
ליוגנד יש אחלה מחירים, משלוחים מהירים והכי חשוב מבחר גדול. אחרי כמה וכמה רכישות דרך האתר שעברו מצויין אני אמשיך לרכוש דרכם.

ליוגנד יש אחלה מחירים, משלוחים מהירים והכי חשוב מבחר גדול. אחרי כמה וכמה רכישות דרך האתר שעברו מצויין אני אמשיך לרכוש דרכם.

העסקה בוצעה באופן חלק ומהיר. תקשורת עם הספק בסדר גמור. ההספקה בוצעה ע"י צ'יטה באופן מהיר ונעים.

הגינות יוצאת דופן! ב-5.07 רכשתי מיוגנד עדשת Canon RF 24-105mm f/4L IS USM מהיבואן הרשמי. הרכישה בוצעה בעיתוי זה כדי לנצל מבצע הנחות די חריג של היצרן וע"כ בחרתי במוצר מהיבואן הרשמי. מעט חנויות היו זכאיות להעניק את ההנחה, רק המובחרות והאמינות בארץ, ויוגנד הייתה ביניהן. וידאתי מול שלומי שאהיה זכאי להנחה והוא אישר זאת, טלפונית. אספתי את העדשה באילת, באמצעות החנות טו פיק, כדי לחסוך את המע"מ. לאחר הרכישה התברר שהמוצר המסוים הזה לא השתתף במבצע, וכמובן חששתי. בכל אזת שלומי זיכה אותי בהנחה, כ-450 ש"ח (לא מעט), ע"ח החנות ותוך פגיעה ברווח. בעיניי התנהגות יוצאת דופן, בוודאי בארץ, אשר מוכיחה אמינות ועמידה במילה שניתנה. תודה!

מקום רציני עם שירות מרשים. היו מאוד אדיבים והוגנים. תקשורת עם החנות מצויינת ומשלוח מהיר.

התחלתי לקנות ביוגנד בשנות הששים המוקדמות. כבר אז הם היו "כותל המזרח" של טובי הצלמים בארץ. שם רכשו, החליפו, מסרו לתיקון, והשיגו ציוד שלא היה זמין על המדפים. וילי ומוני ידעו בדיוק לאן להפנות לקוחות, להשגת "ציוד נדיר" וזאת בתקופת צנע ובעיות יבוא קשות. עד היום נשמרת רמת השירות כמו אז. רק הציוד השתכלל, הצוות התחלף, אך השם האחים יוגנד תקף במלואו. כמובן שעם השנים התעוררו גם תקלות. אבל תמיד זכיתי לפתרונות הולמים שענו על הציפיות. ע. הח. בני ויטנברג.

רכשתי באתר של יוגנד מצלמת וידאו והכל היה מעולה. בשיחת טלפון שעשיתי נתנו לי פרטים ובדקו שהמצלמה במלאי. הרכישה עברה בצורה חלקה כולל כרטיס זיכרון שקיבלנו ללא תשלום נוסף (!) ותוך 24 שעות המצלמה כבר הייתה אצלנו ! מקצועיים ומומלצים.

הגעתי לחנות לאחר המון התלבטות איזה מצלמה לרכוש, לאחר הדרכה וייעוץ מקצועי וסבלני רכשתי מצלמת סוני עם עדשה וציוד נלווה, כיף שיש מקום כ"כ נוח ובין היחידים בארץ שמציג ומנגיש את רוב הציוד בתצוגה ופתוח להתנסות לפני רכישה. חייב לציין שמצאתי את הציוד בחנות אחרת במחיר זול יותר ב 200 ש"ח בערך, ולמרות זאת קניתי ביוגנד (מצדיק ייבוא רשמי עם אחריות לשלוש שנים והדרכה מלאה ושקט תעשייתי)

קניתי דרכם DJI Ronin SC ביולי 2021 במחיר מדהים. ביקשתי שהמכשיר יגיע כמה שיותר מהר כדי שאוכל לקחת אותו איתי לנסיעה. שירות הלקוחות של יוגנד היה מצויין והמכשיר הגיע אליי תוך 4 ימים, ועוד עם משלוח חינם. עדיין עובד מצויין והיה שווה כל שקל. אדאג לחזור ולקנות אצליכם!

