
תודה מיוחדת על האריזה האיכותית של המוצר! קניתי סיר זכוכית, ודאגתי מאוד שאקבל רק רסיסים. עם זאת, הוא היה ארוז בקפידה רבה, והגיע בריא ושלם. תודה גם על מהירות המשלוח - החבילה הגיעה תוך 3 ימי עסקים, וזאת למרות המצב הביטחוני.

תודה מיוחדת על האריזה האיכותית של המוצר! קניתי סיר זכוכית, ודאגתי מאוד שאקבל רק רסיסים. עם זאת, הוא היה ארוז בקפידה רבה, והגיע בריא ושלם. תודה גם על מהירות המשלוח - החבילה הגיעה תוך 3 ימי עסקים, וזאת למרות המצב הביטחוני.

קניתי 2 סירי טרמוס ומכשיר לעוגיות. חווית הקניות הייתה פשוט מעולה. מענה סבלני לכל שאלה ולכל בקשה, כולל בקשה להחלפת מוצר. יחס אישי של אורן בעל המקום וגם של כל אחת מהעובדות. קיבלתי את הסירים והמכשיר עוגיות תוך 24 שעות. באמת שלא זכורה לי חווית קניות כל כך מיוחדת.

מצאתי פרסום על סכיני ויקטוראינוקס ובו בית העסק "הכל לבית" נמצא כזול ביותר. התקשרתי כדי להזמין, מתוך כוונה לבחור בצבעים מועדפים. שוחחנו ביום שישי, וביום א' המשלוח כבר חיכה לי. זכיתי למחיר טוב, ליחס מצוין ולשירות מופתי.

רכשתי מהם מחבט יפני, ו2 קולפנים שויצרים. השרות מקצועי,הבעלים של החנות ידע ישר אם יש לו את המוצרים וגם העובדת שלו היית מהירה ומקצועית לדעתי. הם עשו לי פעם אחת משלוח לבית ופבפעם השניה משלוח שהגיע לחנות שמקבלת חבלות-כפי שבקשתי תוך יומים ממועד הרכישה. מקצועים ומהירים.

רכשתי מחבת 28 ס"מ. התקשרו אלי ותיאמו איתי את נקודת האיסוף. המוצר הגיע תוך יומיים-שלושה לשביעות רצוני המליאה. ממליץ לקנות מהחנות 'הכל לבית'.

ביצעתי רכישה ביום שבת, יום שני בבוקר כבר הגיע. כל הכבוד על השירות מעולה, היעיל והמהיר!!

15.7.2020 טרם ההזמנה באתר יצרתי קשר עם החנות באמצעות האימייל כדי לברר מספר דברים. מייד התקשרו לטלפון שלי וסיפקו לי תשובה. חוויית הרכישה באתר הייתה טובה מאד, ההזמנה סופקה במהירות עם שליח עד הבית (בתשלום). אחד הפריטים היה פגום, הודעתי על כך וכבר למחרת הגיע שליח לביתי עם פריט חדש ותקין לשביעות רצוני. ברצוני לציין לשבח את השירות יוצא הדופן שקיבלתי, את האדיבות והרצון לעזור. עסק נמדד באופן הטיפול שלו במקרים בהם משהו משתבש (קורה...), כבר שכחתי את התקלה ואני זוכרת לטובה את החנות. אשמח לרכוש מוצרים נוספים באתר. בריאות איתנה ובהצלחה!

הזמנתי בקלות את המוצר באתר באינטרנת. תוך יומיים קיבלתי אותו בבית עם השליח. מרוצה מאוד.

