
זה המחסן השני שאני רוכש במכולה. רכשתי אותו לפני 4 חודשים בערך. הייתי מרוצה מאוד גם מהראשון אבל עברנו בית והדרישות השתנו:) בזמנו רכשתי מחסן ממש גדול וכעת קטן יותר. מחסני המתכת האלה תמורה מעולה למחיר. זולים ועמידים. ההרכבה קצת מאתגרת (אני אוהב:) אבל אחרי זה הוא יציב ושימושי לשנים (לראיה גם המחסן הגדול אותו שהשארתי היה פיקס אחרי 6 שנות שימוש מדי שבוע) ולגבי המכולה? שירות אחלה, נעים וזמין:) חוזרים כשמרוצים הרי..























