מפרסם ב-zap מאז 2024

‎הום סנטר‎ ‏(HomeCenter)

חשמל, אלקטרוניקה, לבית ולגן (38 סניפים)

1 / 5 ממוצע מבוסס על 13 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: הום סנטר בע"מ
נמצאו 32 חוות דעת גולשים על הום סנטר
mic85dery
mic85dery
24.04.2025
מוצר שנרכש: קרוסלה לכביסה

מוצר עם פגם ניסינו להחזיר להחליף התשובה רשמנו נחזור אליך לא מוכנים לשתף פעולה בהחלפתו

חוות הדעת עזרה לכם?
landau.tami
landau.tami
14.05.2026
מוצר שנרכש: ארון שירות כתר

שירות גרוע גרוע גרוע עשיתי הזמנה באתר, אחרי שרדפתי אחריהם חודש לבדוק מה קורה עם ההזמנה ענו שאין במלאי, אף פריט. היו שם 6 פריטים כולל פח גנרי לשירותים, ברור שזה שקר.

חוות הדעת עזרה לכם?
דודו
דודו
12.05.2026
מוצר שנרכש: כסאות גן

הזמנתי ולא קיבלתי לא ניתן ליצור קשר. לאחר המתנה של שבועות המענה הקולי אומר (בצורה לקונית) - "אם תרצה לבטל".

חוות הדעת עזרה לכם?
Tamir Rabina
Tamir Rabina
06.05.2026
מוצר שנרכש: ארון שירות

שירות גרוע לא חוזרים למרות הודעות רבות שמושארות להם בערוצים השונים. קניתי ארון שירות שאמור להגיע תוך 7 ימים חולפת התקופה ואפילו לא יוצרים איתך קשר ... שירות על הפנים .

חוות הדעת עזרה לכם?
Ravid
Ravid
12.04.2026
מוצר שנרכש: שולחן קפה

רכשתי מהם שתי שולחנות, שולחן קפה ואחד רגיל ממתכת למרפסת. נאמר לי שהמשלוח הגיע אליי, בלי השולחן הראשון כי הוא לא במלאי, בפועל שום דבר לא הגיע. מסרבים לתת לי החזר ומסננים אותי בשירות לקוחות כבר מעל לחודש. החוויה הכי נוראית שהיה לי אי פעם עם חנות אינטרנטית. אם הסכום היה גבוהה יותר ולא רק בסביבות ה100 שקל אני לא רוצה לדעת איך הייתי מתמודד עם זה. לא אקנה שוב בחיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
11.03.2026
מוצר שנרכש: ארון שרות פלסטי פרמיום

לא לרכוש מהם באינטרנט. אם יש בעיה עם המוצר אין שרות ענייני שמטפל בבעיות. בקיצור : קנית באינטרנט - נשארת בלי שרות

חוות הדעת עזרה לכם?
itsik338
itsik338
05.01.2026
מוצר שנרכש: ארון

0 שירות 0 יחס 0 עמידה בזמנים 100 חיוב האשראי 1000 בהבטחות 0 בכל פרמטר חיובי

חוות הדעת עזרה לכם?
oran972
oran972
18.11.2025
מוצר שנרכש: מחסן גינה

על הפנים!!! קניתי מחסן דרך האתר לפני יותר מחודש ולא הגיע! אין דרך לדבר עם אפחד בשירות לקוחות. אין צפי מתי יגיע פותחת פניות ואף אחד לא חוזר!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
02.11.2025
מוצר שנרכש: מתלה כביסה פלסטיק אלון שחור

גרוע ביותר. ממתין כבר כמעט חודש. עבר הזמן של מועד הגעת המוצר. ואין שום מידע ודאגה ברקע. מעדיף לבטל. סתם סבל רב.

חוות הדעת עזרה לכם?
רותי
רותי
18.09.2025
מוצר שנרכש: תרסיס ספריי פריימר 1-2-3 � 2 קנה 2 (-6.40 ₪) 64.00 ₪ 57.60 ₪ ספריי

זוועה. לקנייה באינטרנט שלא סופקה, אין תגובה משום ערוץ התקשרות. כלום. לא למייל, לא לטלפונים ולא לוואטסאפ. אל תקנו אצלם!

חוות הדעת עזרה לכם?
sahar.azim255
sahar.azim255
27.08.2025
מוצר שנרכש: שולחן אוכל

גרוע מאוד מאוד מאוד כבר שבועות ולא קיבלתי את השולחן אוכל וגם לא מעדכנים ולא מתקשרים והעובדים לא מכבדים את הלקוחות לא לקנות מהם שום דבר וגם מחירים שלהם בדמיים

חוות הדעת עזרה לכם?
shoshsteiner
shoshsteiner
13.08.2025
מוצר שנרכש: ארון בגדים

הזמנתי ארון באינטרנט, היה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. כעבור 3 שבועות הוא לא הגיע ואין שום מענה אנושי. בינתיים שולחת מיילים, משאירה הודעות באתר ובטלפון ולא חוזרים אלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
aoliata12345
aoliata12345
08.08.2025
מוצר שנרכש: מראה , כוורת

על הפנים, מהשירות לקוחות שלהם ועד לשליחים שלהם , מודיעים בדקה ה-90 שהם בדרך ,בלי הודעה מוקדמת, השליח דיבר בצורה לא יפה היה עצבני , פעם אחרונה שאני מזמינה מהם , המוצרים הגיעו סבירים נראה שזה ישב מלא זמן בחנות זה מלא באבק.

