
רכשתי Xiaomi 15 Ultra. הם היו פשוט נהדרים. היו לי קשיים בקשר לאמצעי התשלום והם באו לקראתי וסייעו מאד. יותר מהכל, נתנו הרגשה טובה ןנעימה. כך גם השליח שהביא לי את המוצר, נעים ומאיר פנים. חווית קניה נהדרת! ממליץ בחום!

רכשתי Xiaomi 15 Ultra. הם היו פשוט נהדרים. היו לי קשיים בקשר לאמצעי התשלום והם באו לקראתי וסייעו מאד. יותר מהכל, נתנו הרגשה טובה ןנעימה. כך גם השליח שהביא לי את המוצר, נעים ומאיר פנים. חווית קניה נהדרת! ממליץ בחום!

חווית קנייה מצויינת! רכשתי מכשיר גוגל פיקסל פרו 9 פולד, עוד לפני שהגיע לכל שאר החנויות! סיפקו במהירות וביעילות! כל הכבוד אקנה שוב ללא ספק

גריין מופייל תמיד יה יו הכתובת שלנו אין על השירות שלהם.נהנינו מאוד לקנות .שירות מעולה מהיר וממש ממליצים בחוווום .

שירות מעולה. בזמן רכישת המוצר קיבלתי הודעה בוואטסאפ אם צריך עזרה כי הסתבכתי עם התשלום ולא סיימתי את ההזמנה (זה היה קשור לכרטיס האשראי). השליח הגיע יום אחרי הרכישה, למרות שהיה כתוב עד 7 ימי עסקים. ממליץ בחום.

אחלה שירות, ענו לי בוואצאפ מהר אחרי שנתקלתי בבעיה בביצוע בעסקה. גם הגיע מהר מאוד :)

שמחתי להזמין מהם, שרות מעולה, עונים תוך דקה, הספקה מהירה מאוד, שליח נדיב 👍🏻 מוצר גם מעולה

שירות אמין איכות שירות מעל המצופה תגובה מהירה יוצאת מן הכלל. מאוד נהניתי מהרכישה . תודה ענקית

שירות אדיב וזמין עד שעה מאוחרת, משלוחים באותו היום גם למקומות מרוחקים(עוטף עזה) ואחלה מחירים

אחלה שירות אחלה מחיר השליחים לא הלכו לעבודה והבעלים הגיע אלי בעצמו כדי לעמוד במה שהבטיח מחזיקים מוצרים מיוחדים שאין בשום מקום

שירות לקוחות נדיב, מעולה ומהיר!! עם אפשרות של משלוח עד לבית ללא צורך בהגעה פיזית כלל!

שרות מצויין, תודה רבה. מאד מרוצה מהרכישה. משלוח מהיר. זמינים לענות על כל שאלה. המוצר תואר כראוי, והגיע באריזה מקורית.

חברה מאוד אדיבים. הטלפון הגיע תוך כמה שעות, בין היחידים שהמלאי מעודכן ואפשר לבחור צבע

לאחר שחנות אחרת לא הצליחה לספק לי את המכשיר במשלוח מהיום להיום ביום ההשקה, ניסיתי את מזלי באחת מהחנויות שיש בזאפ ובחרתי בgreenmobile. לשמחתי לא התאכזבתי, קיבלתי את המכשיר וערכת המתנה הרשמית לאחר כמה שעות עם שליח נחמד ואדיב. ממליץ על החנות לרכישות ומשלוחים מהירים :)

המחיר הזול ביותר שמצאתי, הטלפונים הגיעו עוד באותו היום, זמינות מלאה, שירות אדיב מאוד. ממליץ בחום ו!

פשוט מדהימים! מבחר גדול, ומהנהל אדיב ומקסים. נותן יחס מדהים ובעל הערכה לחיילים. המון תודה!

הגעתי לסניף גן העיר , קיבלתי שירות ויחס אדיב מחיר מצוין מרוצה , אחזור בהחלט

נשלח אלינו בטעות טלפון אחר. אבל לאחר שפניתי לחנות, קיבלתי יחס מעולה. המכשיר הוחלף , קיבלתי שירות עדיב. מומלץ בחום.

רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי נוט 3 לבן זוגי התרשמתי לטובה מטיב השירות . מקצועיות המוכר ומאיכות המוצר ואביזריו . קיבלתי הרגשת ביטחון בקניה ואחזור לפה שוב לקניית אביזרים ואת המכשיר הבא

בתור לקוח חוזר תמיד נהנה לקבל שירות מהמעבדה הכי מקצועית בעיר שירות מעל ומעבר למצופה יישר כוח לצוות הטכנאים ולאורי איש המכירות מומלץ בחוםא

שירותי מעבדה ברמה הכי גבוהה שראיתי. מהיר, מקצועי ומדוייק שירות נהדר ואדיב,מומלץ בחום לכל הלקוחות בארץ. גם קיבלתי מדבקת זכוכית על המסך אחרי התיקון

החלפתי מסך לגלקסי 3 לאישתי השרות היה מהיר מקצועי יש מעבדה במקום והיה מענה לכל שאלה שהייתה לנו, גם מבחר האביזרים שיש בחנות מרשימה

שרות מהנה ואישי בדלפק חווית קנייה שווה לחזור שוב ושוב מומלץ בחום זה המכשיר הרביעי שקניתי שם כל פעם השרות הוא אישי כייף חווית קניה מושלמת.

באתי לחנות בכדי להחליף מסך פגום באייפון 4s , המחיר היה מעולה .. זמן התיקון היה מעולה 20 דק׳ ... והשירות היה עוד יותר מעולה :) אפילו קיבלתי מדבקה זכוכית מתנה ... אבל ... אחרי שהגעתי לבית והסתכלתי באייפון , גיליתי שיש לד שרוף במסך ... (נקודה קטנה בצבע) ... אמרתי לעצמי סך הכל לד שרוף לא נורא ... השירות היה מעולה , אפילו לי ולמוכר יש אותו שם ;)

השירות היה טוב אבל רק בדיעבד התברר שמכרו לי טלפון בגרסה יפנית בלי להצהיר על זה מראש ואת המגבלות אני כבר אגלה לאט לאט לבד. סיכון שלא הייתי לוקחת במודע. גם מבחינת השוואת המחירים חנויות אחרות שמכרו בזאם גרסה יפנית הצהירו על זה ומכרו במחיר נמוך יותר והם לא היו זולים לשוק. בקיצור לא מרוצה מהרכישה בחנות.
היי נעמה , כל המכשירי פיקסל שאנחנו מוכרים הם גלובליים באופן מלא ולא משנה לאיזה מדינה יועד, הגרסאות שאנחנו מוכרים כולם תומכים בכל הפיצ׳רים כגון nfc , esim. אין לנו הבדלי מחיר בין הגרסאות כיוון שכולם זהיםוללא שוני אחד מהשני, אני מבין שיש חנויות שמוכרות אולי בכמה שקלים יותר זול אך אלו מכשירים שלא תומכים esim , או לא מותאמים באופן זהה לשאר הגרסאות , במקרה שלך הגרסה היא גלובליתולכן אין הבדל, יחד עם זאת לא פנית ושאלת ולכן לא הוטעית, אנחנו מחזיקים את רוב הגרסאות אך כפי שציינתי גלובליים באופן זהה

קניתי בעבר טלפון LG G3 בחנות זו וכיסוי אליו לילדה בת 9. אין טענות למחירה זו למאט העובדה ההילל ששמעתי על כל הכיסוי שחור ואבה שהייה בחנות.. הפעם מסרתי לתיקון טלפון ישן שהיה לי על מנת לתקן ולהשמיש אותו. אספתי אותו כחודש אחרי המסירה לתיקון (באשמתי) ולא בדקתי לפני שיצאתי מהחנות (טעות ענקית!!!) לקח לי קצט יותר משבועיים לחזור לחנות ולהתלונן על כך שהטלפון לא נדלק. נאמר לי שהפלטי אותו ולכן עכשיו צריך להחליף מסך (שקר מוחלט!) ועוד הם טוענים שהמוחר הראה לי שהטלפון עובד :) שיבדקו במצלמות האבטחה שלהם חחח
המכשיר נמסר ללקוח בחודש מרץ לקוח פתאום נזכר בסוף חודש מאי שהמכשיר שלו לא תקין לרשות כלל לקוחותינו עמדת בדיקה עם מטען לכל סוגי המכשירים בנוסף כל מכשיר יוצא מהמעבדה אחרי בדיקה מקיפה וטופס תיקון מפורט לקוח מנסה להונות את בית העסק בשיטת מצליח