
כמה שעות אחרי ההזמנה קיבלתי כבר תמונה של המוצר (אולר עם חריטה) מוכן לאריזה. פנויים וזמינים ישר כשפונים בטלפון ובוואטסאפ, המחיר זול, ותוספת חריטה רק 20 ש"ח. חוץ מזה הבעלים היה אכפתי וחזר אליי בכמה שלבים כדי לוודא שזאת החריטה המדוייקת שאני רוצה, והראה גמישות כלפי הבקשות. גם המשלוח בתוספת קטנה יחסית. חמישה כוכבים בטוח.























