מפרסם ב-zap מאז 2010

‎מיוזיק גייט‎ ‏(MusicGate)

כלי נגינה (3 סניפים)

- / 5
בעלים: מיוזיק גייט
נמצאו 12 חוות דעת גולשים על מיוזיק גייט
shalom
shalom
09.11.2015
מוצר שנרכש: מגבר לגיטרה MG2FX

הרכישה התבצעה במהירות וקלות. אחר מספר טלפונים של בירורים שלי לגבי המוצר ניתנו לי תשובות לכל השאלות בסבר פנים יפות ובסבלנות. לאחר ביצוע ההזמנה הממוחשבת שגם כללה הנחה למוצר , המוצר הוזמן לחנות ממחסן המלאי וברגע שאימתו איתי את ההזמנה לאחר 24 שעות המוצר כבר היה אצלנו בבית. ואנו מתגוררים בחיפה מרחק די גדול. שירות אמינות ומקצועיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Anna
Anna
17.07.2015
מוצר שנרכש: מערכת תופים Td-1kv

הבעלי רצה לקנות את מערכת התופים, אבל אני לא יכולתי להרשות לו את זה, כי המערכת הזאת יקרה ועושה הרבה רעש. בכל זאת הסכמתי לקנות לו אותה ליום הולדת. יצרתי קשר עמ חנות והם בחרו לי מערכת הכי שקטה וקומפקטית, הניתנת לחיבור למחשב. עכשיו הוא מנגו בחדר שלו ולא מפריע לא לי ולא לשכנים. תודה לכם!

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב
יעקב
20.02.2012
מוצר שנרכש: מערכת תופים אלקטרונית Td9k2

הקנייה היתה מאוד מהירה בעל החנות עזר מאוד גם טלפונית אחרי הקנייה. עם הנחה לחיילים שזה מאוד יפה ומשמעותי.נהנתי מאוד מהשירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
19.02.2012
מוצר שנרכש: אורגנית mc49

האורגנית הוזמנה ביום חמישי 16.02.12 וביום שישי הגעתי לחנות לאיסוף עצמי. קבלתי שרות מאוד מאוד מקצועי, יחס אדיב, והסבר על האורנית . רעשתי את האורגנית לנכדה, והיא מאוד מאוד מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alexander
Alexander
19.02.2012
מוצר שנרכש: מערכת תופים DD-506

רשית התקשרתי לשרות לקוחות של החנות וכבלתי הסבר ממש מצויין על המערכת ובחנות כיבלתי יחס מקצועי והרגשתי שאני רוכש במקום בטוח המערכת ממש טובה ביחס למחיר שלה תודה רבה לצוות החנות שרות מצויין

חוות הדעת עזרה לכם?
אריק
אריק
01.06.2011
מוצר שנרכש: גיטרה חשמלית G254

הזמנתי את הגיטרה דרך האינטרנת ותוך 10 דקות נציג התקשר אלי בכדי להשלים את ההזמנה ביררתי עם הנציג לגבי המוצר והוא נתן לי הסבר ממש מקצועי על הגיטרה שרות מקצועי . ממש מרוצה מהגיטרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Everyday Hero
Everyday Hero
23.12.2010
מוצר שנרכש: מיקסר behringer 2222USB\מיקרופונים לתופים AUDIO-TECHNICA-MB/DK7 MB-DK7\2222USB

קניה במיוזיק-גייט? אז כך: כל הליך הקנייה היה מתוק,- החבר'ה על הכיפק- בחורים רציניים אחראים ועמדו בעיסקה בצורה יוצאת מהכלל! מהטלפון הראשון עד לסיום העסקה היחס היה מאד אדיב וסימפטי וגם לאחר שיצא שהעסקה לא מומשה דרך כ.אשראי הנוהל נשאר תקף והיחס לא התבטל כלפי הלקוח. לאחר שהעסקה בוצעה באתי ואספתי את המוצר מהחנות, ובעודי שם הציעו כוס מים, ועזרו להרכיב את המוצר על הקטנוע. הבחורים שם צעירים ועם פנים לעתיד מתוק לנגנים, מומלץ בלב רחב!

חוות הדעת עזרה לכם?
zevik
zevik
18.06.2010
מוצר שנרכש: בקר שליטה i-controls

שרות אדיב ,ההזמנה בוצעה ביום ראשון בבוקר,וכבר בצהריים חזרו אלי להשלמת פרטים ,אחרי יומיים הגיע המוצר באריזה מקורית ולא פתוחה !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
28.04.2010
מוצר שנרכש: גיטרה חשמלית x-1

הזמנתי גיטרה דרך האתר..בשניה שההזמנה בוצעה התקשר אלי הנציג שאישר את ההזמנה,ההזמנה בוצעה ביום חמישי וכבר ביום ראשון שלחו את הגיטרה וביום שלישי היא הגיעה..משלוח מהיר,הגיטרה מעולה!

