מפרסם ב-zap מאז 2011

‎אקו ריהוט‎ ‏(EcoRihut)

ריהוט מעץ מלא (תנובות)

- / 5
בעלים: אקו ריהוט
נמצאו 25 חוות דעת גולשים על אקו ריהוט
Alex
Alex
23.07.2023
מוצר שנרכש: כוורת ספריה מעץ מלא 2 מגירות דגם 235N

הזמנתי מהם רהיטים כבר פעם שניה, הפעם עשיתי זאת דרך הטלפון והשרות היה מעולה!! הראו לי מלא דגמים, השולחנות שהזמנתי הגיעו בדיוק כמו הראו לי היו איתי בקשר עד שהכל הגיע כמו שצריך!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yael
Yael
19.02.2020
מוצר שנרכש: ספרייה לונדון

תודה רבה קיבלנו שירות מדהים בקנייה של 2 ספריות , איכות ברמה גבוהה מאוד, תמשיכו כך

חוות הדעת עזרה לכם?
Slava
Slava
19.02.2020
מוצר שנרכש: K33

רכשנו מיטת קומותיים באקוריהוט ואנחנו מאוד מרוצים! איכות טובה, אספקה תוך 5 ימים, כל הכבוד לכם שירות מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
computer
computer
16.11.2018
מוצר שנרכש: שידת נאפולי 6 מגירות; שידה 430CLA

קנייה טלפונית. היגעתי לחנות אקוריהוט בעקבות חוות דעת טובות שנרשמו בזאפ - ולא התאכזבתי. חוויית הקנייה היתה יוצאת מהכלל. שמעון, איש המכירות, ענה על כל שאלותי בסבלנות ותוך גילוי של רצון טוב, וכשהיססתי ושקלתי לא ניסה לדחוק בי לקנות משהו שלא ממש רציתי. בסופו של דבר קניתי שתי שידות. העיסקה נעשתה ביום רביעי אחר הצהריים וביום שישי בבוקר (תוך פחות מיומיים) השידות כבר היו בסלון שלי - כמובטח. החנות מומלצת לכל מי שמבקש לקנות רהיטים מעץ מלא. העובדים שמעון והמוביל) הם אדיבים ויעילים. הרהיטים יפים ועושה רושם שהם באיכות מעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yftach
Yftach
11.11.2018
מוצר שנרכש: 232 ארון

הזמנתי און ליין, שירות אדיב של סימון, מחיר מצויין, הגיע בזמן סביר והמתקינים היו מקצועיים להפליא. והארון מקסים! מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dima
Dima
27.09.2017
מוצר שנרכש: שולחן כתיבה

רכשתי שולחן כתיבה מעץ מלא מאקוריהוט. מוצר מדהים ושירות מדהים. מתקינים הגיעו בזמן והרכיבו את השולחן בצורה מושלמת. ממליץ לכל מי שמחפש רהיטים ברמה גבוהה לרכוש רק אצל אקוריהוט. תודה רבה על המוצר,השירות והתקנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Angelika
Angelika
24.07.2017
מוצר שנרכש: שידה ,קומודה וארון

ממליצה מאוד על החנות , מוצרים ברמה גבוה מאוד ביחס למחיר. תודה לשימען על יחס אישי , קניתי ארון שידה וקומודה ,קיבלתי תוך יומיים. בקיצור ממליצה !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
רמי
רמי
07.04.2017
מוצר שנרכש: מיטת קומתיים k-33lg

אחלה אנשים, מוצר טוב הרכבה מהירה, מזרנים עבים יותר מהרגיל יותר נוח. הגיעו בזמן היו סבלניים לכל שאלה או דרישה

חוות הדעת עזרה לכם?
Gilad
Gilad
20.09.2015
מוצר שנרכש: מיטת קומותיים מיטת קומותיים עץ מלא

שירות , מקצועיות אנשים עם מילה וזה מה שהכי חשוב. שוחחתי 3 פעמים עם שמעון : בהזמנה , בתיאום וביום ההתקנה. אדיב ,שירותי ומקצועי. הגיעו התקינו את המיטה כמו חמאה בלי תקלות ובלי סיפורים. מוצר איכותי ברמה מאוד גבוהה. אני בטוח שבכל מקום אחר גם היה עולה יותר. בקיצור יש על מי לסמוך.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורה
אורה
29.07.2015
מוצר שנרכש: מיטה ילדים וחבר L516

הזמנתי מיטת ילדים שבאו בלי מזרנים במבצע צלצלתי לחנות מיד ענו לי ועשיתי הזמנה במחיר ממש סביר תוך יומים ימים המיטה הגיעה והתקינו לי אותה היה ממש בסדר מחיר סביר אמין ומקצועי

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאת
ליאת
26.07.2015
מוצר שנרכש: מיטת קומתיים K-33

הזמנו מיטת קומתיים, המיטה סופקה בזמן, הורכבה במהירות ובמקצועיות, השרות לכל אורך הדרך היה מצוין , שמעון בעל העסק היה מנומס, סבלני ומקצועי. קיבלנו מיטה איכותית ויפה ובמחיר טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
גבי שחר
גבי שחר
13.07.2015
מוצר שנרכש: מיטת קומותיים k-33l

שירות מעולה,בחור בשם שמעון מלווה את הקניה באופן אישי.המיטה שרכשנו מוצר מעולה ומאוד יפה חיצונית.הילדים מאוד נהנים ממנה.בחור בשם אלכס שהגיע להתקין הוא דייקן,אדיב ומנומס,ומקצועי מאוד עשה עבודה מושלמת.ממליצים בחום לרכוש מהם.כן ירבו חברות כאלו.

