מפרסם ב-zap מאז 2010

‎הכל לבית‎ ‏(HakoLabait)

מוצרים לבית (הוד השרון)

- / 5
בעלים: הכל לבית
נמצאו 29 חוות דעת גולשים על הכל לבית
קונסטנטין
קונסטנטין
15.06.2025
מוצר שנרכש: סיר זכוכית 2.5 ליטר קוטר 16 ס"מ

תודה מיוחדת על האריזה האיכותית של המוצר! קניתי סיר זכוכית, ודאגתי מאוד שאקבל רק רסיסים. עם זאת, הוא היה ארוז בקפידה רבה, והגיע בריא ושלם. תודה גם על מהירות המשלוח - החבילה הגיעה תוך 3 ימי עסקים, וזאת למרות המצב הביטחוני.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
08.11.2022
מוצר שנרכש: 2 סירי טרמוס ומכשיר עוגיות

קניתי 2 סירי טרמוס ומכשיר לעוגיות. חווית הקניות הייתה פשוט מעולה. מענה סבלני לכל שאלה ולכל בקשה, כולל בקשה להחלפת מוצר. יחס אישי של אורן בעל המקום וגם של כל אחת מהעובדות. קיבלתי את הסירים והמכשיר עוגיות תוך 24 שעות. באמת שלא זכורה לי חווית קניות כל כך מיוחדת.

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
05.03.2022
מוצר שנרכש: סכיני ויקטוראינוקס

מצאתי פרסום על סכיני ויקטוראינוקס ובו בית העסק "הכל לבית" נמצא כזול ביותר. התקשרתי כדי להזמין, מתוך כוונה לבחור בצבעים מועדפים. שוחחנו ביום שישי, וביום א' המשלוח כבר חיכה לי. זכיתי למחיר טוב, ליחס מצוין ולשירות מופתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
גילי
גילי
24.02.2022
מוצר שנרכש: מחבט יפני טאמא

רכשתי מהם מחבט יפני, ו2 קולפנים שויצרים. השרות מקצועי,הבעלים של החנות ידע ישר אם יש לו את המוצרים וגם העובדת שלו היית מהירה ומקצועית לדעתי. הם עשו לי פעם אחת משלוח לבית ופבפעם השניה משלוח שהגיע לחנות שמקבלת חבלות-כפי שבקשתי תוך יומים ממועד הרכישה. מקצועים ומהירים.

חוות הדעת עזרה לכם?
קוהלת
קוהלת
11.07.2021
מוצר שנרכש: מחבת פנקייק לגוסטינה

רכשתי מחבת 28 ס"מ. התקשרו אלי ותיאמו איתי את נקודת האיסוף. המוצר הגיע תוך יומיים-שלושה לשביעות רצוני המליאה. ממליץ לקנות מהחנות 'הכל לבית'.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tamar Stein
Tamar Stein
16.11.2020
מוצר שנרכש: קוצץ ירקות 1-2 PROGRESSIVE

ביצעתי רכישה ביום שבת, יום שני בבוקר כבר הגיע. כל הכבוד על השירות מעולה, היעיל והמהיר!!

חוות הדעת עזרה לכם?
suzish
suzish
15.07.2020
מוצר שנרכש: מחבתות EXPERTISE של טפאל

15.7.2020 טרם ההזמנה באתר יצרתי קשר עם החנות באמצעות האימייל כדי לברר מספר דברים. מייד התקשרו לטלפון שלי וסיפקו לי תשובה. חוויית הרכישה באתר הייתה טובה מאד, ההזמנה סופקה במהירות עם שליח עד הבית (בתשלום). אחד הפריטים היה פגום, הודעתי על כך וכבר למחרת הגיע שליח לביתי עם פריט חדש ותקין לשביעות רצוני. ברצוני לציין לשבח את השירות יוצא הדופן שקיבלתי, את האדיבות והרצון לעזור. עסק נמדד באופן הטיפול שלו במקרים בהם משהו משתבש (קורה...), כבר שכחתי את התקלה ואני זוכרת לטובה את החנות. אשמח לרכוש מוצרים נוספים באתר. בריאות איתנה ובהצלחה!

