
עוד לא נכנסתי לחנות ועזרו לי במקום,הסבירו לי הכל, נהנתי בדבר עם הנציג אלכס, קניתי טלפון ובזמןן ההעברה דיברנו, והוא הסביר לי את כל צה שהוא ידע על השאלות שלי

עוד לא נכנסתי לחנות ועזרו לי במקום,הסבירו לי הכל, נהנתי בדבר עם הנציג אלכס, קניתי טלפון ובזמןן ההעברה דיברנו, והוא הסביר לי את כל צה שהוא ידע על השאלות שלי

חווית קנייה מטורפת עזרו לי מאוד והוציאו לי פריט בהנחה גדולה רק בגלל החיבור למוכרנים דניאל וכפיר האלופים

שירות מעולה חווית קניה וכיף לקנות שם כמו תמיד מחירים הוגנים יבואן רשמי אפילו יותר זולים מכולם יחס אישי ממליצה בחום

שירות מעולה ממאור לקוח כבר תקופה ארוכה ומרוצה מאוד כל פעם מחדש ממליץ בחום ואהבה אין על הצוות הזה

שירות מעולה ומחירים טובים עסק משפחתי חווית קניה כמו תמיד מחירים הוגנים וגם הכי זולים

אחרי התלבטויות בעקבות ביקורות רעות שראיתי על המקום החלטתי להתקשר לחנות ולנסות את מזלי כי המוצר שרציתי היה קיים רק בחנות זו. קיבלתי מענה שירותי, אדיב, עם חיוך והבטחות שהמוצר יגיע במהירות. כך גם היה, המוצר הגיע תוך 3 ימי עסקים, איכותי ותקין ומאור אף התקשר לוודא בעצמו שהכל הגיע. ממליצה מאוד!

הרבה עסקים לא מוכנים כעת לבצע עסקאות תשלומים בצ'קים (קורונה...), ולכן נסעתי במיוחד מירושלים לחנות בבת ים, כדי לרכוש אייפד פרו 11 אינץ'. הייתה חוויית קנייה מהממת! כפיר בחור מקסים! נתן לי שירות ויחס אדיב, מקצועי, נעים. החנות מלאה כל הזמן בלקוחות. בלי הפסקה, ונראה שבעליה מוכרים מאוד בעיר. היה שווה לנסוע כדי לקנות אצלכם, וגם בעתיד אגיע מירושלים!

שירות מדהים יחס אישי משפחה מדהימה היו הכי זולים הגעתי לחנות ונתנו לי שירות טוב ימליץ לחברים ואחזור לקנות שוב

קודם כל תודה. חיפשתי מצלמת אינטרנט (כי צריך בשביל זום וכאלו) . חרשתי כל חנות ואתר אפשריים - אין. שלחתי הודעה לחנות ומייד קיבלתי מענה. חוויית קניה מאוד טובה. שירות אדיב, נעים ומהיר. בהחלט ממליצה על החנות (מיכל 🙂 )

חווית קנייה מעולה אנשים טובים אמינים שירות כזה עוד לא ראיתי הזמנתי הגיע לי באותו היום כמובן שאחזור לקנות שם

הזמנתי אייפד מהחנות , קיבלתי אותו תוך שעתיים! המוכר הסביר לי בדיוק ובסבלנות מה נכון לקנות ואף התקין לי את כל הדברים הנדרשים. שירות מעולה !!

שרות מצויין קיבלתי מכשיר שיוואמי פרו 6 עם אחריות מהיצרן ומחיר מעולה פלוס מגן מסך פלוס מגן לטלפון המוכר מאור עזר מאוד ונתן טיפול מעל ומעבר.

זה הטלפון ה-10!!! שאני קונה מהם. שירות מקצועי נהדר. אנשים מקסימים שזה תענוג לקנות מהם. שירותי מעבדה אדיבים ומקצועיים. ממליץ בחום לכל מי שרוצה טלפון, מצלמה ועוד.

תודה רבה על שירות מדהים רכשתי גלאקסי j7 pro הגעתי דרך זאפ לאחר שקראתי ביקורות מעולות על החנות . תודה על שירות ומכשיר מדהים ! אמליץ לעוד אנשים

שירות נהדר, מקצועיות ואמינות. בתור אדם מבוגר הצוות בחנות עזר לי להתמצא ובעיקר מאור המוכר אשר נתן לי יחס אישי ואדיב. יצאנו מרוצים.

הגעתי למאור וקיבלתי שירות מושלם תודה רבה ממליצה בחום!! שירות אמין ומקצועי כיף שיש עדיין אנשים כאלה

חווית קנייה מדהימה, חנות תוססת וצעירה.ניתן הסבר מקצועי שלאחריו רכשתי note 8 וכיסוי מומלץ להגיע כיף שיש אנשים כאלה עדיין אמינים

אנשים טובים בחנות טיפל בי בצורה יפה סידר לי את כל הדברים שאני צריך בטאבלט דאג לי לכיסוי וזכוכית במחיר מעולה בטוח שאחזור ואשלח אנשים

קניתי אצלם פלאפון נייד. שירות נעים ומקצועי מחיר הוגן לחלוטין ללא התחכמויות (אביזרי מקור, ביטוח יבואן) שירות אדיב עד הסוף, נשארו איתי לוודא שהכל עבר מעבר לשעות החנות ואף הגיע איתי לרכב וסמדר את החיבור לבלוטוס מומלץ !

לא יאומן שעוד יש אנשים כאלה - סבלניים ללא גבול, מקצוענים לעילא ולעילא, קשובים לבקשותיך. קניתי סלולרי שיאומי NOTE 5 - כל החומר מהמכשיר המושבת שלי הועתק והועבר בשעתיים של רצון טוב ובכייף. מאור וכפיר והאמא - יש לכם עסק לתפארת המשיכו ככה!!! יוני ברקאי.

קניתי רדמי 5 note, היה אותו במלאי בצבע שחור שלא ראיתי במקומות אחרים. במחיר די דומה אצל כולם. היו נחמדים ואדיבים.

שירות מעולה, בדואר עשה פשלה ומאור הבעלים הגיע באופן אישי עד אלי להביא לי את זה. מומלץ בחום.

השירות אדיב, מהיר, מקצועי ואמין. המחיר ללא תחרות והיחס אישי. שמחים מאוד שהגענו אליכם! נמליץ עליכם וכמובן שנחזור לקנות אצלכם שוב.

קיבלתי הסבר מקצועי ושירות מצויין. המכונה הגיע בזמן לשביעות רצוני. אני משוכנע שאם אצטרך לקנות מכשיר נוסף, יש לי את הכתובת הנכונה.

בעזרת זאפ בחרתי את החנות (לא היו לה חוות דעת משובחות) והמוצר הגיע לאחר כ-5 ימי עסקים, בזמן. יום לפני זה התקשרתי לשרות הלקוחות ונאמר לי שהמוצר נמצא בדואר. בעיה אחת הייתי מציין - היה רצוי שהעובדה שהמוצר הועבר לדואר תהיה רשומה באתר של החנות כאשר זה נעשה. שם היה ניתן לראות רק תאריך ההזמנה והמספר.