
לתומר "תומקאר" הגעתי לאחר שחבר טוב המליץ, שמעתי את המערכת שיש לו ברכב ומיד "נדלקתי". ברכב החדש שקניתי רציתי לשים את "הבסט של הבסט", והכיסים שלי היו מלאים, רציתי את הכי טוב ! התקשרתי לתומר לקבוע תור מראש, שהגעתי ישר התקבלתי. הצגתי בפני תומר את מה שאני רוצה לשים ברכב, לאחר שחיפשתי באינטרנט, קראתי ביקורות וכו', אך תומר מיד צינן את ההתלהבות, ושאל אותי למה לשים כל כך הרבה כסף על מערכת ברכב שמערכת בחצי מהסכום תיתן לי הרבה יותר ! הייתי סקפפטי. מיד הוא הסביר לי מה כדאי לשים ברכב, לפי הסוג רכב שלי !, הסביר לי על כל רכיב מה הוא יתרום לשמע . לאחר ההתקנה המהירה ( יש לציין שכל הפלסטיקים שמוציאים כחלק מההתקנה יצאו וחזרו בשלום, רואים שתומר עם ניסיון רב) , תומר עשה כיוון למערכת, הסביר לי על המסך וחיבר את הפלאפון ע"מ לוודא שהכל עובד. אני חייב לציין שאני לא יכול להוריד את החיוך מהפרצוף אחרי כל פעם שאני נכנס לרכב, פשוט חוויה. תומר השאיר עלי רושם רב, וכמובן קיבל המלצות רבות וכל מי ששלחתי אליו חזר מרוצה ! אז לסיכום, מומלץ ! אתם מקבלים תמורה מלאה לכל שקל ששילמתם, וגם תשלמו את המחיר הכי זול עם אחריות ושירות מעל למצופה.





















