
ממליצה מאוד מאוד שירות זמין כל הזמן גם כשקיבלתי מוצר שהיה כנראה תקול מהיבואן קיבלתי שירות מהיר סבלני מיד קיבלתי חלופה ואפילו פיצוי זה לא מובן מאליו

ממליצה מאוד מאוד שירות זמין כל הזמן גם כשקיבלתי מוצר שהיה כנראה תקול מהיבואן קיבלתי שירות מהיר סבלני מיד קיבלתי חלופה ואפילו פיצוי זה לא מובן מאליו

הגעתי עם בעיה בשקע טעינה בטלפון, מיד קיבלתי מענה לבעיה. אחלה שרות ויחס מעולה ללקוחות .

אני רוצה להמליץ בחום על החנות! אני והמשפחה שלי קונים שם את כל מכשירי הטלפון שלנו כבר תקופה ארוכה ותמיד יוצאים מרוצים. השירות מקצועי, אדיב ונעים, ותמיד מקבלים יחס אישי עם חיוך. בכל קניית טלפון הוא דואג להציע גם אביזרים נלווים, ולפעמים אפילו מפנק באביזרים במתנה. מעבר לשירות המעולה, האווירה בחנות כיפית והוא תמיד מצחיק ונותן הרגשה טובה. ממליצה מכל הלב לכל מי שמחפש שירות אמין, מחירים טובים ויחס מצוין!

החלפתי מסך s23U מסך מקורי והמחיר היה מצויין השירות היה מקצועי ואדיב אני יחזור לתקן ולקנות שם שוב מצאתי בית חם לסלולרי שלי

הגעתי לדוכן וכמו תמיד אסף בעל הבית נתן לי שירות מדהים ואני תמיד חוזר לקנות ממנו על הדרך הוא תיקן לי את השמע במכשיר ללא עלות בנאדם צדיק

הגעתי למעבדה אחרי למעבדה אחרת נתנו לי חוות דעת שאני צריך להחליף שקע טעינה הטכנאי המקצועי ראה שהבעיה היא לגמרי שונה וטיפל לי בזה בפחות מחצי מחיר ממה שאמרו לי שצריך אין ספק שהגעתי למקום מאוד אמין ומקצועי לאחר המלצות רבות של חבריי אחזור שוב בטוח

הגעתי למעבדה של לפון אחרי כמה שאלות ששאלתי את המוכר הוא נתן לי מענה מעולנ למה שאני צריכה ותיקן לי את הסוללה תודה על השירות

לפני שלושה חודשים החלפתי אצלם מסך לסמסנוג s20fe הרגשתי שהמסך לא איכותי אבל זרמתי עכשיו הופיע לי פס במסך שבלחיצה נעלם ניגשתי אליהם ובקשתי שיבדקו כי המסך הוחלף לא מזמן המוכרן אמר לי אתה שברת את המסך אבל הראתי לו שבלחיצה הפס נעלם כאילו בעיית מגעים אמר לי לא בעיה שלנו שברת תמסך למרות שלא שברתי את המסך ..בקיצור חויה גרועה משתמשים בחלקים ברמה ירודה ולא לוקחים אחריות.
שלום רב, ראשית, צר לנו על תחושותייך, ועל הכתוב כאן. אך שיש סילופי אמת, וניסיון פגיעה בעסק שמפרנס המון משפחות, לעמוד בצד איננו יכולים, שכן אתה פגעת במסך לאחר חצי שנה של הרכבה, המכשיר שלך תוקן ב5/6/25 והגעת אלינו ב15/11/25 על נזק פיזי, ברור, שלא ניתן לערער עליו. התגובה הזו, שהיא לא פחות מלשון הרע פר אקסלנס, תטופל בערכאות הנכונות לה. ידוע לך כי אחריות על חלפים בכל מעבדה בארץ אינה כוללת נזק של לקוח כגון שבר ולמרות זאת ולמרות ההסברים החוזרים ונשנים בחרת לפעול בדרך שיקרית, ומשוללת אמת. כשידוע לכל דבר כי מסך לאחר חצי שנה לא ייפגם בעצמו, שכן היכן היית במשך חצי שנה? גם את חוות הדעת של "המעבדה" הנוספת לא קיבלנו. לשבור, להרוס, ולכתוב תגובה.