ממש מומלץ, הזמנתי אתמול מחבת מתנה להורים והיום הם קיבלו אותה למרות הלחץ של חג הפסח והקורונה, גם השליח היה נחמד מאוד, תודה

בעידן של היום רכישה אינטרנטית היא קלה ומהירה ומסתיימת בסופו של דבר לשביעות רצונו של הרוכש. אני משתדל לכתוב חוות דעת על חנות כלשהי (להבדיל מחוות דעל על מוצר) רק במקרה של אירוע, חיובי או שלילי. רכשתי בחנות מוצר מסוים ולאחר מספר שעות התחרטתי מסיבות כלשהן, ובאתי להחזיר את המוצר. אף מוכר לא אוהב לקבל מוצר בחזרה ולזכות את הלקוח, ולכן כאן נבחנת התנהלות החנות. המוכר הסכים לזכות אותי מידית ללא שאלות ולא תנאי, שזה דבר יוצא דופן בסביבה העסקית שלנו, ולכן מבחינתי הוא בקטגורית הדירוג הגבוה. באותו מעמד, לאחר שהתרשתמתי מהתנהלות המוכר, רכשתי בחנות מוצרים אחרים.

קיבלתי זה עתה את מכונת הפסטה שהזמנתי. מהרגע שהתקשרתי להזמין עד שקיבלתי את המכונה אליי לבית עם שליח עברו פחות משעתיים!! יש לציין את אורן שהיה סופר אדיב וישר, סיפר לי את כל מה שצריך על המוצר ולא התפתה להציג לי יתרונות שלא קיימים כפי שבחברה מתחרה עשו. בנוסף הוא גם דאג לעטוף את המכונה לצורך מתנת יום הולדת. באמת שלא נתקלתי בשירות כזה מצוין כבר הרבה זמן! אם הם היו מצולמים לתכנית של יצאת צדיק, הם היו מקבלים מדליה. תודה רבה!

רכשתי סיר בישול ארקוסטיל דגם יהלום, אורן היה עדיב מאוד, המישלוח הגיע תוך יום אחד. שרות מעולה ומהיר ביותר. מומלץ בחום.

הלוואי שכל החנויות יקחו דוגמא מחנות זו אדיבות בשירות, מהירות והכי חשוב אכפתיות התקשרתי עם ידע ממש מועט, קיבלתי יותר ממה שהייתי צריך בטלפון וגם במקום שוב הסבירו לי... המחירים תחרותיים ביותר, והחנות פתוחה בשישי יחסית עד מאוחר (מה שמאוד מקל)

ברצוני לשבח את החנות על מהירות התגובה, על חווית קנייה נוחה וקלה ובעיקר על שירות נדיב מאוד ומקצועי. ההזמנה בוצעה בקלילות והמשלוח (ארוז באריזת מתנה לבקשתנו) הגיע כבר אחרי יום! רויטל, הייתה מקסימה ועזרה לנו מאוד. בהחלט נשוב לקנות בחנות. מומלץ!

קניתי סכין שף בחנות. המחיר היה מאוד מאוד אטרקבי. באתי לאסוף את הסכין בעצמי והמוכרים היו מאוד מאוד חביבים ושרותיים. אין ספק שאחזור לקנות שם מוצרי מבטבח

שרות מצוין , היום הזמנתי לאחר יום היגיע המשלוח , ארוז בצורה ממש טובה. נהנתי מאוד לקנות בחנות הזו וזה לא תהיה הפעם האחרונה

חוויה מצוינת! ביקשנו את המקינטה כמתנה לשבת אצל חברים, וחשבנו שאולי הזמנו טיפה מאוחר מדי. יום אחרי ההזמנה אורן התקשר אלינו ואמר לנו שההזמנה ביום חמישי לפני שבת. בסוף הופתענו וכבר ביום שני, יום וחצי אחרי ההזמנה היא הייתה בידיים שלנו. המקינטה נעטפה כמתנה, ואף הושחל פתק לברכה. בהחלט חווית קנייה מאוד טובה... שווה

לפני ביצוע ההזמנה פניתי לחנות לבדוק איזה דגם יש במלאי. איש שרות שענה לי וטיפל בי בשם ארז היה מקצועי מאד,אדיב ומעבר לכל יצא מגדרו לתת לי שרות טוב. לאחר בדיקה עם הספק הסתבר שיש רק דגם אחד והחלטתי לבצע הזמנה. ציינתי שמאד חשוב לי שזה יגיע אלי עד יום חמישי ועד שעה מסויימת. היום בבוקר קיבלתי את החבילה !!! ארוזה בנייר מתנה יפה. הרמתי טלפון לחנות להודות לו אישית למרות הביקורת שלי כאן. אין לי כל ספק שטיב השרות תלוי גם בלקוח והגדרת המתרות שלו. בכל אופן תודה רבה