חוות הדעת עזרה לכם?
elhan
elhan
13.01.2012
מוצר שנרכש: מיתרים לכינור A703A

הזמנתי סט 4 מיתרים לכינור של חברת ALICE, כדי להחליף מיתר אחד שנקרע. שלחו לי סט לא מתאים של חברת SUNRISE. לטענתם זו אותה חברה. גם אם זו אותה חברה, אבל המיתרים פחות טובים ולא מתאימים למה שיש לי. הם הציעו לי לשלוח חזרה על חשבוני. לא ברור לי אם הם מתכוונים להחליף, או לתת זיכוי. המשלוח נשלח בהתחלה לכתובת שגויה, בגלל באג באתר שלהם שלא העתיק את סוף המילה אחרי גרשיים (") (המיקוד היה נכון), והם שלחו לי פעם נוספת על חשבונם, למרות שהרווח שלהם נמוך.

תגובת החנות

המשלוח נשלך בדיוק לכתובת הרשומה בהזמנה ! הצענו ללקוח להחזיר את המוצר עם הוא לא מרוצה ממנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
גילי
גילי
28.05.2011
מוצר שנרכש: נרתיק לגיטרה סטודנט

קניתי ב18.5 נרתיק לגיטרה ושילמתי בעבור משלוח עם שליח. שלחו עם דואר רשום והגיע היום ב 27.5.בחנות טוענים ששלחו את המוצר יום אחרי ההזמנה וזה לא בעיה שלהם וטעויות קורות. מה דעתכם חברים? הייתם מסכימים שיקחו לכם כסף על משלוח עם שליח ובמקום ישלחו בדואר רשום! המענה הטלפוני של המוכרים היה התנערות מוחלטת מכל אחריות על ביצוע הכושל של המשלוח. לא רק שהגעת המוצר הייתה מאוחרת כל כך, הם גם לא הציעו כל פיצוי ולא עשו כלום חוץ מלהסביר לי ש"אין מה לעשות". אני לחנות הזאת לא אחזור ! יש ברוך השם חנויות אחרות שיתנו יחס הגון וטיפול הולם בתקלות שקורות. אני ממליץ למי שרוצה לקנות במיוזיק גייט לא לקחת את הסיכון !

תגובת החנות

הכן גילי הזמין מוצר והמוצר נשלך אליו בדאר אקספרס (בדיוק כפי שהופתח ) לאחר מספר ימים גילי יצר אתנו קשר טלפוני כי הוא לא כיבל את המוצר יצרנו קשר עם סניף הדאר שממנו המוצר נשלך . לצערינו גילי לא קיבל את המוצר בזמן ויצר אתנו קשר נוסף והסביר שהוא לא קיבל את המוצר בדאר אקספרס הכן לא היתה לנו תשובה מכוון שגילי התקשר אלינו ביום שישי בצהריים וביום שישי לא היתה לנו אפשרות לבדוק מול הדאר לצערינו גילי עוות לגמרי את דברי הנציג !!! נציג הסביר לגילי שבהחלת נבדוק מה גרם לעיקוב בדאר ונחזיר לו תשובה בהקדם אין באפשרותינו " לפצות " לקוח בלי בדיקה של המקרה ! למיוזיק גייט אלפים של לקוחות מרוצים שמזמינים מוצרים ומכבלים אותם בזמן אך לצערינו קורים מקרים שבהם המשלוח מתעכב מסיבות שלא תלויות בנו ובנציגי השרות

חוות הדעת עזרה לכם?
יאיר
יאיר
04.07.2010
מוצר שנרכש: מפוחיות דו ומי

לפני כחודשיים קניתי במיוזיק גייט שתי מפוחיות - לה ומי. מפוחית המי עבדה כמו שצריך. המפוחית שהגיעה בתוך קופסת המי היתה למעשה מפוחית רה - היה חרוט "D" בצידה. נאלצתי לשוב לחנות בשנית (סיוט כשלעצמו, שכן אני עובד ויכול להגיע רק בשעות פקקים עמוסות). לא היתה עוד מפוחית לה בחנות אז התפשרתי ולקחתי מפוחית דו במקום. שלא כמו הלה והמי, הדו לא הגיעה בתוך שקית ניילון ולא נראתה חדשה כקודמותיה. לאחר שהגעתי לביתי, נשיפה קלה במפוחית גילתה שהיא מזייפת ברמות קשות בחור השלישי. למחרת התקשרתי למקום, אמרו לי לבוא בזמני החופשי לחנות ושיחליפו לי. מכיוון שלא היה באפשרותי לחזור למקום עקב עומס בעבודה, ביקשתי מאבי שיעשה זאת. כשהגיע לשם עם המפוחית והקבלה, סירבו להחליף עבורו את המפוחית שכן 'עברו 14 יום מההזמנה ורואים שהשתמשו בה רבות'. מיותר לציין שמלבד נשיפה קלה וגילוי שהיא מזייפת, לא השתמשתי במפוחית כלל. לא, אני לא מתכנן לקנות במיוזיק גייט בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון