
לפני שנה בערך קניתי פטישון של מקיטה באיסוף עצמי (מהחנות בר"ג). השנה קניתי מברגת אימפקט של בוש במזוודה. הגיע עם תיק במקום מזוודה. לאחר שהתקשרתי לחנות אמרו שאין בעייה וישלימו לי את המזוודה, ואכן הביאו לי במשלוח עד הבית (נתניה). באופן אישי מרוצה מהשירות - טלפון זמין . חוויה טובה של שתי רכישות בטווח של שנה .