חוות הדעת עזרה לכם?
YONIdallas
YONIdallas
03.03.2015
מוצר שנרכש: כוננית כוננית שחורה

הזמנתי כוננית גדולה, לסלון. בגלל שלא הייתי בטוח לגבי המידות, השארתי מספר הודעות באתר ותמיד חזרו אלי יום למחרת, וקיבלתי יחס טוב מאוד. המשלוח הגיע תוך שבוע בערך, והמובילים הרכיבו את הכוננית מהר. בתור מישהו שמזמין הרבה מהאינטרנט, ממליץ בחום על החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shai
Shai
02.03.2015
מוצר שנרכש: מיטת קומותיים K33L

חווית קניה מצוינת מהתחלה ועד לסוף. הזמנו את המוצר בשיחה טלפונית עם המנהל שמעון. הוא היה סובלני ותיאר בפירוט את המוצר. כמו כן המליץ על מזרנים תואמים. המשלוח הגיע בדיוק בזמן. צוות ההרכבה היה אדיב ומיומן וסיים את העבודה בזריזות. השאירו אחריהם נקי ומסודר. המוצר הגיע כפי שתואר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ודים
ודים
10.01.2014
מוצר שנרכש: ארונות נעליים 251

שלום רב, הזמנתי את הארון נעליים הזה מאוקריהוט, שירות טוב, מהיר , אספקה 10 ימים. לגבי המוצר אז הארון פרקטי מאוד אחסון נעליים קצת קטן אבל איכות עץ טובה מאוד, בקיצור אין תלונות, הכל כמו שצריך להיות בחברה רצינית. . אני מאוד מרוצה. הייתי קונה שוב בחנות זאת

חוות הדעת עזרה לכם?
germiona
germiona
04.03.2013
מוצר שנרכש: ריהוט מעץ מלא

אנו הזמנו 3 ספריות וארון. אנו מאוד מרוצים מאיכות העץ (הריח, והצבע) ומאיכות המבנה של המוצרים. השירות היה יוצא מן הכלל. הגעה בזמן, הרכבה מהירה ומקצועית, והאדיבות. אנו מאוד מאוד ממליצים לכל מי שרוצה ריהוט מעץ אמיתי לקנות באקוריהוט. דניאל וילנה וויץ. בת ים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ilana
Ilana
23.02.2013
מוצר שנרכש: שולחן מחשב

רכשתי 2 מוצרים: שולחן מחשב וארון נעליים. מוצרים מעולים ושווים את המחיר שלהם, אבל מה שעושה את חווית הקניה הזאת למצויינת זה השירות. הבעלים של החנות ענה בחיוב ( וברצון והבהנה) על כל גחמה שלי וזה לא מובן מאליו....אין לי ספק שאני חוזרת לשם בגלל השירות, מחירי המוצר ומוצרים עצמם. הוא (לא זוכרת את השם שלו) מדהים מדהים מדהים!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Tom
Tom
20.02.2013
מוצר שנרכש: ארון נעליים עם דלת מראה נאפולי

שלום רב, הזמנו את הארון המדהים הזה מאוקריהוט, שירות מעולה, מהיר ,אדיב מאוד, אספקה 6 ימים. לגבי המוצר אז הארון פרקטי מאוד, גם אחסון נעליים וגם מראה, איכות עץ טובה מאוד, בקיצור אין תלונות, הכל כמו שצריך להיות בחברה רצינית. תודה נפרדת לשמעון. אנחנו מאוד מרוצים.

חוות הדעת עזרה לכם?
ילנה
ילנה
06.02.2013
מוצר שנרכש: מיטה עץ מלא, שידת נעליים 251

שלום בסוף ינואר קנינו מיטה ושידת נעליים, נהננו מאספקה מהירה ומשירות ברמה גבווה מאוד. את המיטה הרכיבו לנו בבית ואת השידה הרכבנו בעצמנו, ההרכבה פשוטה והמוצרים איכותיים מאוד במחירים לא גבוהים. ממליצים בחום! ילנה ודוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
אולגה
אולגה
08.02.2012
מוצר שנרכש: ספריה 706 דובדבן

שלום! קניתי את הכוורת היפייפה הזו באקוריהוט, תוך 4 ימים שני חברה כבר היו אצלי בבית עסוקים בלהרכיב אותה - זה אומר משהו. שירות נחמד ומקצועי, אפשרות לשלם במזומן לאחר קבלת המשלוח - פלוס גדול. עכשיו מחכה לשידה. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ענת
ענת
08.12.2011
מוצר שנרכש: מיטת קומותיים 521

קניתי מיטת קומותיים דרך אקו רהוט ברצוני להביע הוקרת תודה לשמעון על כל מהלך ההזמנה כולל ההובלה שהיו מקסימים שירות מהיר הגון ממליצה בחום לירכוש דרך אקו רהוט המיטה מעץ מלא נוחה רחבה והמחיר אטרקטיבי לכל כיס תודה תודה המשלוח מהיר

חוות הדעת עזרה לכם?
אילן
אילן
17.07.2011
מוצר שנרכש: מיטת קומותיים 521

קניתי מיטת קומותיים, חווית קניה מעולה שלא נתקלתי באף חנות אינטרנטית. השירות היה אדיב מאוד, הספקה מהירה (חמישה ימים) מי שאוהב עץ מלא - זה המקום. תודה, אילן.

חוות הדעת עזרה לכם?
דינה
דינה
18.06.2011
מוצר שנרכש: קומודה 227

מענה מאוד מהיר, הכל קצר ולעניין. הזמנו קומודה ב 6.6 וכבר ביום שישי (10.6) קיבלנו אותה. הגיע בדיוק מה שראינו באתר, רק שבמציאות זה נראה בהרבה יותר מרשים מאשר בתמונות. תודה, חושבת שעוד מאט תשמעו ממני עוד הפעם

חוות הדעת עזרה לכם?
אייה
אייה
29.05.2011
מוצר שנרכש: כוורת 706

רק רציתי לומר לאקוריהוט תודה על המוצר ועל השירות המהיר. לא ציפיתי שמעסקה דרך האנטרנט אני יוכלה באמת להנות מהמוצר כמו בקנייה בחנות אמיתית. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
21.01.2013
מוצר שנרכש: מיטה זוגית מעץ מלא

רכשנו מיטה זוגית מעץ מלא. המיטה שקיבלנו הייתה מאד לא איכותית, חורקת ולא יציבה. כשיצרנו קשר עם החנות נשלחו אלינו שני טכנאים שכביכול תיקנו את המיטה ואחד מהם אף אמר שזה בסדר שהיא חורקת, זה תקין ואפילו אצלו בבית המיטה משמיע רעשים דומים. לא קיבלנו את ההסבר הנ"ל וניסינו שוב פעם ליצור קשר, בתחילה על מנת לפתור את הבעיה ואחרי שזכינו להתעלמות מוחלטת החל מאי מענה למיילים וכלה בסינון שיחות טלפון שלנו על מנת לבטל את ההזמנה. וכשהיינו מצליחים לתפוס אותם(שיחות ממספרים חסויים וכו') אמרו לנו שתוך שבוע הם יפתרו את הבעיה, וכך הדבר נמשך קרוב לחודשיים. התעלמות מוחלטת. רק לאחר שפנינו למועצה לצרכנות אקוריהוט הועילו בטובם לשלוח לנו תשובה ובה דרישה שנלך עם המיטה למכון התקנים ובמידה ויקבעו שם שהמיטה "אינה ראויה לשימוש" הם יסכימו להחליף אותה. רכשנו לא מעט רהיטים מלא מעט ספקים אך מעולם לא נתקלנו ביחס ושרות כמו במקום הזה.

תגובת החנות

הלקוח רכש מיטה בסוף חודש ספטמבר. בתחילת חודש אוקטובר הלקוח קיבל את המיטה ושילם לאחר שקיבל את המוצר. יום לאחר קבלת המוצר הלקוח יצר איתנו קשר ואמר שהמזרון שיש לו קטן מדי והוא באורך 1.9 מטר והמיטה שהוא הזמין היא באורך 2 מטר. הלכו לקראת הלקוח והחלפנו לו את המיטה למיטה המתאימה למזרון שלו ולקוח קיבל את המוצר. לאחר כשבוע הלקוח יצר איתנו קשר עוד הפעם והיתלונן שהמיטה חורקת. הלכנו לטובת הלקוח ושלכו עליו הביתה צוות מתקינים ( כמובן על חשבונינו) שסידרו את הבעיה, הלקוח קיבל את העבודה והיה מרוצה. לאחר כחודשיים הלקוח עוד הפעם היתקשר למשרדנו ואמר שהוא לא מרוצה מהמיטה והוא לא רוצה שום דבר רק את הכסף שלו חזרה. מעולם לא שמענו משום "מועצה לצרכנות " כפי שהלקוח אומר. אין לנו שום אינטרס "לסנן" את לקוחות שלנו. אנחנו ענינו למיילים של הלקוח. יש גבול עד כמה שאנחנו יכולים להיות גמישים. זאות התגובה השלילית הראשונה שלנו ואנחנו לא שנה ראשונה בשוק, אקוריהוט נותנים את מיטב השירות ללקוחות והמוצרים שלנו באיכות הגבוהה ביותר. חשבנו שאם המוצר באיכות גבוהה ושאם ניתן את השירות הטוב ביותר - כולם יהיו מרוצים. כנראה שלא, יש גם לקוחות כאלה, נלמד. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון