
הזמנתי את המוצר אחרי שראיתי שהוא הזול ברשת בהפרש גדול מהמתחרים. המוצר הגיע אלי באותו השבוע - אחרי 3 ימים בדיוק כפי שתואר, ובנוסף לכך הופתעתי לגלות שקיבלתי גם מגן מסך במתנה. ללא ספק אחזור לרכוש באתר זה.

הזמנתי את המוצר אחרי שראיתי שהוא הזול ברשת בהפרש גדול מהמתחרים. המוצר הגיע אלי באותו השבוע - אחרי 3 ימים בדיוק כפי שתואר, ובנוסף לכך הופתעתי לגלות שקיבלתי גם מגן מסך במתנה. ללא ספק אחזור לרכוש באתר זה.

הזמנתי שני מגיני מסך לטאבלט תוך יומיים הם היו אצלי בבית הדוורת גילגלה את המעטפה בתוך תיבת הדואר המגינים התעקמו שלחתי הודעה למוליפון . למחרת התקשר אליי נציג וללא שום בעיה הבטיח שהחבילה תשלח אליי שוב ללא שום חיוב. תוך יומיים החבילה הגיעה. נהנתי מאוד מהקניה והיחס. המחירים זולים . מומלץ מאוד.

בימי מחאות הקיץ, בתקופה שאנשים מאבדים אמון בכולם, החנות הזו החזירה לי אמונה. קיבלתי היום את מה שהזמנתי מהחנות, מוצר בדיוק כפי שהבטיחו. מחירים זולים ממש ושירות מצוין. עמדו במילתם והתחייבו על מחירים זולים החלטתי לכתוב המלצה. ממליצה לכולם ואספר עליכם לחברים. יישר כוח.

הזמנתי דרך האינטרנט כיסוי מגן אחורי, מדבקה ומטען לרכב לגלקסי 2. המוצרים הגיעו כפי שתוארו, בזמן ולשביעות רצוני. ממליצה בחום. מחירים טובים.

הגעתי לחנות דרך האינטרנט השירות איכותי ומהיר מתייחסים ללקוח בצורה מעוררת השראה בהחלט ממליץ על חנות זו זולה אמינה עם יעילות ברמה גבוהה יישר כח !

מענה אדיב ומקצועי, מוצרים כמו אצל כולם אבל בחצי מחיר. ככה עושים עסקים. כל הכבוד! לכל השאר יש מה ללמוד

רכשתי כבל usb לאייפון דרך האתר ביום חמישי וקיבלתי אותו כבר ביום שני הביתה. המחירים הכי זולים שיצא לי להתקל ברשת ובטח שבחנויות רגילות. זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה דרך האתר וכנראה שגם לא הפעם האחרונה.

הזמנתי מגן מסך לאייפד דרך האתר(מדובר ברכישתי השלישית מהאתר, מסתבר כי החליטו לפנק אותי במתנה עט לאייפד.) לאחר המלצה מחבר שערך השוואת מחירים ברשת ויצא מרוצה גם הוא. ההזמנה הייתה דיי פשוטה וקלילה, האתר מסודר בצורה ידידותית למשתמש. המוצר הגיע אליי מהר מן המצופה, תוך 3 ימים בלבד... ממליצה בחום!

הזמנתי שבוע שעבר אוזניות דיבורית לאייפון מהאתר. המשלוח היה מהיר מאוד יומיים המתנה סך הכל. המוצר שהגיע איכותי ומשתלם כמו שנראה בתמונה ובהסבר עליו. השירות באתר קל להזמנה והנציג שענה לי למטרת הזמנה נוספת וטיפול ביורקרטי קטן היה אדיב. בקיצור אחלה אתר אחלה מחירים שירות מעולה. יש למי לפנות במקרה ויש בעיה

הזמנתי מטען ואוזניה לאיפון ב-01.10.2012 וטרם קבלתי אותם למרות שהובטח הספקה תוך שבוע. פניתי בכתב (כי ניתן לפנות רק בכתב) לשירות לקוחות ולא קיבלתי מענה.

המשלוח הגיע תוך 8 ימים, המוצר התקלקל תוך חודש ימים והפסיק להטעין. השארתי שתי הודעות באתר החנות והתקשרתי מס' רב של פעמים אך ללא מענה. נשאר בידי מוצר מקולקל שיש לו עוד 5 חודשי אחריות אך ללא שירות.

הזמנתי לפני שבועיים, מועד אספקה מובטח 5 ימי עסקים, אין מוצר ואין מענה בדואל ובטלפון, בטעות הזמנתי גם מגן מסך ואין לי מושג האם יגיע כי אין שום תגובה מהחנות

רכשתי את המוצר דרך כרטיס אשראי ב-21/11/2013. כעבור חודש פניתי לברר למה המוצר טרם הגיעו ונאמר לי שהמוצר נשלח, אבל אם לא קיבלתי ישלחו לי אותו שוב, כשיהיה להם במלאי. עברו כבר חודשיים וטרם קיבלתי את המוצר כמו גם שהפעם החברה לא עונה לי בכלל... ולסיכום נראה שמדובר בחברה שלוקחת כסף אבל לא מספקת מוצר...