חוות הדעת עזרה לכם?
grigory
grigory
29.06.2020
מוצר שנרכש: מפות שולחן

הזמנתי בקלות את המוצר באתר באינטרנת. תוך יומיים קיבלתי אותו בבית עם השליח. מרוצה מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Inbar
Inbar
12.04.2020
מוצר שנרכש: מחבת גריל מאיר אדוני

ממש מומלץ, הזמנתי אתמול מחבת מתנה להורים והיום הם קיבלו אותה למרות הלחץ של חג הפסח והקורונה, גם השליח היה נחמד מאוד, תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
דני
דני
26.09.2018
מוצר שנרכש: קוצץ ירקות מנדולינה Borner V5

בעידן של היום רכישה אינטרנטית היא קלה ומהירה ומסתיימת בסופו של דבר לשביעות רצונו של הרוכש. אני משתדל לכתוב חוות דעת על חנות כלשהי (להבדיל מחוות דעל על מוצר) רק במקרה של אירוע, חיובי או שלילי. רכשתי בחנות מוצר מסוים ולאחר מספר שעות התחרטתי מסיבות כלשהן, ובאתי להחזיר את המוצר. אף מוכר לא אוהב לקבל מוצר בחזרה ולזכות את הלקוח, ולכן כאן נבחנת התנהלות החנות. המוכר הסכים לזכות אותי מידית ללא שאלות ולא תנאי, שזה דבר יוצא דופן בסביבה העסקית שלנו, ולכן מבחינתי הוא בקטגורית הדירוג הגבוה. באותו מעמד, לאחר שהתרשתמתי מהתנהלות המוכר, רכשתי בחנות מוצרים אחרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
אדם
אדם
22.11.2015
מוצר שנרכש: מכונת פסטה atlas 150

קיבלתי זה עתה את מכונת הפסטה שהזמנתי. מהרגע שהתקשרתי להזמין עד שקיבלתי את המכונה אליי לבית עם שליח עברו פחות משעתיים!! יש לציין את אורן שהיה סופר אדיב וישר, סיפר לי את כל מה שצריך על המוצר ולא התפתה להציג לי יתרונות שלא קיימים כפי שבחברה מתחרה עשו. בנוסף הוא גם דאג לעטוף את המכונה לצורך מתנת יום הולדת. באמת שלא נתקלתי בשירות כזה מצוין כבר הרבה זמן! אם הם היו מצולמים לתכנית של יצאת צדיק, הם היו מקבלים מדליה. תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
orit
orit
26.12.2013
מוצר שנרכש: סיר בישול יהלום 5.5 ליטר

רכשתי סיר בישול ארקוסטיל דגם יהלום, אורן היה עדיב מאוד, המישלוח הגיע תוך יום אחד. שרות מעולה ומהיר ביותר. מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
ארטם טריפונוב
ארטם טריפונוב
18.06.2013
מוצר שנרכש: מחבת Atlas 28"

הלוואי שכל החנויות יקחו דוגמא מחנות זו אדיבות בשירות, מהירות והכי חשוב אכפתיות התקשרתי עם ידע ממש מועט, קיבלתי יותר ממה שהייתי צריך בטלפון וגם במקום שוב הסבירו לי... המחירים תחרותיים ביותר, והחנות פתוחה בשישי יחסית עד מאוחר (מה שמאוד מקל)

חוות הדעת עזרה לכם?
עירית ואלכס
עירית ואלכס
11.04.2013
מוצר שנרכש: מכונת פסטה אטלס 150

ברצוני לשבח את החנות על מהירות התגובה, על חווית קנייה נוחה וקלה ובעיקר על שירות נדיב מאוד ומקצועי. ההזמנה בוצעה בקלילות והמשלוח (ארוז באריזת מתנה לבקשתנו) הגיע כבר אחרי יום! רויטל, הייתה מקסימה ועזרה לנו מאוד. בהחלט נשוב לקנות בחנות. מומלץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
foster.m
foster.m
21.02.2013
מוצר שנרכש: סכין שף G2

קניתי סכין שף בחנות. המחיר היה מאוד מאוד אטרקבי. באתי לאסוף את הסכין בעצמי והמוכרים היו מאוד מאוד חביבים ושרותיים. אין ספק שאחזור לקנות שם מוצרי מבטבח

חוות הדעת עזרה לכם?
יונה
יונה
29.11.2012
מוצר שנרכש: קרש חיתוך 40*30*4 - 60*40*4

שרות מצוין , היום הזמנתי לאחר יום היגיע המשלוח , ארוז בצורה ממש טובה. נהנתי מאוד לקנות בחנות הזו וזה לא תהיה הפעם האחרונה

חוות הדעת עזרה לכם?
דובי
דובי
24.11.2012
מוצר שנרכש: מקינטה

חוויה מצוינת! ביקשנו את המקינטה כמתנה לשבת אצל חברים, וחשבנו שאולי הזמנו טיפה מאוחר מדי. יום אחרי ההזמנה אורן התקשר אלינו ואמר לנו שההזמנה ביום חמישי לפני שבת. בסוף הופתענו וכבר ביום שני, יום וחצי אחרי ההזמנה היא הייתה בידיים שלנו. המקינטה נעטפה כמתנה, ואף הושחל פתק לברכה. בהחלט חווית קנייה מאוד טובה... שווה

