
מאוד מרוצה מהשירות - כשאריאל זיהה שיש בעיה בהזמנה התקשר ופתר בצורה יעילה ומהירה, קיבלתי את המשלוח כפי שהבטיח. תודה

מאוד מרוצה מהשירות - כשאריאל זיהה שיש בעיה בהזמנה התקשר ופתר בצורה יעילה ומהירה, קיבלתי את המשלוח כפי שהבטיח. תודה

פשוט שירות מעולה!!! כתבתי הערה בהזמנה, קצת חששתי לגבי מקוריות המחסניות דיו, לא עברה שעה קלה וקיבלתי טלפון מרגיע מאריאל, יומיים אח"כ הכל הגיע כמו שצריך, טלפון לתיאום איתי, פשוט תענוג. אין דברים כאלו!!!

שירות על חלל!! הזמנתי כבר כמה פעמים בזכות המחיר ותמיד הלך חלק. פעם אחרונה הזמנתי טונר מקורי למדפסת, הגיע לא מקורי. שלחתי להם מייל ביום שישי, ואחרי שעה קיבלתי טלפון מאריאל שהוא בדרך (ואני גר אי שם בנגב..!) לא רק שהגיע (עם חיוך), גם השאיר לי את שני הטונרים. אין מה להגיד, אין שירות כזה בשום מקום!

ביצעתי הזמנה באתר של 3 טונר ותוף למדפסת, קיבלתי במהירות את המשלוח, הבעלים עם יחסי אנוש מצוינים, השירות מצוין 5 מתוך 5

קניתי דיו ומכייון שזה נראה שדואר ישראל לא יביא לי בזמן את המשלוח הוא נסע אליי והביא לי את הדיו בעצמו. עובד טוב והמחיר הכי זול שראיתי למוצר הזה

מעולה, שירות מהיר טוב ומחיר טוב. הבעלים עונה תמיד ומיד לכל שאלה. ממליץ בחום רב.

הזמנתי דיו למדפסת מחנות זו מספר פעמים. הזמנות מבוצעות במהירות ובמסגרת הזמן שצוינה. אני מרוצה מהחנות הזו ומאיכות הסחורה. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

הזמנתי דברים ב503 שקל ובטעות שלמתי בביט 1972 שקל! התקשרתי לאריאל בעל החברה והסברתי לו את המקרה מיד קבלתי ביטול של הטעות ובתשלום של 503 שקל אחרי 3 ימים קבלתי דברים! חברה מאוד אמינה מקצוענית ונשרתי בהרגשה מאוד טובה! ממליץ מכל הלב באריאל בעל החברה!

שרות נהדר אריאל הוא יעיל במיוחד אני מזמין באתר, מאוד נוח מסודר ואם יש משהו לא ברור אריאל מתקשר אליך לבדוק איתך ומה שהכי חשוב זה מגיע בדואר 24 עד לבית בתוך יומיים שלוש ללא עלות נוספת והמחירים הכי זולים שאני מכיר

ראשי דיו מצויינים. משלוח מאד מהיר ויחס טוב של המוכר. קניתי גם מוצרים אחרים ממוכר זה. מאד אמין.

שרות לקוחות מצויין אריאל כל הכבוד..כפר אחים..גם בשנים שעברו גם כן..מומלץ מאוד דיו למדפסת ומוצרים נלוים למחשב

בתאריך 20/12/23 הזמנתי טלפונית באיי ניד דיו במושב אחים סט של דיו יו תואם למדפסת בראדרLC421XL קפסולה נוספת שחור כנ"ל. המענה היה אדיב ומהיר, למחרת כבר קיבלתי הודעה שהמשלוח מוכן ויתכן שהחבילה תגיע אלי עוד באותו יום אם השליח יספיק. אומנם החבילה לא הגיע באותו יום אבל היא הגיעה מיד אחרי סוף השבוע. ברצוני לציין את המענה האדיב, התגובה המהירה ואריזת המוצר האטומה. אמשיך לקנות במקום זה גם בעתיד! יוסף סלע, פתח תקוה.

אני קונה משם לא מעט. מחירים טובים, שירות טוב, אמינות ומשלוח מהיר. ממליץ על החנות

רכשתי דיו תואם למדפסת BROTHER - 2 סטים בנפח גדול. איכות מצויינת, שירות מהיר מאוד. מחירים טובים ביותר. ממליץ מאוד

הוצע לי מוצר חליפי ושווה הרבה יותר במחיר מוזל נורא! המחירים שיש אצלו הם מהנמוכים שמצאתי בהשוואה למכירות דיו באינטרנט. שירות מהיר, מגיב ועונה בכל שעה. שירות מאוד אדיב ומקצועי.

אני לקוח קבוע של האתר מזה שנים רבות. קונה ראשי דיו מכל הסוגים - גם תואמים וגם מקוריים. קונה גם מוצרי איחסון מידע נוספים. השרות תמיד מעולה. האספקה תמיד מהירה. המשלוחים מגיעים תמיד כמצופה. מעולם לא הייתה לי אכזבה כלשהי מהקניה. המוצרים איכותיים וללא כל בעיות. המחירים הכי זולים שאפשר למצוא ברשת או בכל מקום אחר שחיפשתי. בקיצור גם זול וגם טוב. ממליץ בחום

איש מדהים שירות נהדר אין דברים כאלה, עונה בסבלנות מתקתתק דברים ושילוח מהיר קונה רק ממנו

אז הזדקקתי לדיו למדפסת ברדר, לפרנס את ברדר אינני יכול, אז חיפשתי משהו תואם, והגעתי במקרה לאיי ניד דיו ופשוט התאהבתי...לא בחנות, לא בסט מחסניות הצבע (למרות שהן נהדרות) אלא באריאל, הבעלים/מנהל...כל כך הרבה רצון טוב ואיכפתיות והיה מוכן לנסוע מהדרום שם הם ממוקמים ועד אלי לראשון לציון בכדי לפתור בעיה בשידוך מחסנית צבע/מדפסת...בקיצור ממליץ עליו, עליהם ועל מחסניות הצבע התואמות שלהם בכל פה...

המשלוח היה מאוד מהיר, השירות מאוד אדיב. אצלי הייתה תקלה קטנה מבחינתי, כשבטעות קניתי 2 טונרים מדגם PA210 במקום דגם PA260, פניתי לוואטסאפ ותוך דקה ענה לי המוכר עם הצעה לשלוח 2 טונרים של PA260 ולהחליף אותם עם משלוח חינם. בהחלט אמשיך לקנות כאן, תודה רבה.

הזמנתי ראשי דיו חליפיים למדפסת, המחיר היה הוגן ביותר, פניתי בשאלה לשירות וקיבלתי מענה מהיר, המוצרים סופקו בזמן, תאימות מלאה למדפסת ואיכות הדפסה טובה

רכשתי 2 כרטיסי זיכרון השירות היה מצויין המוכר עקב אחר ההזמנה ועדכן אותי בוואטאפ מומלץ

בקשתי בדחיפות מספר טונרים ומדפסת BROTHERS יחד עם מספר חבילות ניר. אריאל נעאנה לי גם בשישי מאוחר -- עם מחירים מאוד סבירים. בשני כל ההזמנה הגיעה. שרות מעולה

שלום לכולם לדעתי יש שירות נפלא מאוד , מחירים זולים מאוד. אני שמח להיות לקוח בחנות איי ניד דיו.

הזמנתי ראשי דיו ל-2 מדפסות Brother. כמובן החבילה נתקעה בדואר. יצרתי קשר עם בעל העסק. הוא שלח לי את מספר המשלוח וכשנוכחתי לראות שהחבילה אכן תקועה אי שם במרכז המיון, ביקשתי מבעל העסק לטפל בבעיה, היות ובדואר לא מסכימים לדבר עם מקבלי החבילות, רק עם שולחיהם. הוא אכן טיפל ולמחרת החבילה סופקה. אציין, שאני ביצעתי מספר הזמנות מאיי ניד דיו, ותמיד ההזמנות היו מגיעות תוך שבוע, חוץ מפעם הזאת שהמשלוח התעכב בגלל הדואר.

הזמנתי 2 ראשי דיו בחודש מאי, לאחר שלא הגיעו במשך שבועיים יצרתי קשר עם אריאל שמיד שלח לי את מספר המעקב בדואר, המתנתי עוד כשבוע ולאחר שהבנתי שהמשלוח תקוע בדואר פניתי שוב, מייד שלח לי זוג ראשים חדשים ללא תשלום שהתקבלו לאחר שבוע. אחרי חודשיים הגיע גם המשלוח הראשון מחודש מאי... אמר לי שאין צורך להחזיר ולהשאיר אצלי.