הזמנתי דרך האינטרנט סוללה לגלקסי. כעבור מספר ימים נשלח אלי מייל מהחנות שהמוצר אינו במלאי ללא פרטים נוספים. מאז כל הניסיונות ליצור קשר עם החנות לא צלחו - אין מענה בשירות הלקוחות, והטלפונים הנוספים של החנות מנותקים. כמו-כן לא הוחזר לי סכום הרכישה בקיצור - עבדו עלי. שלא יעבדו גם עליכם....

המוצר הגיע באיחור,אחת מהאוזניות אינה עובדת ואין עם מי לדבר,המספרים שכתובים גם באתר של זאפ וגם באתר של מוליפון אינם תקינים,הושאר פעמיים הודעה לצור קשר ואף אחד אינו חוזר.לפי מדינות החוק אני יכולה להחזיר מוצר תוך שבועיים ואין אפילו עם מילדבר כדי להחזיר או להחליף.

הזמנתי ב-23/2 קייס לסלולרי דרך האינטרנט. למחרת מיהרו להתקשר אלי כדי לאשר את פרטי כרטיס האשראי. בחנות הוירטואלית וגם הנציג עימו דיברתי התחייבו על אספקה בתוך חמישה ימי עבודה. משבושש המוצר להגיע פניתי אליהם מספר פעמים דרך דף ה"צור קשר" באתר ללא הועיל. ממליץ לחפש את מספר הטלפון של החנות בגוגל, למרות לרוב אינו פעיל. אולם באחד המקרים ענה מישהו לטלפון, מילמל משהו על חוסר במלאי של הצבע שהזמנתי, והציע לרכוש את אותו מוצר בצבע אחר. הסכמתי, ושוב הבטחה לאספקה בתוך חמישה ימי עבודה. עד עתה (15/3) חלפו כבר שלושה שבועות מהרכישה, והמוצר טרם הגיע. למזלי המוצר מאד זול, וכנראה על זה בונה החנות.

לפני שבועיים ביצעתי קנייה של אוזניות למכשיר סמסונג באתר החנות, אשר נמצא במלאי על פי הכתוב. התהליך הקנייה הוא פשוט וקל, ועל פי תקנון המוכר הגעת הסחורה לוקחת כ-5 ימים עסקים. אתמול יום ראשון, פניתי בפעם הראשונה, דרך האתר ליצירת קשר (לטלפון שמופיע באתר של ZAP אין מענה), וגם דרך הכתובת שמתקבלת על ידי תשלום ב-PayPal, וגם דרכה טרם התקבלה תשובה.

קניה באתר מהירה נוחה וקלה, השארתי פרטים להזמנה טלפונית ולא חזרו אלי, בסוף השארתי כרטיס אשראי. הגיע מהר מאוד אולם בלי חשבונית!!! אחת הסיבות שקניתי באתר זה היתה האחריות שהובטחה (6 ח' למטען) וללא חשבונית אין לי הוכחת קניה! אין דרך ליצירת קשר באתר, וחבל! בטלפון שמופיע פה בזאפ - לא עונים

שלום רב! בתאריך 13/11/12 הזמנתי כיסוי דמוי עור שחור לגלקסי אייס 5830. ההזמנה מבוצעת בצורה נוחה וקלה באינרטנט. נלקחו ממני פרטי כ"א מלאים. לאחר קצת יותר משבוע שלא הגיע המוצר השארתי הודעה באתר ולאחר כשלושה ימים חזר אלי בעל האתר והתנצל על כך שאין לו צבע שחור אלא רק ורוד במלאי והוא מחכה להזמנה נוספת שאמורה להגיע. בנוסף הוא הבטיח שיצרף לי מגן מסך חינם כפיצוי. לאחר כשבוע משיחה זו כאשר לא הגיעה ההזמנה שלחתי מייל נוסף באתר (כיוון שאין טלפון ליצירת קשר) בתאריך 29/11 נעניתי שהוא קיבל ארגז של אביזרים אך ללא הדגם המדובר. עניתי לו שבכל זאת אני רוצה את הזמנה ובתאריך 3/12/12 הוא ענה לי שתוך שבועיים זה יגיע. בתאריך 13/12/12 שלחתי לו שוב הודעה אך טרם נעניתי עד ליום זה. מבקש להזהיר את הקונים מפני השארת פרטי כ"א עד לביצוע הזמנה בפועל. לא ניתן לסמוך על בעל האתר

