עשינו הזמנה טלפונית לשני טלפונים מדגם Nokia 8.3 5G.
מודה, המחיר והשם הלא מוכר באתר העלו חששות, ולכן פשוט שלחנו לחנות בחור שגר בסביבה, והופתענו לטובה.
אציין לשבח את השירות הלבבי והסבלני שקיבלנו מאפי. הוא ענה ברוגע לכל השאלות וניכר כי אפשר לפנות אליו בהמשך לכל בעיה.
קיבלנו את הטלפונים 3 ימים לאחר מכן, השליח היה מאוד אדיב ויעיל.
קיבלנו את הטלפונים בקופסאות מקוריות, עם אחריות של יבואן רשמי. הם עובדים כראוי, ללא בעיות.
תוסיפו לזה את המחיר המגוחך כמעט, הן של המכשיר והן של המשלוח מבני-ברק לצפון, והרי לנו עסקה מושלמת!!!
בהחלט מקרה נדיר בישראל של 2023.
קנינו כבר בעבר מכשירים יקרים כגון טלפונים ולפטופים מרשתות מוכרות, והתאכזבנו מאיכות המכשירים ועוד יותר, מהשירות הגרוע שקיבלנו.
לכן רוצה להדגיש את הלקח שלי, שצריך לעודד סוחרים צנועים שאין סביבם הילה, אלא רק את היושרה שלהם, במיוחד בזמנים קשים אלה.