לקראת החורף רכשתי מצעים ושמיכת פוך לביתי הקטנה ולי ולבעלי. כשהגיעו השמיכות התברר שנוצות טבעיות אינן מתאימות לנו, התקשרתי לחנות ועוד באותו היום אורן הגיע אליי עד הבית בעצמו(!!!)לקח את השמיכות ואמר שישמח להביא שוב עד אליי הביתה איזה מוצר חלופי שארצה. בסופו של דבר לא מצאתי משהו שרציתי במקום, פניתי לאורן והוא זיכה אותי באותו הרגע ללא בעיות - דבר שקשה מאד לקבל היום בכל מקום למרות החוק. שירות מעולה כזה כבר הרבה זמן לא קיבלתי, אין ספק שאני אחזור לשם לרכוש מוצרים בעתיד כל הכבוד!!!

הזמנתי בערב למחרת בבוקר יצרו איתי קשר ותוך שלושה ימים קיבלתי את המוצר. יחס ושרות מעולה מבחור בשם אורן משלוח עד הבית במחיר סביר

רציתי לקנות מיכלי איחסון אטומים.בדקתי בחנויות בעיר שלי ולא מצאתי את הגדלים שרציתי.התקשרתי לחנות "הכל לבית" ועשיתי הזמנה.בעל החנות היה מאוד קשוב ונחמד ועבר איתי על כל הפרטים בשביל לוודא שהכל נכון. הזמנתי מיכלים מעל 400 שקל והמשלוח יצא חינם. כל המיכלים היו זולים בכ 4-5 שקלים מאשר המיכלים בחנויות בעיר. המשלוח הגיע מהר,המיכלים היו ארוזים בצורה מסודרת. לאחר מספר ימים בעל החנות התקשר ושאל אם הכל בסדר והאם אני מרוצה. אמרתי שכן! אני מאוד מרוצה מההתנהלות של החנות וגם המחיר נוח מאוד! כל הכבוד!

רכשתי מוצר. שילמתי סכום משלוח גבוה. עבור משלוח עד הבית. עבר יותר משבוע ולא יצרו איתי קשר.
היי לאחר שיחה עם הלקוח בתאריך 25.5.20 הובהר ללקוח שהמד חום יסופק תוך 48 שעות עקב אי הבנה,אך בשיחה עם הלקוח גילינו שהלקוח הזמין בטעות 2 יחידות במקום 1 יחידה היום ההזמנה תסופק ללקוח עם שידרוג במד חום לשביעות רצונו.

רכשתי דרך הטלפון מגב גדול, אך לאחר יום התחרטתי, כי המגב גדול מדי וכבד. נאמר לי שהמגב יגיע תוך כשבוע. למחרת, לפני שהספקתי לבטל את העסקה, כזכותי על פי החוק, הגיע שליח לביתי, ללא כל תאום כנדרש, אך לא הייתי בבית. מנהל הכל לבית מסרב להחזיר לי את דמי המשלוח הכלולים בעסקה, למרות שהמשלוח לא גרם לו הפסד, היות שהשליח מגיע לבית העסק באופן קבוע, כדי לקחת משלוחים נוספים. אם השליח היה מתאם אתי זמן כנדרש, הייתי מורה לא שלא להגיע היות שבכוונתי לבטל את הזמנת המוצר. לידיעתם ולשיקול דעתם של המעוניינים לרכוש באתר זה.
היי צר לי שחגית ולא "דנה" מסלפת את הדברים. זכותה המלאה לבטל את ההזמנה וכך נעשה,היות והלקוחה לא ענתה לשליח בפלפון כי הוא רצה לתאם איתה אספקה היא התקשרה לשליח לאחר שעה שהוא לא היה בסביבה ואמר לה שהוא יחזור ביום ראשון למסור לה את החבילה,ואז היא ביקשה לבטל את עלות המשלוח..... לאחר מכן היא ביקשה לבטל את ההזמנה וכך נעשה.

