
nir
17.05.2026
רכשתי שמשייה מדגם סידני מקאסה סנטר, כשהגיעה התקנתי והבנתי שהיא פגומה. שלחתי ווטסאפ ודברתי עם הנציגה שהחזירה לי הודעה לגבי מדיניות החברה, שהם מוכנים אולי רק לספק במקום חלפים שנשברו, לא מוכנים לשלוח טכנאי ולא להחליף או להחזיר את המוצר. כך יצא ששילמתי 1348 ש"ח ולא נהנתי פעם אחת מהשמשייה
חוות הדעת עזרה לכם?