
המוצר נרכש באתר האינטרנט של החברה GM-3101 מבית תרמי שיאצו עיסוי מזרן . הרכישה הייתה פשוטה וקלה. נשלחו קבלות ועדכונים למייל. הגיע מאוד מהר באריזתו המקורית.

המוצר נרכש באתר האינטרנט של החברה GM-3101 מבית תרמי שיאצו עיסוי מזרן . הרכישה הייתה פשוטה וקלה. נשלחו קבלות ועדכונים למייל. הגיע מאוד מהר באריזתו המקורית.

שירות אדיב ומצויין, מחיר אטרקטיבי, אספקה סופר מהירה, ומכונת כביסה מדהימה. אני אקנה בשמחה שוב וממליצה בחום!

חיפשנו מקום בו אנחנו יכולות להזמין מוצרים עם משלוח עתידי. זה היה אחד המקומות הבודדים שאפשרו זאת כך יכולנו להינות גם ממחירי המבצע של הבלאק פריידי וגם לקבל את זה בזמן של מעבר הדירה ישירות לדירה החדשה. גם כאשר הזזנו את תאריך הכניסה היה מאוד פשוט להתקשר ולהודיע על שינוי התאריך להובלה.

אתר נוח לתפעול ושירות טלפוני מצוין. חברת השליחויות YDM היתה זריזה והמעקב אחרי המשלוח פשוט ויעיל. הזמנתי 2 רדיאטורים ותנור מקלחת. אחרי 4 ימים הגיע רדיאטור אחד בלבד והתנור. היה כבר יום חמישי ועד יום ראשון לא היה עם מי לדבר. ניסית גם בחברת השליחויות ואז הבנתי שההזמנה חולקה לשני דרופים (ובאמת קיבלתי שני מספרי משלוח) והשני בושש מלבוא. אתמול נאמר לי על ידי נציגה חביבה ביותר וסבלנית שהפריט בדיוק נכנס למלאי ונשלח אלי. נוטה להאמין שיגיע בהקדם. עצה קטנה לשיפור - אם חסר מוצר במלאי ונשלחים רק חלק מהפריטים בהזמנה, כדאי לעדכן את הלקוח מראש. אבל באמת בקטנה. היתה חווית רכישה טובה פלוס בעיקר בזכות השירות והטיפול בתקלה

רכשתי תנור אפייה BOSCH דגם HBG675BW1 לאחר שדגם קודם אזל מן המלאי המיידי.במקום זאת הוצע לי לרכוש את התנור לעיל בהנחה מסויימת,והסכמתי.התנור הגיע תוך יומיים. (20/19/11),נכון להיום,כמובן ,מדובר בתנור חדש לגמרי,אבל בינתיים,הפעלתי אותו מספר פעמים והוא פעל היטב, ואני מרוצה מאד מן הרכישה.

רכשנו דרך הטלפון תנור אפיה משולב 90 ס"מ. איש המכירות נחום היה אדיב ומקצועי, עזר לנו, בסבלנות רבה, לבחור במוצר המתאים ביותר עבורנו ובמחיר מצוין יחסית למתחרים. התנור הגיע כעבור שלושה ימים, המובילים היו נחמדים ועדינים. במשלוח חסרה תבנית, גיא משירות הלקוחות בירר עבורנו את העניין בנעימות ובהבנה, והבטיח להשלים את החסר. שאפו ותודה רבה!

רכישה מהירה יחס אישי למופת מצד כל נציגי החברה שירות מהיר והספקה מהירה פשוט נשארתי בהלם כאילו היו ליד פתח ביתי ומיד מסרו לי את המוצר אין ספק שכל קניותיי באם ישנם בחברה ארכוש דרכם ממליץ בחום ובהערכה לכל

רכשתי בהקונטינר תנור משולב כיריים חשמליים, השרות מעולה, ראוי שישמש דוגמא ומופת לכל נותני השרות בארץ, הטלפניות מקצועיות ומציגות מידע שטכנאי 50 שנה יוכל להתגאות בו, שאפו ענק

ביצעתי קנייה טלפונית. שירות אדיב, הגיע הרבה יותר משהובטח. הטלוויזיה הגיעה תוך פחות מיומיים. .

ביום שני בבוקרהתקשרתי לקונטיינר, רן ענה לי באופן אישי (אני חושב שזה הבעלים של החברה) ועוד נתן לי את הטלפון שלו כדי שאני אחזור אליו מאוחר יותר להזמין ישירות, בצהריים ביקשתי להזמין את המקרר של סמסונג שראיתי באתר (חשוב לציין 1000 שח מתחת למחיר הכי נמוך שהיה בזאפ למקרר הזה), הכל היה ענייני מהיר ויעיל ועוד ציינתי שאישתי בהריון ואשמח לקבל את המקרר כמה שיותר מהר, היום (שלושה ימים אחרי ולפני המועד) קיבלתי את המקרר הביתה, חשוב גם לדעת לפרגן, יצא לי לקנות מוצר במחיר הכי זול שיש (ועשיתי סקר שוק) שהגיע מהר, כולל פינוי של המקרר הישן (המשלוח היה חינם), אז רק רציתי להגיד תודה :)

