנות את כל המיכשור הסלולרי והאביזרים הנלווים לי ולמשפחתי.

אין כמו נאמנות ושירות של טופ מובייל זאת לא פעם ראשונה שאני קונה כאן המחיר והשירות שלהם מנצח

רכשתי מכשיר סלולרי מסוג סמסונג קיבלתי מחיר מעולה ומעבר לכך שירות בכל עת בנצרכתי בסדר פנים יפות ורצון רב יישאר כח

אנשים נחמדים, אין תלונות . כאשר הזמנתי מכשיר המכשיר הישן התקלקל והם לא הבינו, הייתי צריך להתקשר לוודא שההזמנה בוצעה. חוץ מזה הכול עבר חלק.

הזמנתי 3 מכשירים במחיר סופר אטרקטיבי הגעתי לאסוף אותם יאמר לזכותם שביצעו לי את כל השירות מהעברת נתונים וסיסמאות אחלה שירות ואחלה מחיר מומלץ מאוד

תודה על השירות אנשים יקרים מחירים נוחים לכל כיס אנשים הגונים וסבלניים נותנים שירו מכל הלב ממליצים בחום

כבר טלפון סמסונג שני שאני קונה . אני לקוח חוזר בגלל השרות הזמינות והיחס תודה

עד היום נקנו יותר מ10 מכשירים, יאמר לזכותם שגם המחיר וגם שירות ברמה גבוהה מאוד גם כאשר נדרש שירות אמיתי. תודה לצוות הנדיב