
נכנסתי לחנות כדי לרכוש מתאם לאוטו השירות הנהדר דל די בלתי נשכח הלוואי וכל נותני הדירות בארץ היו כמוהו

נכנסתי לחנות כדי לרכוש מתאם לאוטו השירות הנהדר דל די בלתי נשכח הלוואי וכל נותני הדירות בארץ היו כמוהו

חנות פלאפונים מקצועית וישרה. קשובים לכל צרכי הלקוח. ממליץ בחום רב לקנות שם סלולר ולתקן מכשירים

מעבדת תיקונים נפלאה ומקצועית עם מחירים הוגנים ויחס פנטסטי שאפילו מכבד באספרסו את לקוחותיו. אמליץ בחום.

אני לא ממהר לדרג אבל באמת מדובר במקום עם חווית שירות נהדרת! הגעתי במקרה לסניף גבעתיים והאמת קצת חששתי אבל הופתעתי מאוד לטובה. שייקה אדיב, סבלני מאוד ובעיקר ישר מאוד! תכונה שלא קל למצוא היום. ממליץ בחום!

רכשתי אייפון 13 פרו מתצוגה עבור הבת שלי. היא שכחה את הסיסמא של האייקלאוד. מעבר למחיר ולשקיפות, קיבלנו שירות מקצועי וסבלני עד לפתרון הבעיה מול אפל. כיף שיש אנשים טובים באמצע הדרך.

שירות מקצועי ואדיב! קניתי מכשיר חדש וקבלתי סיוע בהעברת הנתונים והכל בסבלנות ויחס מעולה. מרוצה מאוד מהקנייה. צוות טוב, מקצועי וזריז. מומלץ מאוד:)

אני מרוצה מהמחירים ומהשירות ומהיחס שלהם והכי חשוב שהם היו נגישים גם בווטסאפ שהם זמינים ועונים כל מה שצריך וממליץ עליהם בחום!

קניתי בהרבה חנויות סלולר טובות, אבל החנות הזו היא ליגה אחרת. זה ההבדל בין ארבעה וחצי לחמישה כוכבים. מקצוענות, שירות אדיב ומעולה, ומחירים הכי נמוכים. אין יותר טוב מזה, בטוח שאחזור רק לשי וסמייל. באמת יצאתי עם חיוך וחווית קניה מדהימה. תודה רבה!!

שרות פנטסטי של העובדים כולל מחירים הוגנים והדרכה מפורטת על המכשיר שנרכש. חנות מומלצת בחום

רכשנו מכשיר סמסונג 21 אולטרה. שי קיבל אותנו במאור פנים. יצאנו מרוצים. שרות מעולה. יחס מעולה. בטוח שנחזור אליו להבא

הגעתי להחליף מכשיר ולבסוף בהוגנות נפלאה תיקנו לי את המכשיר הישן שלי ומנעו ממני להוציא אלפי שקלים על מכשיר חדש ממליצה

חבר'ה מקסימים ומקצועיים בתחומם ובעלי תודעת שירות נדירה שכמעט ואי אפשר למצוא היום ובנוסף מחירים הוגנים ומעל לכל אדיבות ונימוס אין סופיים. אחזור ואמליץ עליהם לכל דורש. שנה טובה ובהצלחה.

הזמנה טלפונית יעילה ושירות אדיב ומהיר מצד שי שענה על שאלותיי ומכר לי מכשיר לצרכים. תודה רבה

רכשתי s21 ultra לעסק המשפחתי שעוסק בצילום ובאירועים בחנות סמייל פון וקיבלתי משי המוכר שירות יוצא דופן לטובה. חשוב לי להדגיש שלמרות שהחנות הייתה עמוסה הוא הקדיש לי זמן ועזר לי לקבל החלטה ממקום של אכפתיות מעבר לשירות ולמקצועיות וזה חשוב מאוד מעבר לכסף או מיקום בבחירת חנות שאתה קונה בה . ממליץ בחום שאפו ענק

הגעתי לחנות דרך האינטרנט אחרי שנגנב לי הפלאפון וקיבלתי שרות סובלני ונעים אחזןר ואמליץ עליהם תודה רבה

קניתי מכשיר איפון חדש משם. המקום מזמין וצוות המקום אדיב, מקצועי והכי חשוב אמין!!! טוב לדעת שעדיין יש מקומות שנותנים לך הרגשה טובה שאתה רוכש מוצר כזה. ללא ספק נחזור לשם 🙏🏻

שירות טוב ואנשים מוסמכים ממליצה בחום שרות אליפות של המוכר נחמדים תבוא לקנות מהר מספר 1

הבחור מקסים ואדיב ענה בסבלנות על כל השאלות שלנו,והעביר הכל במקצעיות ,ממליצה בחום אין על החנות מספר 1 באמת

הגענו לחנות. שירות מעולה. פירגן במחיר נבוא שוב מומלץ בחום לקנות בחנות איו מילים מספר 1 יוני

אחלה גבר שבעולם שירות מקצועי וטוב ממליץ ללכת לקנות אצלו מחירים פצצה תודה ליוני מומלץ בחום

הזמנתי ברשת. מחיר מעולה, התקשרו כדי לוודא את פרטי ההזמנה כדי שלא תהיה טעות במקרה... אמרו שבעה ימי עבודה, אבל הגיע עם שליח אחרי ארבעה ימי עבודה!! בקיצור ממליץ

הגעתי לחנות דרך זאפ במקרה והופתעתי ממש לטובה מהשירות והיחס! לדעתי מדובר בחנות הסלולר הכי טובה בעיר. מיקום מצוין על דיזינגוף, בין גורדון לפרישמן. שמח שהגעתי לחנות הזאת ומרוצה מהרכישה.

לצערי, המציאות בארצנו הקטנטונת שהסוחרים סופרים את הלקוח ככסף... אבל... תמיד ישנם יוצאים מהכלל. רכשתי מסמייל פון טלפון בשילוח מהיר. כעבור פחות מחצי שעה השליח דפק על דלתי. עקב אי הבנה הסתבר שהמכשיר שרכשתי אינו מקליט. פניתי לסמייל פון וענה לי בחור סופר אדיב בשם שי . הסברתי לו את הבעיה והוא הציע לי 2 אפשרויות: 1) שליח יגיע לביתי כדי לקחת את הטלפון חזרה והוא יזכה אותי זיכוי מלא מבלי להתחשב בשליחות הכפולה. 2) שליח יגיע לביתי, יקח את המכשיר למעבדה ויוסיפו לי את ההקלטה וכל זאת בתוספות של 50 ש"ח. לאחר שבחרתי באפשרות 2 שליח הגיע אל ביתי תוך 20 דקות וחצי שעה לאחר מכן קיבלתי את המכשיר המשודרג. אז כפי שאמרתי יש הסופרים אותך ככסף וישנם מתי מעט הסופרים אותך כלקוח מרוצה. לאחר שקנית מהם, כבר לא מעניין אותם אם ירוויחו או יפסידו, מה שחשוב להם זה שתהייה מרוצה. ממליץ עליהם בחום!

הגעתי לקראת הסגירה לקנות טלפון, שי היה אדיב ועזר לי להעביר את מה שצריך, ואמר שאם יש כל בעיה אפשר להגיע אליו. חוויה טובה, ממליץ.

שירות אדיב, מקצועי ונעים. הייתה לי בעיה קטנה בקנייה, שלא באשמת החנות, והבעלים שי סייע לי בכל! נחמד, חביב ובעיקר - בן אדם! ממליץ בחום