ביום שישי ערב ראש השנה ב- 18.9.2020 היזמנתי דרך האינטרנט מהקונטיינר טלבזיה 32 אינטש גי וי סי, עלי לציין שקיבלתי שרות מעולה מנציג החברה נחום, שהקדיש לי זמן לשאלות שלי, ועוד יתרה מכך ביום שני לאחר החג בבקר התקשר אלי המוביל שחר שהוא יגיע אלי תוך חצי שעה, ואכן הוא הגיע בדיוק בזמן, וזאת היתה הפתעה טובה, יתר על כן עלי לציין את שחר לטובה שהוא בן יתר ברצונו החופשי מבלי שביקשתי ממנו ,תלה את הטלוזיה והפעיל אותו, לשביעות רצוני המלאה, על כל זאת מגיע ישר כח לחברת הקונטיינר, ולעומד בראשה,ולעובדים שלו המסורים לעבודתם, על השרות שהם נותנים ללקוחות שלהם, ועל זה נאמר "שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאהו" ועל כן החלטתי ב"נ להיות לקוח קבוע של החברה, ולא רק זאת אלא גם להמליץ לאחרים לעשות כן. שנה טובה לחברה ולעובדיה.

פשוט אין מילים - מחיר המוצר, אדיבות המוכר נחום ואספקת המוצר בזמן קצר ביותר. מומלץ ביותר

הזמנתי נייד . התקשורת היתה מצויינת. המשלוח הגיע בתיאום מירבי. מומלץ בחום. יחס אדיב מהיר ויעיל

הזמנתי מוצר במוצ"ש והגיע אליי שני בבוקר, ויש לציין שאנחנו גרים בחור! שירות הלקוחות היה אדיב ויש עם מי לדבר.

המוצר שהזמנתי חיכה לי בחנות תוך 3 ימים בלבד! שירות מהיר אדיב וזול.. ממליצה בחום!

הזמנתי בקלות את המוצר באתר באינטרנת. תוך יומיים קיבלתי אותו בבית עם השליח. מרוצה מאוד.

הליך ההזמנה היה קל. לצערי, התברר למחרת שהמוצר אזל המלאי. התקשרו מהחנות להודיע ומיד ביצעו זיכוי. זה מעיד על שירות טוב. בהחלט ארכוש אצלם בעתיד

הזמנתי מאוורר ביום רביעי ולמחרת בבוקר הגיע השליח.את ההזמנה עשיתי טלפונית .קיבלתי שרות מעולה מאלדד שהיה חביב מאד וסבלני וזאת לאחר שמשום מה לא קיבלתי את הקבלה למייל למרות שנשלחה.חוית קניה מעולה ממליצה בחום.

קניתי טלויזיה 85 אינץ של סמסונג , השרות היה מעולה , אין מה לדבר על המחיר והכי חשוב אחריות יבואן , מאוד ממליץ גם ברמה של להרים טלפון ולהשוות מחירים מבטיח לכם שתתקלו באנשים ולא מזכירות קוליות

קניתי טלוויזיה , ביקשתי להחליף דגם אחרי הרכישה, לדגם שלא היה במלאי. עשו את כל המאמצים לספק לי את הדגם המבוקש. שירות מעולה.

רכשתי שני מוצרים כיריים ותנור, בשל הוירוס המשתולל העדפתי לרכוש דרך הטלפון, ניתקלתי באתר קונטיינר, התקשרתי ומייד נעניתי באדיבות רבה של מר אלדד המקסים, שטיפל בהזמנה באופן מיידי ובקשר רציף איתי. שלא לדבר על הגעת המוצרים במהירות שיא של יומיים. ההזמנה/החשבונית/הקבלה נשלחו למייל. אין אתם מושלמים ברור שאמשיך לרכוש מכם בעתיד ומציעה לכל מי שרוצה לרכוש, שירכוש מקונטיינר ללא כל חשש. אני נותנת לכם ציון 100

קניתי מקרר לנישה בעייתית. קיבלתי שירות נפלא. התאימו לי בדיוק מקרר שהתאים בדיוק במחיר מצויין והגיע תוך יומיים. אפילו המובילים היו מקסימים. ממליצה בחום על הקונטיינר

במקרה הגעתי איכשהו לחברת "הקונטיינר". הופתעתי מהאדיבות, האמינות והמהירות בה הם נענו לי. הם היו קשובים מאוד וממש הרגשתי שאני לקוחה שמכבדים אותה (וגם המחיר שקיבלתי היה טוב). בקיצור – נשארתי עם חווית קניה נעימה, הם עמדו במִלה לגבי המשלוח ושירות המשלוחים שלהם היה מאוד יעיל. ואני חושבת שאם אצטרך עוד מוצרים, אפנה קודם אליהם. בהחלט שירות מצוין ואיכותי!

קניתי היום מתנה לחבר וקיבלתי עוד באותו יום. אחלה חנות. מקצועי . נחמדים מאוד ומחירים מעולים. מומלץ מאוד

בהחלט אחזור לקנות פה שוב. אמינים, מחירים טובים, שירות מצויין, צוות חם ואדיב. מומלץ מאוד.