חוות הדעת עזרה לכם?
אידה יופן
אידה יופן
24.10.2012
מוצר שנרכש: מצעים ספיידרמן

לפני ביצוע ההזמנה פניתי לחנות לבדוק איזה דגם יש במלאי. איש שרות שענה לי וטיפל בי בשם ארז היה מקצועי מאד,אדיב ומעבר לכל יצא מגדרו לתת לי שרות טוב. לאחר בדיקה עם הספק הסתבר שיש רק דגם אחד והחלטתי לבצע הזמנה. ציינתי שמאד חשוב לי שזה יגיע אלי עד יום חמישי ועד שעה מסויימת. היום בבוקר קיבלתי את החבילה !!! ארוזה בנייר מתנה יפה. הרמתי טלפון לחנות להודות לו אישית למרות הביקורת שלי כאן. אין לי כל ספק שטיב השרות תלוי גם בלקוח והגדרת המתרות שלו. בכל אופן תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
liat
liat
09.11.2011
מוצר שנרכש: שמיכות פוך

לקראת החורף רכשתי מצעים ושמיכת פוך לביתי הקטנה ולי ולבעלי. כשהגיעו השמיכות התברר שנוצות טבעיות אינן מתאימות לנו, התקשרתי לחנות ועוד באותו היום אורן הגיע אליי עד הבית בעצמו(!!!)לקח את השמיכות ואמר שישמח להביא שוב עד אליי הביתה איזה מוצר חלופי שארצה. בסופו של דבר לא מצאתי משהו שרציתי במקום, פניתי לאורן והוא זיכה אותי באותו הרגע ללא בעיות - דבר שקשה מאד לקבל היום בכל מקום למרות החוק. שירות מעולה כזה כבר הרבה זמן לא קיבלתי, אין ספק שאני אחזור לשם לרכוש מוצרים בעתיד כל הכבוד!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
21.01.2011
מוצר שנרכש: סיר לפסטה

הזמנתי בערב למחרת בבוקר יצרו איתי קשר ותוך שלושה ימים קיבלתי את המוצר. יחס ושרות מעולה מבחור בשם אורן משלוח עד הבית במחיר סביר

חוות הדעת עזרה לכם?
goalina
goalina
14.10.2010
מוצר שנרכש: מיכלי איחסון

רציתי לקנות מיכלי איחסון אטומים.בדקתי בחנויות בעיר שלי ולא מצאתי את הגדלים שרציתי.התקשרתי לחנות "הכל לבית" ועשיתי הזמנה.בעל החנות היה מאוד קשוב ונחמד ועבר איתי על כל הפרטים בשביל לוודא שהכל נכון. הזמנתי מיכלים מעל 400 שקל והמשלוח יצא חינם. כל המיכלים היו זולים בכ 4-5 שקלים מאשר המיכלים בחנויות בעיר. המשלוח הגיע מהר,המיכלים היו ארוזים בצורה מסודרת. לאחר מספר ימים בעל החנות התקשר ושאל אם הכל בסדר והאם אני מרוצה. אמרתי שכן! אני מאוד מרוצה מההתנהלות של החנות וגם המחיר נוח מאוד! כל הכבוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
עמינדב גליקשטין
עמינדב גליקשטין
24.05.2020
מוצר שנרכש: מד חום לבשר.

רכשתי מוצר. שילמתי סכום משלוח גבוה. עבור משלוח עד הבית. עבר יותר משבוע ולא יצרו איתי קשר.

תגובת החנות

היי לאחר שיחה עם הלקוח בתאריך 25.5.20 הובהר ללקוח שהמד חום יסופק תוך 48 שעות עקב אי הבנה,אך בשיחה עם הלקוח גילינו שהלקוח הזמין בטעות 2 יחידות במקום 1 יחידה היום ההזמנה תסופק ללקוח עם שידרוג במד חום לשביעות רצונו.

חוות הדעת עזרה לכם?
דנה
דנה
01.09.2017
מוצר שנרכש: רב מגב

רכשתי דרך הטלפון מגב גדול, אך לאחר יום התחרטתי, כי המגב גדול מדי וכבד. נאמר לי שהמגב יגיע תוך כשבוע. למחרת, לפני שהספקתי לבטל את העסקה, כזכותי על פי החוק, הגיע שליח לביתי, ללא כל תאום כנדרש, אך לא הייתי בבית. מנהל הכל לבית מסרב להחזיר לי את דמי המשלוח הכלולים בעסקה, למרות שהמשלוח לא גרם לו הפסד, היות שהשליח מגיע לבית העסק באופן קבוע, כדי לקחת משלוחים נוספים. אם השליח היה מתאם אתי זמן כנדרש, הייתי מורה לא שלא להגיע היות שבכוונתי לבטל את הזמנת המוצר. לידיעתם ולשיקול דעתם של המעוניינים לרכוש באתר זה.

