
שירות גרוע !! לאחר שהזמנתי מהם טרמפולינה שמיועדת ליום הולדת . כולל התקנה המשלוח הגיע באיחור ובנוסף לא קיבלתי התקנה למרות שהזמנתי. גרמו לעוגמת נפש!! אתם פשוט גרועים וחבל.
שלום ונסה, ראשית תודה רבה על המשוב, אנחנו באמת מצטערים על התחושה הלא נעימה שנגרמה לך. רצינו לעשות סדר בנוגע להזמנה: ✔️ ההזמנה בוצעה בתאריך 1.9, ובזמן ההזמנה סומנה אפשרות לתוספת הרכבה בתשלום נוסף. נציגת השירות שלנו ניסתה ליצור איתך קשר מספר פעמים כדי להשלים את החיוב על ההרכבה, אך לא הצליחה להשיג מענה – ולכן סופקה הטרמפולינה עם הובלה בלבד, ללא הרכבה. ✔️ מבחינת זמני האספקה – ברוב המקרים הטרמפולינות מסופקות תוך 5 ימי עסקים, אך במקרה הזה היבואן התעכב והאספקה יצאה בתאריך 11.9, ועדיין במסגרת עד 10 ימי עסקים כפי שמופיע בתקנון. העיכוב נבע מצד היבואן ולא היה בשליטתנו. ✔️ לאחר האספקה, אחרי יצירת הקשר איתנו, נציגת השירות פנתה אלייך והעבירה לך מספר של מתקין מורשה, כדי להקל עליך במידת הצורך. אנחנו מתנצלים אם חווית אי נוחות בתהליך. חשוב לנו להדגיש כי אנחנו תמיד זמינים עבורך בטלפון או בוואטסאפ לכל שאלה, בקשה או עזרה. נשמח לעמוד לרשותך גם בהמשך ולוודא שתיהני מהמוצר בצורה מלאה. בברכה, צוות שירות הלקוחות