הזמנתי לבן זוגי מנדולינת ירקות של OXO. באתר מתוארת מנדולינה בעלת 3 עוביים שחותכת לפרוסות וקיבלתי מנדולינה שונה שחותכת לרצועות דקות (מדובר במוצר שונה בעל מק"ט שבכלל לא מופיע באתר). כשפניתי לשירות הלקוחות אותו החנות מציעה בוואצאפ ענה לי הבעלים וביקשתי שיחליף לי את המוצר במוצר אותו הזמנתי. ענו לי בצורה גסה שאני מקבלת "שירות VIP" ושאני יכולה לשלוח להם את המוצר ולקבל את הכסף שלי (אף על פי שאמרתי כמה וכמה פעמים שאני מעוניינת לקבל את המוצר אותו הזמנתי ולא מעוניינת בזיכוי כספי). אמליץ לכולם להמנע מרכישה בחנות זו. חווית קנייה שלילית מאוד.

קניתי סכו"ם בחנות זו , של נעמן . לאחר חודשיים קיבל כתמי מים וחלודה. הלכתי לחנות ,הוא טען שזה בגלל שאני לא מייבשת את הסכו"ם אחרי שטיפה . או בגלל שהכנסתי למדיח כלים , שאין לי . וכדי להוריד את הכתמים הללו אני צריכה לקנות חומר ניקוי מיוחד מסוג אסטוניש. לא רק שלא ידעתי שכל רחיצה יש לייבש אותו , הוא אפילו מקבל סימני חלודה אם שוטפים עם נוזל כלים רגיל . בחנות לא רצה לתת לי מענה ושלח אותי לשירות לקוחות של נעמן . א. לא הוצע לי שום מוצר ניקוי חינם בחנות . ב. פניתי לשרות לקוחות של נעמן ואמרו שהכתמים אכן נוצרו ממים וגם הם טענו שאסטוניש ינקה אותם , זה אומר שכל מי שקונה סכו"ם של נעמן היזהרו לכם כי תצטרכו לקנות גם מוצרי ניקוי מיוחדים להורדת הכתמי מים , ולא לשכוח לנגב את הסכו"ם, כי סכו"ם מסוג ב' יש לנקות בחומרי ניקוי מיוחדים ויקרים ולייבש בסוף במגבת , וחס ושלום לא להכניסם למדיח כי הוא לא עומד במי המדיח. תודה רבה על השירות הנפלא של החנות ושל נותן האחריות נעמן , שיודעים להתחמק מאחריות ומוכרים ללקוחות תמימים מוצרים פגומים . אנא היזהרו מלקנות סכו"ם של נעמן ,בכל חנות שהיא. רק תאכלו אותה בסוף , תשלמו יקר ותקבלו מוצר סוג ב'.
1.אסור להכניס סכינים למדיח כלים(כולל סכיני שף ) 2.לפי כל הוראות היצרנים באופן גורף חיביים לאחר שטיפה לנגב את הסכינים *הלקוחה הגיעה עם 4 סכינים שעליהם כתמים,הובהר לה שישנם 2 אופציות א.לנקות עם אסטוניש כחול ואו לקבל מבריק לניקוי כתמים וחלודה בחינם ב.לשלוח ליצרן להמשך טיפול ושירות *הלקוחה סירבה לשתי ההצעות הללו והדבר היחיד שאמרה שאנחנו משוגעים צר לי על חוסר הנכונות שלה לקבל את העזרה בדרך המקובלת *כל מוצר שנקנה כולל מוצר באלפי שקלים ולאחר חודש הוא מתקלקל מופנה לטיפול בחברה היצרנית ושם מחליטים עם לתקן או להחליף לחדש. הכל-לבית מוכרת אלפי מערכות סכו"ם לשביעות רצון הלקוחות ותמיד נמשיך לשים דגש על איכות ושירות חבל שללקוחה לא היה סבלנות