
יוסי
31.01.2009
סגרתי את העיסקה בטלפון. נפגשתי לפי התיאום להתקנה. ההתקנה היתה מקצועית והשרות אדיב. המוצר הינו מוצר מצוין ועונה לכל הדרישות שלי.
חוות הדעת עזרה לכם?

סגרתי את העיסקה בטלפון. נפגשתי לפי התיאום להתקנה. ההתקנה היתה מקצועית והשרות אדיב. המוצר הינו מוצר מצוין ועונה לכל הדרישות שלי.