
רכשתי מצלמת קנון R6 MARK II , נהניתי מהשירות והזריזות בטיפול. המצלמה הגיעה לסניף שבחרתי תוך כמה ימים, המוכרן ענה לי בסבלנות על השאלות שהיו לי. בסך הכל מעולה

רכשתי מצלמת קנון R6 MARK II , נהניתי מהשירות והזריזות בטיפול. המצלמה הגיעה לסניף שבחרתי תוך כמה ימים, המוכרן ענה לי בסבלנות על השאלות שהיו לי. בסך הכל מעולה

אחלה חנות. שירות לקוחות ממש טוב (טל נתנה לי שירות מעולה). קניתי מצלמה canon r50 ועשו הכל כדי שזה יגיע אלי בזמן - רכשתי לפני טיסה והייתי צריך שזה יגיע מהר מאד.

קודם כל אשר הוא איש נהדר שפשוט עוזר בכל מה שצריך את כל הציוד שלי קניתי מקאמרה ואת החידוש עשיתי שנה שעברה דרך אשר עכשיו שקניתי פלאש חדש שלא היה תקין גם אשר ניסה לעזור גם עופר מסניף נתניה שם אספתי את הפלאש ניסה לעזור וגם אבי מסניף חיפה ניסה לעזור בסופו של דבר חזרתי לסניף נתניה , שם עופר עשה כל מה שהוא היה יכול כדי לעזור לי לצאת עם פלאש בכל זאת באמת התרגשתי מהשירות 🙏🏾 הבעיה כנראה הייתה של גודוקס ובאמת שהם היו שירותים בצורה שמאוד הפתיעה אותי לטובה

Great servise. It's my secound camera I bought from them. An older woman sold me both of them. .Very helpfull and had great knowlage abouth all the cameras

רצינו לשבח ולציין לטובה את נציג המכירות בשם אבי מבניין כלל שטיפול בנו לאורך כל הדרך. ביצענו רכישה גדולה בזכותו כי קיבלנו ממנו שירות מעולה ויוצא דופן! אין הרבה נציגים ברמת השירות והמקצועייות כמוהו! הינו בטוחים שהוא בעל העסק כי מרגישים שאכפת לו גם מהחברה וגם מהלקוחות שלו, שכולם יהיו מרוצים! תודה מקרב לב, אנו בהחלט נמשיך להיות לקוחות שלכם. משפחת בטורוב

שירות מדהים! חן מהסניף בקניון איילון - הקשיב, חשב, התאים ודייק את המצלמה המושלמת לבן 14. פשוט שירות נדיר!!! תודה!

קניתי בקאמרה סניף חיפה , חנות עם מלאי גדול , יחס סבלני מצד העובדים , מחירים הוגנים , ממליץ

וואו וואו אין דברים כאלה איזה שירות קיבלתי מאחד יחיד ומיוחד בשם אבי היה שווה לי לעשות קניה רק בשביל להכיר את הבן אדם המיוחד הזה איזה סבלנות בקיצור הייתה לי חווית קניה מאוד טובה תודה רבה

חנות מטורפת זולה מאוד, אפשר להשיג הנחת חבר פשוט תפנו אליי ואני העזור לכם, השירות בחנות אמין ביותר המוכרים עוזרים בכל מה שצריך כדי שתצליחו לפתוח עסק צילום ושיהיה שווה לכם.. אתם אפילו יכולים לפנות אליהם כדי ליצור קשר דרך מסנגר או דרך האתר ועוד.. אנשים פעילים ומעודכנים, כמובן בזמן האחרון הם גם ניהיו היבואנים הרשמיים של ניקון ישראל אז בכלל אני עפתי עליהם. כי אני קונה גם עם הנחות וגם נהנה ממוצרים איכותיים שזה הכי חשוב (תכלס).

הזמנתי עדשה למצלמת אולימפוס לאחד מסניפי הרשת. לאחר שהגיעה עדשה בצבע אחר ממה שביקשתי, טל מהמוקד לקחה על עצמה את הטיפול בעניין ודאגה להוציא לי שליח עד הבית עם העדשה בצבע הנכון.

טל ענתה לי ועזרה לי מאוד בבחירת המצלמה והאביזרים הנלווים. המשלוח הגיע תוך יום. המחיר היה מצויין. קצת הפריע - אחד הרכיבים היה תקול (כרטיס זיכרון) ונשלחנו להחליפו בסניף הקרוב למקום מגורינו. כיוון שזו הייתה מתנה, זה לא היה נוח במיוחד...

הזמנתי באתר האינטרנט של קמרה את העדשה של סיגמא 10 מ''מ עין הדג. לאחר ביצוע ההזמנה יצר איתי קשר איש אדיב מאוד מהחנות בשם איתי לצורך בירור והשלמה פרטים. השילוח היה מהיר והעדשה איכותית מאוד.

שירות נפלא, מחירים טובים, רכשתי בקאמרה חיפה עדשה ופלאש, קובי עזר לי עם הרבה סבלנות. אחזור לשם גם בקניה הבאה.

מדובר בצוות מקצועי, אדיב, ושירותי במיוחד. צוות קאמרה נתן לי מענה לחלום שסוף סוף הגשמתי, תודה לכם על הכול אתם אלופים!

הזמנתי עדשה דרך הטלפון וקיבלתי שרות מצוין מיואב . עזר לי גם בבחירת הדגם וגם היה מאד אדיב וסבלני עד לביצוע העסקה ממליצה בכל פה לקנות שם

יחס אישי מקצועי, וסבלני מרגע הכניסה לחנות. תענוג של קניה ושירות! נתינת תחושת ביטחון במוצר, ובקנייה!