קנינו מצלמת קנון 800D וציוד נלווה. ממליצה בחום לקנות בחנות הזו. בני נתן לנו שירות מצוין. עם סבלנות והרבה רצון לעזור. נתן תשובה לכל שאלה, בסבלנות גדולה, גם אם נשאלה כמה פעמים. לא ניסה למכור לנו מה שאנחנו לא צריכים. הייתי עם הבן שלי ששאל בלי סוף ובני ענה לו בסבלנות מדהימה. שירות מצוין. הרגשה שיש למי לפנות. תודה רבה על חוויית קניה כל כל שונה ממה שאנחנו בדרך כלל רגילים. אדיבות, סבלנות ויושר.

ללא ספק החנות הכי מקצועית שיש החברה עזרו לי למצוא את הציוד הנלווה שהיה חסר לי באדיבות והתלהבות שיש רק במקום שבאמת חיי צילום כמוני

אנטולי נתן לי שירות מעולה ואינפורמטיבי , הסביר לי על השוני בין הכרטיסים ,חווית קניה נוחה מהירה ומצויינת,

הזמנתי מדפסת EPSON L1800. הזמנה הייתה פשוטה ומהירה, תוך 7 ימים קיבלתי מוצר חדש תודה רבה לחנות ולצוות החנות על שירות אמין ומהיר, אמשיך להזמין אצלכם מוצרים בעתיד בחנות של אחים יוגנד. תודה

המוכר היה סבלני,מהיר ועם הרבה אכפתיות. המוכר שאל והמליץ וגם כן הסביר בנוגע למוצר אשר רציתי לקנות, בנוסף היה מאוד נדיב ויצאתי מהחנות בהרגשה הכי טובה שיכולה להיות.

צוות של מקצוענים, אנשים שחיים ונושמים צילום. גן עדן למקצוענים אך גם אני, כצלם מתחיל, מצאתי שם הרבה מעבר ל"אוזן קשבת". זה חורג מעבר לפן המכירתי והם מעניקים מידע מקצועי וטיפים, ממליצים מתוך כבוד למקצוע ולא מטעמים שיווקיים.

היתה תקלה והמוצר לא סופק למרות שהזמנתי. יצרתי קשר עם החנות דרך האתר שלהם, והם התקשרו מיד בחזרה, התנצלו, לקחו אחריות ואמרו שישלחו על חשבונם בדואר שליחים. ואכן כך היה. אני מודע לזה שטעויות קורות, והתיקון הפעם היה מהיר ולענין, ובלי למרוח את הלקוח, וזה מה שחשוב בעיני.

הגענו להחליף מיקרופון למצלמה שנקנה יומיים לפני ע"י חבר. הכנו את עצמנו להכי גרוע. הגענו לחנות, הסברנו, וישר קיבלנו יחס חם ואוהב מאנטולי המוכר המושלם! הוא הסכים לזכות אותנו בלי שום בעיה, ועקב כך עשה לנו חשק לקנות דברים נוספים הנחוצים לנו. חוויה ממש ממש טובה. ממליץ לכולם להגיע לחנות! היא ברמה אחרת.

רציתי את העדשה במהירות לפני שאני נוסע לטיול והיא לא היתה במלאי (אפילו לא אצל היבואן). יבגני דאג לעדכן אותי על מועד הגעת העדשה מהיבואן, וגם שהעדשה תגיע לחנות בדיוק בזמן. הספקתי לאסוף אותה ואני סופר מרוצה. מרגיש שהתייחסו אליי כמו VIP. מעריך את זה מאוד, וגם בקניה הבאה אחזור :)

יצרתי קשר עם החנות ביום ראשון (בחור נחמד וסובלני אם אני לא טועה אביחי) לגבי רכישת עדשה , לאחר בדיקה פיזית במלאי ווידוי התאמה למצלמה שברשותי ביצעתי את הרכישה לא עברו 24 שעות והעדשה כבר הייתה ברשותי שרות ללא רבב

