
Nice shop. I bought headphones for my kid. He is very happy. thanks a lot

Nice shop. I bought headphones for my kid. He is very happy. thanks a lot

אחלה חנות. קניתי את הטלפון. מאוד מרוצה. עזרו לי להעביר את התמונות ואנשי קשר מהטלפון הישן. שירות מעולה. מקצועי. תודה רבה

חנות מקצועית מאוד,דן בעל החנות עונה בסבלנות ובאדיבות שכמעט לא רואים בארץ,קניתי בטעות זיכרונות קינגסטון DDR2 בלי לשים לב שהמחשב שלי תומך בDDR3 הוא היה ממש נחמד וקיבל את המוצרים בחזרה וזיכה אותי ועשיתי הזמנה לזכרונות שמתאימים למחשבי - ממש ממש ממליץ על החנות המקסימה הזו,ישר כוח!

קניית זיכרון למחשב נייד. חנות מקצועית, שלחה מוצר לפי דרישה והגדרה (זיכרון 2G של SAMSUNG) תודה על העזרה קובי

שמגיע , אז מגיע! רוצה לפרגן לחנות דיסיטק. הייתי חייב להגדיל זיכרון לשרת. הכי דומה למה שיש לי מצאתי פה. ליתר ביטחון התקשרתי לחנות להתיעץ אם בחרתי את הדבר הנכון. מזל שהתקשרתי. מסתבר שמה שבחרתי לא מתאים. מוכר המליץ על זיכרון אחר. אמר שיש סיכוי שגם זה לא יעבוד, אבל אפשר לנסות - אם לא מתאים אפשר להחזיר. הזמנתי 3 יחידות של 4ג"ב . הגיע אחרי ארבעה ימים. היה שווה לחכות. הכל עובד !! גדול!!!

חפרתי את האינטרנט - חיפשתי את קורא כרטיסים מתאים לסי אנ סי. דרך זאפ מצאתי אותו בחנות זאת. התקשרתי לוודע שבאמת יש במלאי. מוכר אמר שיש. אין לאף אחד - להם יש!!! ביקשתי משלוח מהיר. ובאמת - למחרת הגיע!! כל הכבוד!

הייתי רוצה להודות לצוות החנות על השרות , האדיבות והיחס החם שקיבלתי. רכשתי כרטיס מיוחד למחשב (רק להם יש את זה) דרך האתר . גיליתי שמוצר לא מתאים למטרה שלי. הגעתי לחנות והסברתי למוכר מה הבעיה. בחור המליץ מוצר אחר שאמור להתאים . היה מאוד סבלני וענה לי על כל השאלות הטכניות, לקבל בחנות יחס כל כך איכפתי גם לאחר הקנייה שיש בעיות ולא רק במועד המכירה לא מובן מאיליו ואני מאוד התרגשתי, תודה רבה לכם

התקשרתי להתייעץ לגבי החלפת מסך שבור של מחשב נייד - איש מכירות הציע להביא את המחשב לבדיקה כדי לקבל הצעת מחיר. הגעתי לחנות , בדיקה הייתה במקום. מחיר נראה לי סביר, ביקשתי לתקן. 20 דקות אחרי מחשב היה מוכן הרבה תודה,

אחרי שהזמנתי את המוצר גיליתי שבצעתי טעות בהזמנה. פניתי למוכר ובקשתי לתקן את הטעות גם אם יש צורך בתוספת חיוב. נענתי באופן כמעט מידי שהתיקון בהזמנה יבוצע ללא עלות נוספת. שמחתי לגלות שיש מוכרים ברשת שמוכנים להרוויח מעט פחות ולבוא לקראת הלקוח, לצערי אצל הרבה מהמוכרים הדבר אינו מובן מאליו. זו פעם ראשונה שאני מדרג מוכר, כי זו באמת חויה נדירה מנסיוני מקניות ברשת.

לא מזמן רכשתי מחשב חדש וכרטיס מחשב עוצמתי ואז הבחנתי שחסר לי מתאם חשמל לחבר בין הספק לכרטיס. בכל החנויות מחשבים שנכנסתי לא רק שלא היה, גם לא היה להם מוכר המתאם. אחרי חיפוש קצר בזאפ מצאתי את המתאם באתר של די.סי.טק. ביצעתי את ההזמנה בקלות. קיבלתי אישור למייל, ותוך יומיים ההזמנה הייתה אצלי בדואר. מחיר משלוח הוגן.

קניתי זכרון למחשב ובחרתי בחנות זו כי היתה הזולה ביותר. הזכרון נשלח מייד והגיע אחרי יומיים. אז התברר שלא הזמנתי זכרון נכון. איש שרות הלקוחות הנחה אותי מה לעשות, עדכן בכל שלב (שעדיף זכרון קצת יותר מהיר, מתי יגיע לספק ומתי יישלח) ושוב - ברגע שהגיע הזכרון המתאים שלח אותו והוא הגיע תוך יומיים.

ברצוני להודות לכם על השירות הנפלא, ובמיוחד לדן, שעושה הכל בנחת, בסובלנות ובמיומנות מיוחדת במינה. השירות שקיבלתי היה ברמה כל כך גבוהה. אובחן במדויק החלק שאני צריך והמשלוח הגיע בזמן וללא בעיות. לסיכום, בית ספר לשירות איתן שרעבי

אני אישית, הגעתי פיזית לחנות. ביצעתי קנייה של דיסק קשיח. בחנות זכיתי לקבל יחס אישי מעבר לרמה המצופה. בניגוד לרוב חנויות מחשבים וכלל החנויות, שמנסות למכור לך מוצר שאינך צריך וקבל על זה כמה שיותר רווח. בחנות קיבלתי ייעוץ מקצועי שלא מתייחס כלל על להרוויח כמה שיותר מהמכירה, אלא להתאים מוצר שאותו בידיוק צריך הלקוח. ממליץ בחום לכולכם.

ביצעתי את ההזמנה דרך האתר, יום לאחר מכן התקשר אליי נציג חביב והסביר שהשדרוג שהוספתי למחשב, של זכרון של 8 גיגה, לא מתאים למערכת ההפעלה שבחרתי למחשב. ההסבר היה מעולה, מובן והוגן. בסופו של דבר, אחרי התייעצות עם הנציג, הגעתי להחלטה של לוותר על השדרוג בזכרון והשארה של מערכת ההפעלה. חשוב שיש חנויות שלא רק חושבות על לעשות כסף באמצעות שדרוגים למוצר וגם חושבות על טובת הלקוח, יכלו בקלות לשלוח לי את המחשב עם הזכרון המורחב בלי להגיד לי כלום. ניתן לעקוב אחרי המשלוח לפי מספר מעקב שמופיע באתר תחת לשונית ה"הזמנות שלי" והמשלוח מגיע עם שליח עד הבית/עבודה. ממליצה לשלוח למקום בו נמצאים במהלך כל היום כי מדובר על שליחים של הדואר, שאינם מתאמים הגעה טרם מסירת החבילות.

חווית הקנייה באתר הייתה מצוינת, פשוטה ומהירה. בסיום ההזמנה נשלח מיד אישור למייל, כמו גם ברגע שהדואר קיבל את הפריט למשלוח (אז אפשר בקלות לעקוב אחרי החבילה). שירות הלקוחות היה מצוין.

חוויה מצויינת! תשלום בפייפאל נותן לך רוגע אם העסקה משתבשת. כל פעולה של החנות מתועדת במייל שנשלח אל הלקוח. אם יש בעיה כלשהי נשלח מייל מהחנות או מתקשרים, משלוח מהיר, החבילה הגיעה ארוזה היטב. תענוג של חנות!

שירות מצויין, אדיב, סבלני. ליווי צמוד לאורך כל תהליך בחירת המוצר ועד להזמנתו. זמן אספקה מהיר.מאוד. ממליץ בחום להשתמש בשירותי החנות ואני בהחלט אשתמש בהם שוב

השירות מצוין. עשיתי סקר לגבי הזיכרון שקניתי ושם היה הכי זול. הצוות אדיב ומועיל וגם מבין בהבדלים שבין הכרטיסים השונים. היתה לי בעיה עם מספר הדואר הרשום אבל שלחתי מייל וענו לי מהר ופתרו את הבעיה. בקיצור חנות מצוינת.

חוויה מצוינת, המוצר הגיע לפני הזמן, ארוז כמו שצריך. שירות אדיב ומוצר בסדר גמור. אקנה שם שוב, וממליץ בחום רב.

הזמנתי WiFi Repeater עם משלוח. החברה התקשרה אלי לגבי הכתובת למשלוח. הנציג היה קונקרטי, מנומס ויעילץ המשלוח היגיע בזמן והמוצר מדויק לפי התיאור. בקיצור - 10 !

רכשתי ב-די סי טק מחשב נייח i5,כרטיס מסך חיצוני, כרטיס רשת חיצוני,ושדרגתי זכרון במחשב נייח ישן. לפני הליך רכישה ובמהלכה דן, בעל החנות, היה סבלני, אדיב ומקצועי ביותר, ענה על כל שאלה בפירוט ובסבלנות- בין אם שאלה פרוטנלית ובין אם טלפונית. החנות עצמה נעימה ביותר, מלאי רחב וזמין. בהחלט אחזור לשם שוב! תודה דן! גילת.

קניתי זיכרון למחשב נייד MSI U100 אבל מסתבר שבחרתי זיכרון שלא התאים. יצרתי קשר טלפוני עם החנות, שם ענו לי באופן מיידי, והמוכר טרח לחפש עבורי את הזיכרון המתאים ביותר למחשב שלי, והחליף את הזיכרון שקניתי בטעות, בזיכרון המתאים ביותר, שנשלח אלי מיידית. אגב, המחיר בחנות הוא זול ביותר, בהשוואה שעשיתי עם חנויות אחרות בחו"ל.

הקניה פה שווה את טרחת ההרשמה לאתר: הזמנה כה פשוטה ויעילה נדירה בארץ. המחיר הנמוך ביותר למוצר זה, הזמנה תוך שניות, אספקה זריזה (אין טלפונים בנוסח "המוצר בעצם לא במלאי"...), אריזה טובה הכוללת את כל המסמכים ופרטי הקשר הנדרשים - כל הכבוד

חיפשתי רשיון ווינדוס למשרד ,מצאתי דרך זאפ. להפתעתי התברר שחנות נמצאת במרחק הליכה מהסניף הצפוני. הזמנתי דרך האתר, שילמתי בטלפון, באתי לחנות ואספתי את ההזמנה. אתר יפה ומושקע, גם חנות נחמדה

הגעתי אל החנות דרך זאפ. אין המתנה למענה הטלפוני (דיברתי עם דן) והתקשורת בדואר אלקטרוני נוחה והם מגיבים מהר מאד. קיבלתי תשובות מקצועיות וכנות לכול שאלותיי ( היו לי הרבה שאלות כי הזמנתי מוצר יקר מאוד) מבחינת זמן אספקה – בדיוק כמו שהובטח – תוך שבועיים – שזה נראה לי בסדר - מדובר בהזמנת מוצר מחו"ל. אני מאוד מרוצה