חוות הדעת עזרה לכם?
korchevnik.tali
korchevnik.tali
29.07.2025
מוצר שנרכש: מקלחון

חווית שירות גרועה מאוד אין אפשרות ליצור קשר עם שום חנות, מענה רובוטי בווצאפ ואין שירות מאף נציג בשום שלב. מהרגע ששילמת כסף באתר, אין שום סיכוי לקבל מענה

חוות הדעת עזרה לכם?
amran
amran
19.06.2025
מוצר שנרכש: אוהל אירועים

מחירים בשמיים רכשתי מוצר דרך האתר שילמתי 2200 שקל כולל משלוח למזלי הרע מצאתי אותו מוצר ב 1450 שקל כולל משלוח שלחתי מייל והסברתי להם אם אפשר לזכות אותי חזרו אלי שאין אפשרות אני לעולם לא אקנה מהום סנטר יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
Itzik
Itzik
19.06.2025
מוצר שנרכש: טפט

עושים צחוק מאנשים הזמנתי טפט למטבח חיכיתי שבועיים למשלוח ואז התקשרו אמרו שאין במלאי ושאבוא לראות טפטים אחרים. נשאר רק לחדרי ילדים. בזבוז זמן מוחלט

חוות הדעת עזרה לכם?
amirelnatan
amirelnatan
28.05.2025
מוצר שנרכש: משור שולחן

קניתי משור שולחן לא תקין. החיתוך של המשור עקום. סרגל החיתוך ממוקם עקום וכך בכל חיתוך לוח העץ יוצא עקום. בסניף שרכשתי באילת, לא מוכנים להחליף או להחזיר בתואנה שהמוצר בסדר, למרות שעובד של הסניף חתך לוח עץ ומצא שהחיתוך עקום. בנוסף, ההתייחסות של מנהל הסניף הייתה מגעילה ולא מכבדת.

חוות הדעת עזרה לכם?
הייב
הייב
11.04.2025
מוצר שנרכש: חרמש נטען

קניתי מוצר שילמתי ואמרו לי ללכת לקחת אותו מסניף אחר , אחרי שעה ביקשתי לבטל למרות שלא קיבלתי עדיין , אז אמרו לא מחזירים כסף אחרי חודש אני מקבלת שיק ,..פשוט תנאים גרועים יודעים לקחת כסף אבל כדי שתקבל את הכסף מוציאים לך את הנשמה

חוות הדעת עזרה לכם?
ovekayam
ovekayam
06.04.2025
מוצר שנרכש: ארון שירות כתר וקצף פוליארטן

הזמנתי ארון שירות מדפים קצף פוליארטן ומדפים ארון שירות חסר חלק k1 קצף חסר פיה מצטער שנכנסתי…

חוות הדעת עזרה לכם?
damari
damari
02.02.2025
מוצר שנרכש: מקלחון הזזה מלבורן 77-80 זכוכית גרנית

הזמנתי באינטרנט מהום סנטר מקלחון ב 17.1.2025 לאיסוף בסניף נס ציונה. תוך זמן קצר קיבלתי הודעה שהמוצר נארז אבל לא קיבלתי שמוכן לאיסוף. הנחתי שהייתה חסרה הודעה אבל מוצר שנארז מוכן. הגעתי לנס ציונה לאחר כשבועיים ואמרו שהאריזה הייתה בסניף האונליין ברשלצ אבל טרם העבירו לנס ציונה... ובמקום להתנצל הם עוד פתחו עלי פה. כעת 2.2.2025 ועדיין לא הגיע. לא ממליץ...

חוות הדעת עזרה לכם?
אביחי
אביחי
25.12.2024
מוצר שנרכש: מסך מחשב

הזמנתי מוצר לפני שלושה שבועות - המוצר לא הגיע וכבר שבוע אני לא מצליח לתפוס שם אף אחד שלחתי מיילים הודעות והשארתי פניות רבות במערכת אבל אין מענה פשוט בושה וזלזול מוחלט גם אין מספר טלפון לפניות , רק דרך מייל אליו הם לא מגיבים הייתי ממליץ לא להתעסק איתם בכלל - אין עם מי לדבר בכלל במקרה של בעיה ממש מתסכל

