
ברצוני לשתף אתכם בחוויה פחות נעימה שהייתה לי עם הזמנה שביצעתי אצלכם. בתאריך 14.9 הזמנתי בושם Versace בנפח 200 מ"ל. באתר צוין כי זמן האספקה הוא בין 2 ל-7 ימי עסקים. למרות שלא קיימת נקודת מסירה בעיר מגוריי (אור עקיבא), אלא רק בזיכרון יעקב, בחרתי להזמין בכל זאת – בעיקר בגלל המחיר האטרקטיבי בהשוואה לחנויות אחרות. לאחר שחלפו 6 ימי עסקים (25.9), לא קיבלתי את המוצר ולא התקבלה ממני כל הודעה מחברת המשלוחים. פניתי אליכם בוואטסאפ ונאמר לי שהמוצר יגיע עד יום שלישי, 30.9. גם בתאריך זה הבושם לא הגיע. פניתי שוב באותו היום (לאחר כ-10 ימי עסקים) וביקשתי לבטל את העסקה. נציג שלח לי את תקנון הביטולים שלכם, אך לפי החוק אני זכאי לבטל עסקה כזו ללא כל חיוב נוסף. רק לאחר שציינתי זאת ושאמרתי שאפנה לערכאות משפטיות, התקשר אליי נציג, התנצל, הסביר שהייתה טעות בשליחת התקנון ואישר שאוכל לבטל ללא תשלום. במהלך השיחה הנציג ביקש ממני להמתין עוד יום נוסף, עד לסוף היום שלפני ערב יום כיפור, והסכמתי. לבסוף, רק בערב החג, הגיע שליח והביא את הבושם עד הבית בצהריים – לאחר 11 ימי עסקים. חשוב לי לציין: תהליך הרכישה באתר היה נוח וברור. המחירים אטרקטיביים. אבל – החוויה הכוללת הייתה מאכזבת מאוד. לאור זאת, אינני מתכוון להזמין מכם שוב, גם אם זה אומר לשלם מעט יותר במקום אחר. במהלך השיחה הוצע לי פיצוי, אך מבחינתי הדבר אינו משנה – החוויה עצמה הייתה לא טובה. בעבר רכשתי מכם כמה מוצרים והייתי מרוצה, ולכן האכזבה גדולה אף יותר הפעם. אני ממליץ לבחון את תהליך המשלוחים שלכם ואת השירות מול חברת השליחויות – לא ייתכן שלקוח ימתין 11 ימים למוצר שמפורסם כמשלוח מהיר נתתי 2 כוכבים רק בגלל המשלוח שלדעתי זה קרה לעוד אנשים לפי מה שראיתי בחוות דעת
אבישי שלום- תודה על חוות הדעת המופרטת שלך. צר לי שכך קרה עם המשלוח שלך. המשלוחים שלנו ברבום הכמעט מוחלט מגיעים בזמן וכמצופה. כמו בכל חברת משלוחים ישנם כאלה שדורשים טיפול אחר והם קצת מתעכבים עקב טעויות אנוש ואנחנו תמיד משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר כמו שציינת שקיבלת מאיתנו כבר מספר פעמים. המשלוח הועבר לבית הלקוח כמובן ובצדק ללא עלות נוספת.






















