
קניתי מהם כמה מוצרים ומאוד נהנתי משירות ומענה מהיר אני ממליץ בחום וכמובן שהמשיך להזמין!

קניתי מהם כמה מוצרים ומאוד נהנתי משירות ומענה מהיר אני ממליץ בחום וכמובן שהמשיך להזמין!

שירות הגון, אדיב ומקצועי, מוצרים איכותיים ברמה גבוהה . מאוד מרוצים מהרכישה וממליצים בהחלט . שירות הלקוחות מספק מענה מהיר ומקצועי לכל שאלה והתלבטות .

רכשתי מהם כיסא מנהלים שחור במחיר טוב. אחרי כמה חודשים הייתה בעיה עם חלק אחד בכיסא. פניתי אליהם בנושא והפנייה שלי נענתה באופן מיידי. הציעו לי לשלוח את החלק התקול ללא עלות במסגרת האחריות, או לקבל כיסא שלם חדש חלופי בתוספת 100 ש"ח בלבד. הלכתי על האפשרות השנייה, ותוך יומיים הכיסא החדש כבר היה אצלי. אחלה שירות לקוחות! לא מובן מאילו בכלל במיוחד בסטנדרטים של הארץ.

שירות מצוין ויחס אישי ברמה עליונה, תודה רבה לאור. משלוח מהיר מאוד וקל לתיאום תמיד

ממליצה בחום , מחירים הכי טובים ושירות ברמה גבוהה. קונה מהם פעם שנייה ואקנה שוב שאצטרך

קבלתי כיסא ממש נוח ותוך יומיים החזרתי אותו בלי בעיה רק בגלל שאני פחות רציתי את הידיות בצדדים (נוחות אישית שלי) - אפשר להחזיר תוך 14 ימים מיום קבלת הכיסא. שירות ממש טוב ועונים מהר :)

קיבלנו ייעוץ עבור הקניה, מחיר טוב והכי חשוב יחס אישי שכבר לא קיים בהרבה מקומות. לאחר הקניה ביטלנו את הרכישה (יום לפני הגעת המוצר) ושוב קיבלנו יחס אישי מצוין 🙂 אין ספק שנקנה מGOODEST בהמשך :) חווית שירות מעולה - המקום נמדד לא רק בעת רכישה, אלא גם בעת ביטול ואין ספק שהשירות מעולה

ואו!! הזמנתי חדר ספרים הגיע לאחר 3 ימים, חשבתי שיגיע משהו פשוט הגיע מעל המצופה לגמרי!! הכול באיכות מטורפת, כיסא ספר נוח עגלת ספרים מקצועית וכיור חפיפה הדברים הגיעו ברמה הייתי בטוחה שהמחיר זול אז זה יורגש בציוד ובאמת הגיעו דברים מעל המצופה תודה רבה לכם על מחיר שפוי ונגיש לכולם ובעיקר על איכותיות מטורפת! ❤️

הזמנתי מגודטסט מיטה וכיסא השירות שלהם פצצה אירה תמיד זמינה בווצאפ ובשיחות עזרה בהכלל🙏 והאיכות של המוצרים רמה גבוהה פתחתי בבית הכל מגיע ארוז טוב וקל להרכבה אין על גודטסט אמינים מאודדדדדד❤️

מוצרים איכותיים ולא יקרים, שירות של מקצוענים! בין הטובים שנתקלתי בארץ. כל הריהוט לסטודיו שלי לקעקועים ופירסינג קניתי מהם! מומלץ בחום

הילד הזמין כיסא שפחות התאים לו. הודעתי לאור שאנחנו לא מעונינים במוצר. קיבלתי שירות מעולה עם הסבר מדויק אך ניתן להחזיר את הכיסא . לאחר החזר של המוצר קיבלתי זיכוי עם הסבר מתי אראה את הכסף בכרטיס. לנו המוצר פחות התאים ולמרות זה אור לא עזב אותנו עד שקבלנו את הזיכוי . המון תודה ובהצלחה