חוות הדעת עזרה לכם?
נינה
נינה
22.12.2024
מוצר שנרכש: ארון עמי 4

שירות מביש, תחושה של הונאה. הזמנתי ארון שהיה כתוב שיסופק בתוך 21 ימי עסקים ותתבצע הובלה והרכבה *בתיאום מראש*. מרגע הקניה במשך 3 שבועות לא פנו אלי ואין שום דרך ליצור איתם קשר. יום אחד התקשרו אלי רצוף כ-20 פעמים בטווח של 15 דקות ומכיוון שלא הייתי זמינה ניסיתי לחזור למספר הזה במשך יומיים ולא היה מענה כמובן. אחרי כמה ימים התקשרו שוב ואמרו שרוצים לתאם לי הובלה לתאריך X ביום שני, אמרתי שבימי שני אני לא בבית ולא יכולה אז הם אמרו שאין להם תאריך אחר כרגע ויצרו איתי קשר בהמשך לתאם מחדש וניתקו. כעבור שבוע(!) התקשרו שוב ואמרו שהם רוצים לתאם לי לתאריך Y שהוא גם ביום שני, אמרתי להם שוב שזה יום שלא מסתדר לי ויציעו לי תאריך אחר אז שוב אמרו שאין מה לעשות וכרגע זה מה שיש ויתקשרו לתאם איתי מחדש בהמשך. בשלב הזה הבנתי שהיום היחיד שהם מגיעים בו זה שני, אבל אם לפחות היו אומרים לי את זה בפעם הקודמת הייתי עושה את המאמץ כבר להיות בבית באותו יום, אבל עכשיו זה כבר איחור מוגזם במועד האספקה ואני לא אהפוך את כל הלו"ז שלי בשביל הרגע הספציפי שהם מוכנים להגיע כשזה כבר באיחור כזה אז אמרתי שאם הם לא יכולים לספק את המוצר במסגרת הזמן שהתחייבו אליו אז שיבטלו לי את ההזמנה, גם את זה הם לא היו מוכנים לעשות ואמרו שישלחו מייל לסניף ויגידו ש*אני* מעוניינת לבטל והם יצרו איתי קשר לגבי זה בהמשך, שוב בלי שום מידע ושום דרך לדבר עם אף אחד. היחס שלהם היה מזלזל מאד לכל אורך התהליך ולאור הביקורות שאני רואה עכשיו אני ברצינות שוקלת כבר תביעה ייצוגית. ממליצה מאד להתרחק! אל תיפלו לזה כמוני

חוות הדעת עזרה לכם?
arik5556
arik5556
01.12.2024
מוצר שנרכש: כוננית ספרים

ללא ספק בית העסק הגרוע ביותר שנתקלתי בו מעולם בארץ ובעולם. רכשתי און ליין (סניף בני ברק) כוננית ספרים לפני קרוב לחודשיים. פניתי לשרות לקוחות בכתב ושאלתי האם יש להם שרות הובלות מאחר ואני נכה 100%. אחת בשם אביגיל מזאפ ענתה לי בכתב שתברר עם שירות לקוחות ותחזור אלי. זה היה לפני חודש לערך ואביגיל מעולם לא חזרה אלי. כתוב גם שהתיק ניסגר. פניתי עוד פעם דרך האתר וכתוב שלא מזהים את מס. ההזמנה שהוא כמובן מספר ההזמנה שהום סנטר שלחו לי. ניסיתי להתקשר למספר הטלפון המצוין בשרות לקוחות של הום סנטר. מקבלים הקלטה שהטלפון לא מחובר. אני נאלץ לוותר על הקנייה. הכוננית נשארת בהום סנטר כך גם ה300 ש"ח ששילמתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
mg1999pt
mg1999pt
04.11.2024
מוצר שנרכש: ארון תכשיטים עם מראה

הום סנטר אפילו כוכב אחד לא מגיע להם, הבעיה שזה המינימום. קיבלתי מוצר פגום ודפוק בפינות, ניסיתי להשיג אותם זה רק לפתוח פנייה. חזרו אליי שני צלצולים וניתקו, כתבו לי מייל שניסו להשיג אותי וכתבתי להם בחזרה שפשוט ניתקו אחרי שני צלצולים ולא הספקתי לענות, לא טרחו להגיב. התקשרו שוב, שוב שני צלצולים והטלפון לא היה לידי ועד שהגעתי אליו ניתקו וסגרו פנייה, בנתיים לא חזרו אליי. אחותי קנתה מוצר והיה חסר חלק, היא מנסה להשיג אותם, אליה בכלל לא חזרו. מצטערת שקניתי אצלם, פשוט להתרחק. גם יקרנים, גם שירות לא משהו בזמן הקנייה, לא שירות נחמד בכלל וגם אחרי שהכסף אצלם אין שירות בכלל.

חוות הדעת עזרה לכם?
danielizi1990
danielizi1990
09.09.2024
מוצר שנרכש: מכונת כביסה 8 קג לבן פתח קדמי מנוע אינוורטר 1200 סלד דגם F82D13W

רכשתי מכונת כביסה באון ליין, התחייבו לעד 7 ימי עסקים, 9 ימי עסקים עברו ועוד לא יצרו איתי אפילו קשר. אין שירות טלפוני ישיר, רק מענה קולי שלא חוזרים בכלל אחרי השארת הודעה. מסקנה שלי- גם אם ראיתם מוצר ב700 שקל פחות אל תקנו מהם! להתרחק!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון