
קניתי ארון בגדים לחדר שינה. הם אמרו מראש שזמן האספקה יהיה ארוך, אחרי שעבר קצת זמן הסתכלתי וראיתי ביקורות נמוכות על החנות, התחלתי להילחץ. הנציגה היתה סופר נחמדה, ענתה מהר לכל שאלה שלי, עדכנה אותי כשהמוצר הגיע לארץ ואח"כ להפצה, וקישרה אותי לחברת השליחויות. המוביל היה מקסים, תיאם איתי מראש ולמרות שהגיע בשעה מאוחרת - הרכיב את הארון בנחת ובסבלנות בצורה מאוד מקצועית. חוץ מזמן אספקה ארוך (שהיה כתוב מראש) - חווית קניה מושלמת!