חבר'ה מקצועיים ונחמדים, נותנים שירות אדיב וסבלני גם למתקשים שבינינו באהבה ורוגע, מפרגנים עם אחלה הנחות כאשר מבצעים הזמנה משמעותית. והכי חשוב- יש למי לפנות גם לאחר הרכישה. ממליצה מאוד.

קמרה קניון איילון. שחר מדהים!! שירות מצויין מח'ברה מקצוענים ממש! דאגו שאקבל את המוצרים בדיוק בזמן , הסבירו לי כל פרט ופרט שלא ידעתי , מלאי סבלנות , קשובים ומדייקים לצרכים !!! ממליצה בחום !!!!

כבר הרבה זמן שאני רוצה לקנות מצלמה חדשה. היו לי התלבטויות בין שני דגמים, מילאתי פניה באתר שלהם ותוך שעתיים בערך חזרו אלי, ענו בסבלנות על כל השאלות ועזרו לי להחליט על מצלמה מסוימת. ביצעתי הזמנה דרך נציג השירות, קיבלתי את המצלמה עד הבית למחרת בבוקר ללא דמי משלוח. המצלמה עונה על הציפיות והשירות אדיב ומהיר. תודה רבה

רכשתי לפני כחודש מצלמת ניקון ואבד לי המטען נגשתי לסניף הר חוצבים אריאל נתן לי שירות מעולה ואין מה לדבר על המחיר הסמלי ששילמתי . אין ספק שאחזור לרכוש בקאמרה . ממיצה בחום !

שמי קולט רובינס ואני גננת בגן בשכונה גילו בירושלים במסגרת עבודתי בגן אני מפתחת כל שבוע תמונות בכמויות ומקבלת מחירים מצוינים .אך חשוב לי לציין את היחס המדהים שאני מקבלת בחנות מי כל עובדי החנות יחס חם ומקצועי והאיכות המצוינת של הפיתוח נותן לי להרגיש שאני במקום הנכון .כל שבוע אני מגיעה לחנות ברחוב יפו בירושלים ומקבלים אותי עם חיוך רחב . תודה רבה פוטו ניסים קולט רובינס

עד לפני יומיים הייתי הולך לcamera בקניון איילון בעיקר בשביל לפתח תמונות. מיותר לציין שמאז ומתמיד הייתי מקבל שם יחס חם ושירות אדיב במיוחד. השירות הזה הגיע לשיא כאשר החלטתי שאני רוצה לקנות מצלמה מקצועית. אחרי הרבה מחקר הגעתי למסקנה שלי הכי מתאים הcanon eos 80D. הגעתי לחנות, וכבר מהרגע הראשון קיבל אותי המוכר (שיסלח לי כי אני לא זוכר את השם שלו) בצורה מדהימה! מהרגע שאמרתי לו שזו המצלמה הראשונה שלי, הוא ברוב אדיבותו פינה את עצמו לגמרי אלי ועזר לי בכל כך הרבה דברים. הדבר הראשון שהייתי צריך בו עזרה זה בחירת עדשה. כמובן שהיה לי משהו בראש לפני, אך הוא עזר לי להבין מה באמת טוב בשבילי. לצורך העניין רציתי לקנות את הcanon 50mm f1.8, והתלבטתי לגבי עדשה שנייה. הוא מיד הציע לי את הsigma 17-50mm f2.8 ואמר לי שאין לי מה לקחת בינתיים את ה50mm מכיוון שהיא תיזרק הצידה. כמובן שהוא יכל בכיף למכור לי את שתי העדשות, והייתי באמת לוקח אותן בשמחה, אך הוא באמת רצה לעזור לי. הוא טען, ובצדק, שאני אתנסה עם העדשה הזאת ואחרי כמה זמן אחליט אם אני רוצה גם את ה50mm (שהרי היא לא בורחת לשום מקום), ובינתיים חבל על הכסף. ואתם יודעים מה? בינתיים אני מסתדר מצויין עם העדשה הזאת ויצאו לי תמונות מדהימות! מיד לאחר מכן הוא עזר לי לבחור תיק וכרטיס זיכרון, שעד עכשיו משרתים אותי נאמנה, וכמובן כל הזמן הזה שמר על סבלנות והסביר לי בצורה מדהימה את כל מה שצריך לדעת. זה כמובן לא הסוף, שכן לאחר מכן הוא הוציא איתי את המצלמה והסביר לי על כמה דברים חשובים, כמו איך להזהר כששמים עדשה חדשה. קניתי את המצלמה עם האחריות של קרט, והוא אפילו רשם בשבילי את האחריות באתר שלהם. בשורה התחתונה שירות מדהים שבאמת לא מקבלים בשום מקום! המחירים מאוד דומים לחנויות אחרות, ואפילו לרוב הציוד זול בערך ב50 ש"ח מחנויות אחרות. אין ספק שאני אמשיך לבוא לcamera! ולמוכר ששכחתי את השם שלו, קודם כל סליחה על זה, ודבר שני המון תודה! אתה איש מדהים!

שירות מצויין ומחירים טובים ..פניתי דרך הטלפון וקיבלתי שירות טוב גם בחנות שהגעתי למלחה תודה לכל הצוות

בתור צלם בחרתי את העדשה של סיגמה .לאחר שחיפשתי מי מוכר ומה המחיר היגעתי לקמרה כי המחיר היה זול וקיבלתי שנתיים אחריות .. לקחתי בסניף מלחה ואני מרוצה

בדקתי בזאף וראיתי שיש למקרה את המצלמה, בהתחלה חשבתי שהם יקרים אבל ראיתי שהם מוכרים אחריות יבואן רשמי וזה ההבדל הקטן.. באתי לסניף מלחה שילמתי לקחתי וקיבלתי אחלה שירות