לא ממליצה לקנות מהם, שירות לא טוב
רכשתי שולחן ומזנון ב-18.9.22 (לפני חגי תשרי)
בתקנון היה רשום שזמן האספקה מצוין ליד כל מוצר
שולחן - 7 ימי עסקים, שילמתי 50 ש"ח דמי משלוח
מזנון - 14 ימי עסקים, שילמתי 100 ש"ח דמי משלוח
התקשרתי לאחר 7 ימי עסקים ושאלתי איפה השולחן, הופתעו שאני מחכה לשולחן וענו שזה מובן מאליו שהמוצרים יגיעו ביחד
למרות שלא מצוין בתקנון שלהם שאם רוכשים מוצרים עם זמני אספקה שונים - מקבלים אותם ביחד עם התחייבות של זמן האספקה הארוך מבין השניים
בהתכתבות איתם במייל הציעו לי לפצל את ההזמנות ואמרו שזה יאריך את זמן האספקה של השולחן בשבוע-שבועיים,
רשמתי להם שישאירו אותם ביחד, שלא יפצלו, הרי מה הטעם לפצל אם זה מאריך את זה האספקה?
ביקשתי מנהל, אמרו שהוא יחזור אליי אחרי כיפור
התקשרתי אחרי כיפור, אמרו שאין להם בכלל מנהל ושהמשלוח נמצא אצל חברת שליחויות חיצונית
כמה ימים לאחר מכן בקשתי שוב מנהל, ואני מעדיין ממתינה לו
ב-14.10.22, יום שישי, הגיע שליח ומסר לי את המזנון
הוא לא התקשר לתאם איתי כפי שהם הבטיחו שיקרה, הוא פשוט הגיע
הוא לא ידע לומר איפה השולחן, הציג לי שרשום על השליחות שהוא צריך לספק מוצר 1 מתוך 1
אני עדיין מחכה שיענו לי, עדיין מחכה לפיצוי כפי שהם הבטיחו בתקנון שלהם (איחרנו-שילמנו), עדיין מחכה שמנהל יחזור אליי
וכמובן עדיין מחכה לשולחן שזמן האספקה שלו עבר מזמן.
תעשו לעצמכם טובה, למען הבריאות שלכם, אל תזמינו מהם
כן יאמר לזכותם שהנציגות בטלפון חמודות ממש, אבל הן לא כל כך סייעו לי בפועל, רק היה נחמד לדבר איתן
ואל תשלחו מייל, התשובות שמתקבלות שם מנוסחות בטון מגעיל ולא שירותי בכלל
עדיף לחפש חברה אחרת לקנות ממנה רהיטים.
תגובת החנות
שלום רותם,
מבדיקה שערכנו אני רואה שקיבלת שיחה מאחראית בו הוסבר כי ביצעת הזמנה עם זמן אספקה של 14 ימי עסקים.
המוצרים סופקו בנפרד מאחר ומדובר במשלוחים נפרדים שיוצאים ממחסנים שונים.
בעקבות אי ההבנה שנוצרה ועל מנת שתהיה לך הרגשה טובה וגם לנו הוחלט לזכות אותך ב 10% מגובה עלות המוצרים.
הזיכוי בוצע ואישרת לנו שהכל סופק לשביעות רצונך.
נשמח לראותך שוב בעתיד.