השירות של גודסט היה מאוד אדיב ומקצועי ענו לי על כל שאלה בשמחה וברצון טוב שמחתי מאוד לקבל מהם שירות קניתי מהם כיסא מחשב והוא הגיע ממש אחרי כמה ימים - הרכבתי אותו בעצמי והכיסא ממש מפתיע לטובה ביחס למחיר! תודה רבה לכם🙏

הזמנתי שק איגרוף ,מחיר טוב ,מענה טלפוני מהיר ושירות מושלם משלוח מהיר ומוצר איכותי וטוב

שירות אדיב ומהיר! נותנים מענה לכל שאלה, מאוד מרוצה ממליצה לכולם!! בהחלט ארכוש מהם שוב!

ביצעתי רכישה של כסא. לאחר יום שלחתי הודעת ביטול וציינתי שהם זכאים לחייב אותי בעמלת ביטול בגובה 5%, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. תוך מספר שעות בלבד חזרו אלי עם אישור קבלת הודעת הביטול וציינו שהזיכוי הוא מלא! 100%! ציינו שהזיכוי יקח 4 ימים ובחלוף 4 ימים, כפי שהתחייבו, עידכנו שאכן בוצע זיכוי ושלחו אסמכתא בהתאם. ההתנהלות של החנות היא דוגמא מופתית לחשיבה עסקית ולהבנה שלקוח מרוצה הוא לקוח חוזר ולקוח חוזר הוא נכס! המתמטיקה פשוטה: החנות ויתרה על 21 ש"ח עמלת ביטול עיסקה אבל הרוויחה ביושר משוב מפרגן וכן-אשמח לרכוש מהם בעתיד. יש ללא מעט בתי עסק בארץ מה ללמוד מהחנות הזו. מפרגן לכם על השרות, זכיתם במשוב מפרגן בהתאם. הלל

קניתי דרכם אוזניות לבריכה. אחרי זמן קצר היתה בעיה עם הנגן. קיבלתי שירות יוצא דופן ונדיב. ממליץ בחום לקנות דרכם.

רכשתי מהם מיטת היפוך הייתה במוצר תקלה והם נתנו לי פיצוי וטיפלו לי בתקלה במהירות האפשרית ובאמת נתנו שירות מדהים ממליץ מאוד

שירות מעולה ממש! הגיע חבילה עם חלקים חסרים עדכנתי את השירות ושלחו ליי אחרי שבוע את החוסרים ועוד חלקים שיהיו לי רזרבה

משה בחור אדיב מקצועי ומשרה אווירה נעימה. ניקה שלושה מזגנים תוך שעה וחצ מומלץ בחוםי

מקצועים, שירות טוב ! מענה מהיר! הגיע איכותי וארוז היטב ! אני מאוד מרוצה וממליצה .

שירות ואמינות 100%, אלופים! הזמנתי מוצר שהיה פגום, יצרתי קשר עם השירות, ובלי כאב ראש לאחר שיחת הסברה כמובן, החליפו לי למוצר חדש. תותחים! ותודה גודסט ;

אני רוצה להודות לך על המוצר הנפלא. האיכות שלו היא הגבוהה ביותר. אני מאוד מרוצה מהשירות. הכל מהיר מאוד. המון תודה רבה

קנינו מיטת טיפול ובטעות בחרתי לעצמי מיטה לא מתאימה. אבל אל דאגה! הכל בוטל והוחזר לנו בלי לעשות בעיות! שירות מצוין, תודה לכם על ההבנה וסליחה על הטעות שלנו♥

ממליצה מאוד מאוד!! השירות פשוט מדהים! קיבלתי את המשלוח תוך יומיים ועל כל שאלה ענו לי באדיבות ומהירות

תודה רבה על השירות המופלא, גם המוצר הגיע מהר וגם שהיה לי עניין מול השירות לקוחות טיפלו בי בצורה מהירה ומכבדת. אחזור לעשות איתם עסקים גם בעתיד