
הזמנתי בשעות הבוקר מדפסת Brother דרך האתר והתשלום אמור היה להיות טלפונית (אופציה שקיימת באתר החנות) . לאחר כשעתיים שלא חזרו אלי לקבלת הפרטים, התקשרתי אני אליהם והצעתי לשלם. הפקידה אמרה לי כי היא רואה את ההזמנה אך יחזרו אלי מיד לקבלת הפרטים. לא חזרו אלי והתקשרתי שוב לקראת השעה 4 אחר הצהריים לברר מה קורה אתם, נאמר לי שיחזרו אלי למחרת בבוקר כי הם מבררים אם יש להם המדפסת במלאי. כמובן שלמחרת לא חזרו אלי. התקשרתי שוב אליהם ואז אמרו לי שאין להם במלאי כעת. שאלתי מדוע לא חזרו אלי עם התשובה וענו לי שזו טעות שלהם. כמובן שביטלתי את ההזמנה. אני מתפלא איך בחנות לא יודעים מה יש להם במלאי, והבירור לוקח מעל 24 שעות.