הגעתי לאסף והוא נתן לי שירות מהמם עזר לי בתיקון המכשיר ונתן לי גם מגן מסך ללא עלות שירות מדהים ויעיל ומחירים שלא ניתן למצוא

הגעתי להחלפת מסך גלקסי 23 אולטרה בדיוק במחיר שפורסם צוות נהדר והכל היה כפי שאמרו לי

באתי לתקן אצלם מסך של גלאקסי 23 אולטרה, שירות מדהים, עבודה מקצועית מאוד, יצאתי מרוצה כמובן במחיר הכי משתלם שראיתי

פשוט מקצוענים ואמינים מציר מנצח , לא מנסים לדחוף כלום עומדים במחיר המובטח בזאפ כל הכבוד ממליץ בחום שרון

תקנתי היום מסך שבור לאייפון לאחר בדיקת עלות מצויינת שלהם בדאפ. ממליצה בחום הכול היה מהיר ומוצלח

שירות מעולה וישר. הגעתי להחליף סוללה במכשיר S22. אחרי שהעבודה בוצעה, ראיתי כתם חדש באמצע המסך. בלי ויכוחים הם החליטו להחליף לי למסך חדש על חשבונם. תודה

הזמנו אייפון 13 פרו ולאחר שלושה ימי עסקים הפלאפון עדין לא הגיע. שלחנו הודעה לבדוק מדוע הפלאפון לא הגיע, ולאחר בירור של החנות, הסתבר שהפלאפון אבד לחברת המשלוחים. הם התנצלו (למרות שזו לא אשמתם) ואמרו שנקבל פיצוי. לאחר שבוע הם שלחו מונית במיוחד להביא לנו את הפלאפון!!! וגם קיבלנו פיצוי (שוב, על טעות לא שלהם). מיוחד וממש לא ברור מאליו!! תודה רבה לאלדד ולצוות החנות!! אנחנו ממליצים!!

שירות מעולה! שירות טוב נמדד דווקא כשלא הכל הולך חלק. טלפון תוקן, אך בעיית קליטה הופיעה. בכדי לחסוך לי הגעה מתל אביב, שלחו אותי לקולגה שלהם בתל אביב שטיפל מטעמם במהירות וללא חיוב נוסף.

הזמנתי את ה W60 ולא היה להם במלאי, שידרגו לי ללא תוספת ל W70, שרות מעולה, תמיד זמינים, הזמנתי בבוקר וקבלתי בערב

לשרות כזה עוד לא זכיתי! ממליץ בחום למי שחשוב יחס אנושי ומקצועי ו... אמינות. רכשתי אייפון 13 פרו מקס.

שירות מעולה תודה רבה❤️ תודה לאלדד על השירות חברה פשוט תותחים יודעים לתת שירות מעולה אחלה בעלים מאוד נדיב נתן לי זכוכית מתנה

החלפתי מסך s21 ultra תוך חצי שעה יצאתי עם מכשיר חדש תודה רבה למוכר שתיקן במהירות את המכשיר שלי

רכשתי שיאומי רדמי נוט 12 פרו יבואן רישמי הגיע מהר תודה לאלדד על שירות מדהים , ממליצה ממש !!!

תיקנתי מסך לסמסונג A13 אני רוצה להגיד תודה רבה לטכנאים אסף ואלדד יש להם שירות סוף הדרך קשובים ללקוח ועונים על הכל מהיום אני מגיעה רק אליהם תודה רבה לזאפ שהכיר לי אותם

החלפתי מסך לסמסונג אך כשבאתי לקחת המסך היה בעל צבעים כהים ורקע מוזר ורזולוציה גרועה. הראיתי והם ניסו להחליף למסך אחר אלך נותר כפי שהיה. לטענתם מסך מקורי של סמסונג אך אין סיכוי שזה כך. למחרת כבר המסך החשיך וכבה לחלוטין, ואז נאמר לי שהם יביאו ממקור אחר וכך נאלצתי שוב לנסוע אליהם ולבזבז שעה של נסיעה. הפעם הוחלף למסך עם רזולוציה זהה למקור אך מאז טביעת האצבע לא עובד. ממעבדה מקצועית נאמר שהמסך אינו מקורי ולכן טביעת האצבע לא עובדת. אז לסיכום אגיד שהשירות והמוצרים גרועים. הזול עלה לי ביוקר וזמן אבוד.
שלום דלית, מועדים לשימחה. מיותר לציין שקיבלת שירות לעילה ולעילה, המסך הוחלף לך 3 פעמים, במסגרת שירות ברמה הגבוהה ביותר שיש, מכשיר הטלפון שלך נפל מקומה ראשונה, וזה מצויין בטופס שאת (!) חתמת עליו בעת הפקדת המכשיר, ולכן סביר שיהיו תקלות שישפיעו על טביעת האצבע שהיא אינה חלק מהמסך. מה שאת עושה כאן זו הוצאה דיבה, שכן אנו יכולים להוכיח את טופס ההפקדה שלך, אותו שלחנו לך לwhatsapp וכן הקביעה שלך כי המסך שהורכב לך אינו מקורי - תהיה בעוכרייך. מלפנים לשורת הדין, תינתן לך האופציה לתקן את תגובתך. מוזמנת להגיע ולהחליף שוב את המסך בפעם הרביעית (!) לשביעות רצונך, אך לא נקבל מצגת שקר שכזו.

זמן לומר תודה, על אנשים יקרים, נדירים בענף המשוגע שלהם, חברים יקרים - תודה לכם על שירות אדיב ומקצועי. ותודה לכם זאפ שהכרתם לי אותם

החלפתי מסך גלקסי s21 plus שירות מקצועי ויחס אישי, קיבלתי מענה מהיר ואמין ממליצה בחום!