הגעתי לחנות לרכישת מצלמה עם התלבטות בין מספר דגמים. המוכר שהיה בחנות היה עם הרבה סבלנות, ידע מקצועי מאוד רחב, הסביר לי יפה מאוד את ההבדלים בין הדגמים השונים שהתלבטתי ובסוף היה מאוד הוגן בסגירת העסקה לרבות צ'ופרים שקיבלתי "בונוס". המחיר לא שונה מהותית מחו"ל לרבות חנות B&H, ואם ניקח בחשבון תוספת מע"מ ביבוא + מכס (לאלה שמצהירים על מה שמייבאים או מייבאים דרך האינטרנט) העסקה כדאית והוגנת, מה גם שנושא אחריות ושרות יותר חשובים מהבדל של כמה מאות שקלים בודדים.

הגעתי לחנות המצוינת הזו בעקבות המלצות שקיבלתי מחברים צלמים. המטרה הייתה לקנות מצלמה מקצועית כשאני לא יודע בדיוק איזה. זכיתי בחווית רכישה מהנה ושירות נפלא ומקצועי ביותר. אני רוצה לציין לשבח את המוכר ידין ממנו קיבלתי תשובות לכל השאלות שלי באופן מפורט, בסבלנות ובשמחה תוך כדי ציון האופציות העומדות לרשותי + המלצה אישית. גם למחרת הקנייה ידין ענה על עוד הרבה שאלות בסבלנות ובמקצועיות.ממליץ מאד על החנות, יש בה מלאי מכובד של ציוד איכותי זמין, המחירים תחרותיים, האווירה טובה ותודעת השירות גבוהה

מרגע ההזמנה באתר, יצרו איתי קשר במהירות, איש המכירות היה אדיב ותיאם משלוח, השליח יצר קשר ברגע שהגיע לכתובת, בסך הכל חוויה נעימה.

שירות מצוין , אדיב חנות מדליקה ביותר עם שירות טוב התרשמתי לטובה מהחנות חנות גדולה ,אנשים מקצועיים, מחירים נוחים לכל כיס

שירות מדהים שלא נתקלים בו בד"כ. שווה לקנות בחנות זו. גם מקבלים אחריות מקורית של היבואן ל-3 שנים לעומת שנה ביבוא מקביל. והכי חשוב - יש למי לפנות כאשר נתקלים בבעיה והטיפול מצויין. הזמנתי עדשה של ניקון שלא היתה במלאי. למחרת כבר היתה בחנות ואספתי אותה. עשיתי מס' בדיקות ונראה היה לי שיש בעיה עם המייצב. שלחו את העדשה ליבואן שטען שהיא תקינה. אבל בעל החנות לא ויתר, ערך בדיקות בעצמו והחליט שהעניין גבולי, על סף ה"תקין" אבל בכל זאת החליט שנמשיך לבדוק את הנושא. קיבלתי עדשה חלופית לבדיקה ונראה היה לי שהיא אכן טובה יותר מהעדשה שלי. מכיוון שהייתי לפני נסיעה והעדשה נקנתה למטרת הטיול, כורש החליט על דעת עצמו להחליף לי לעדשה חדשה, כאמור, למרות שהיבואן אמר שהעדשה המקורית תקינה וגם הוא לא היה משוכנע לגמרי שהיא לא תקינה. יש לציין שמהרגע הראשון, בכל זמן הבדיקות, הכל התקדם מהר. הלוואי ויהיו חנויות נוספות שיתנו שירות כזה.

מ רגע שהזמנתי קבלתי הדרכה ו הנותן שרות סרגי מאוד אדיב ו מקצועי ו עזר לי בקניה .מ אוד מבסוט מי החנות

רכשתי מצלמה דיגיטלית פשוטה עבור ביתי בת ה-4. איש המכירות ביוגנד, התאים לי מצלמה לצרכים במהירות ובמקצועיות, על אף שמדובר במצלמה פשוטה וזולה לילדה קטנה.