הכנסתי הזמנה בקלות ב 15/12/2012. אין דוא"ל חוזר מהחנות. לאחר כשבוע שלחתי דוא"ל (אין טלפון לקשר) וחזרו אלי. הבטיח לשלוח מייד. לאחר שבועיים (לא 5 ימי עשקים) עדיין לא קיבלתי המוצר וביקשתי בדוא"ל לבטל ההזמנה. מאחר והתקשורת חד כיוונית לא מומלץ לקנות אצלם

בתאריך 28.10.12 רכשתי באתר mooliphone מגן מסך וכיסוי למכשיר סמסונג גלאקסי 8150 W. ב-29.10.12 התקשרו אלי כדי לודא את פרטי הרכישה וב-30.10.12 הופקה חשבונית. לאחר שהמוצרים בוששו להגיע שלחתי מסר ב-8.11.12 (7 ימי עסקים, למרות שתנאי הרכישה מבטיחים שהמוצרים יגיעו תוך לכל היותר 5 ימי עסקים), ולמחרת התקשר אלי נציג שביקש ממני להמתין יומיים נוספים כדי לראות אם המוצרים מגיעים או לא, ואף נתן לי מספר טלפון לחזור אליו. כעבור יומיים (ב-11.11.12) ניסיתי ליצור קשר טלפוני, אך ללא מענה, ומסר נוסף ששלחתי להם דרך יצירת קשר באתר טרם זכה למענה. השירות מאוד מאכזב, ואני מעוניין למצוא פתרון, רק ששם לא נראה שמישהו מעוניין למצוא פתרון גם כן.

לפני כשלושה שבועות בדקתי בזאפ איכן כדאי לי לרכוש ערכת טעינה לרכב עבור מכשיר האייפון שלי. באתר נתקלתי במוצר אשר מציעה החנות הנ"ל (מוליפון) הכוללת מטען לרכב, מטען לבית וכבל. לאחר מספר ימים מצומצם אכן הגיע אל ביתי המוצר, אך ללא המטען עבור הרכב. מיד לאחר גילוי הדבר, שלחתי הודעה אל החברה דרך אתר האינטרנט שלה והודעתי על כך. לשמחתי הרבה לאחר יום התקשר אליי נציג מטעם החנות ומסר לי את התנצלותו הכנה ושהמוצר החסר ישלח אל ביתי כבר בימים הקרובים. כעבור יום ניסיתי להטעין את מכשיר האייפו באמצעות המטען עבור הבית, ומסיבה כלשהי הוא נמצא לא תקין כאשר מכשיר האייפון לא הגיב. ערכתי בדיקות שונות ונמצא כי המתאם עצמו הוא זה שיוצר את הבעיה ולא הכבל לדוגמה. מיד הודעתי לחנות על כך שוב דרך אתר האינטרנט שלה, ולצערי הרב לא קיבלתי שום מענה. בינתיים המתאם עבור הרכב אכן הגיע לאחר מספר ימים, ולשמחתי הרבה הוא תקין ופועל כשורה. כעבור מספר ימים לאחר שראיתי שאיני מקבל שום תגובה מצד נציגי החנות, שלחתי הודעה נוספת בה דרשתי ליצור עמי קשר, וכיום, ארבעה ימים אחרי, לא נוצר איתי שום קשר כלל מצד החנות. אינני מצפה לכספי בחזרה, אלא רק תמורה עבור כספי.

עקב המחיר הזול והאטרקטיבי רכשתי שלושה מטענים לסמארטפון סמסונג גלקסי s2. המוצר הגיע בדואר בזמן. אחד המטענים היה תקין ותואם והשניים האחרים לא מתאימים. נסיונות להשיג את שרות הלקוחות בטלפון או דרך האתר כשלו ונותרתי רק עם מטען אחד תקין.

קניתי כיסוי לגלקסי דרך אתר חברה זו. לאחר שבועיים מיום הרכישה הכיסוי טרם הגיע ולא היה מענה משירות הלקוחות של החברה. עם זאת יש לציין, כי לאחר פנייתי השנייה ופרסום חוות הדעת בזאפ, ניתן השירות הנדרש כיאות, והמוצר נשלח שוב והפעם בדואר 24 תוך יומיים ונציג השירות אף דאג לוודא כי הוא הגיע. ייתכן כי המוצר הראשון לא הגיע בשל תקלה של הדואר ולא באשמתה של החנות. אין להתייחס לדירוגים שנתתי אלא לפסקה זו כי איני יכול לשנותם.

רכשתי מהאתר מטענים לאייפון וכיסויים. החבילה טרם הגיעה למרות שעברו יותר משלושה שבועות. בנוסף שלחתי להם 3 מיילים ללא תגובה ניסיתי להתקשר אין מענה ממש חוצפה
קיבלנו הודעה אחת בנושא מהלקוחה ונסינו ליצור איתה קשר באותו אך ללא הצלחה הלקוחה קיבלה החזר כספי מלא