תגובת החנות

היי צר לי שחגית ולא "דנה" מסלפת את הדברים. זכותה המלאה לבטל את ההזמנה וכך נעשה,היות והלקוחה לא ענתה לשליח בפלפון כי הוא רצה לתאם איתה אספקה היא התקשרה לשליח לאחר שעה שהוא לא היה בסביבה ואמר לה שהוא יחזור ביום ראשון למסור לה את החבילה,ואז היא ביקשה לבטל את עלות המשלוח..... לאחר מכן היא ביקשה לבטל את ההזמנה וכך נעשה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Asaf
Asaf
28.10.2016
מוצר שנרכש: מנדולינת ירקות 19

הזמנתי לבן זוגי מנדולינת ירקות של OXO. באתר מתוארת מנדולינה בעלת 3 עוביים שחותכת לפרוסות וקיבלתי מנדולינה שונה שחותכת לרצועות דקות (מדובר במוצר שונה בעל מק"ט שבכלל לא מופיע באתר). כשפניתי לשירות הלקוחות אותו החנות מציעה בוואצאפ ענה לי הבעלים וביקשתי שיחליף לי את המוצר במוצר אותו הזמנתי. ענו לי בצורה גסה שאני מקבלת "שירות VIP" ושאני יכולה לשלוח להם את המוצר ולקבל את הכסף שלי (אף על פי שאמרתי כמה וכמה פעמים שאני מעוניינת לקבל את המוצר אותו הזמנתי ולא מעוניינת בזיכוי כספי). אמליץ לכולם להמנע מרכישה בחנות זו. חווית קנייה שלילית מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
שירי
שירי
05.08.2013
מוצר שנרכש: סכו"ם פרפקטו

קניתי סכו"ם בחנות זו , של נעמן . לאחר חודשיים קיבל כתמי מים וחלודה. הלכתי לחנות ,הוא טען שזה בגלל שאני לא מייבשת את הסכו"ם אחרי שטיפה . או בגלל שהכנסתי למדיח כלים , שאין לי . וכדי להוריד את הכתמים הללו אני צריכה לקנות חומר ניקוי מיוחד מסוג אסטוניש. לא רק שלא ידעתי שכל רחיצה יש לייבש אותו , הוא אפילו מקבל סימני חלודה אם שוטפים עם נוזל כלים רגיל . בחנות לא רצה לתת לי מענה ושלח אותי לשירות לקוחות של נעמן . א. לא הוצע לי שום מוצר ניקוי חינם בחנות . ב. פניתי לשרות לקוחות של נעמן ואמרו שהכתמים אכן נוצרו ממים וגם הם טענו שאסטוניש ינקה אותם , זה אומר שכל מי שקונה סכו"ם של נעמן היזהרו לכם כי תצטרכו לקנות גם מוצרי ניקוי מיוחדים להורדת הכתמי מים , ולא לשכוח לנגב את הסכו"ם, כי סכו"ם מסוג ב' יש לנקות בחומרי ניקוי מיוחדים ויקרים ולייבש בסוף במגבת , וחס ושלום לא להכניסם למדיח כי הוא לא עומד במי המדיח. תודה רבה על השירות הנפלא של החנות ושל נותן האחריות נעמן , שיודעים להתחמק מאחריות ומוכרים ללקוחות תמימים מוצרים פגומים . אנא היזהרו מלקנות סכו"ם של נעמן ,בכל חנות שהיא. רק תאכלו אותה בסוף , תשלמו יקר ותקבלו מוצר סוג ב'.

תגובת החנות

1.אסור להכניס סכינים למדיח כלים(כולל סכיני שף ) 2.לפי כל הוראות היצרנים באופן גורף חיביים לאחר שטיפה לנגב את הסכינים *הלקוחה הגיעה עם 4 סכינים שעליהם כתמים,הובהר לה שישנם 2 אופציות א.לנקות עם אסטוניש כחול ואו לקבל מבריק לניקוי כתמים וחלודה בחינם ב.לשלוח ליצרן להמשך טיפול ושירות *הלקוחה סירבה לשתי ההצעות הללו והדבר היחיד שאמרה שאנחנו משוגעים צר לי על חוסר הנכונות שלה לקבל את העזרה בדרך המקובלת *כל מוצר שנקנה כולל מוצר באלפי שקלים ולאחר חודש הוא מתקלקל מופנה לטיפול בחברה היצרנית ושם מחליטים עם לתקן או להחליף לחדש. הכל-לבית מוכרת אלפי מערכות סכו"ם לשביעות רצון הלקוחות ותמיד נמשיך לשים דגש על איכות ושירות חבל שללקוחה לא היה סבלנות

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון