המחשב ששייך למשפחתי עבד באופן תקין במשך שנה ואז החלו ריסטים רנדומלים. בדיקה עם התוכנה memtest הראתה שיש בעיה בזכרון. בטלפון לחנות בו הם נקנו, נעה מחשבים, נאמר לי ש-"הבעיה היא בזכרון, היו לנו הרבה תקלות עם הדגם הזה, תביא אותם, נבדוק, נחליף". ב-3 לינואר אבא שלי הביא את הזכרונות למעבדה בחנות. יומיים אחרי זה הוא התקשר ונאמר לו שהזכרונות אכן נמצאו פגומים והם נשלחו להחלפה אצל היבואן וזה יקח עד 3 שבועות. הובטח שיתקשרו אליו כשיגיע חזרה לסניף. חודש לאחר מכן אף אחד לא התקשר. אבי התקשר לברר מה קורה ואז נאמר לו שהיתה טעות, והזכרונות נבדקו ובכלל נמצאו תקינים ועל כן לא מגיע החלפה. כשהוא שאל למה לא הודיעו לו על כך נאמר לו ש-"היה בלבול עם זכרונות אחרים מאותו דגם שהגיעו לתיקון ונמצאו פגומים". אחרי ויכוח קל הציעו לו בחנות להחליף לדגם "איטי יותר". אבי, לדעתי בטעות, הסכים להצעה. הוא קיבל מהחנות זכרונות נחותים של חברה ג'נרית (dane-elec) במהירות של 800mhz במקום זכרונות הפרימיום של חברת OCZ במהירות 1066mhz.
תגובת החנות
ביקורת הלקוח הינה שקר אחד מוחלט.
העובדות הינן:
הלקוח הביא את הזיכרונות למעבדה והם נבדקו לאחר יומיים ונמצאו לא תקינים.
מכיוון שהשאיר מספר טלפון שלו ניסינו להשיג אותו אך הוא לא ענה באופן קבוע.
אביו יצר אימנו קשר לאחר תקופה ושאל מה עם הזיכרונות. קיבל תשובה כי הדגם הנ"ל איננו זמין מכיוון שהוא ישן עוד ולפניו 2 חלופות:
לקבל זיכוי מלא בכסף על הסכום אותו רכש במקור את הזיכרון לפני שנתיים
או לחילופין לקבל זיכרון אחר שזמין במלאי.
אין עוד חנויות עם רמת שירות, אמינות ואחריות כמונו.
מי שמבין בחוק הגנת הצרכן ובמסחר וכל אדם סביר יבין כי הלקוח קיבל מענה ופתרון מעולה.
אם הלקוח לא מרוצה עליו לבדוק את עצמו.