
החנות שלח המוצר אחר מאשר היה בתמונה של האתר . הזמנתי משייפת ידנית לנייר זכוכית. קיבלתי משייפת גומי. אפילו לא דומה למה שיש בתמונה שבאתר

החנות שלח המוצר אחר מאשר היה בתמונה של האתר . הזמנתי משייפת ידנית לנייר זכוכית. קיבלתי משייפת גומי. אפילו לא דומה למה שיש בתמונה שבאתר

מחירים טובים, שירות מצוין ומקיף; קיבלתי בטלפון פרטים ומידות בסבלנות רבה - תודה רבה לקארין.

נתקלתי בבעיה במוצר שהגיע אלי, אך יש לציין שיש את רועי שהוא פשוט מלאך ולא הרפה ממני עד הרגע האחרון למרות מליון חפירות ובדיקות מול המנהלים הגדולים ומול עדי שגם הייתה כל כך טובת לב ומתחשבת בסופו של דבר הפך עולומות והצליח להוציאי אותנו הכי מרוצים ומסופקים. אמן ירבו עוד המון עובדים כמוך ראוי להערצה . חסון שופ -אתם יכולים להיות רגועים כשיש בידכם עובד כזה !!!

שירות מעולה , הגיע מוצר שבור בשליחות ,הגענו למקום הוחלף בשניות , כל הכבוד .

צוות מחלקת האינטרנט של "חסון" H.S ראויה לכל מחמאה מהיחס השירותי והאנושי מהאדיבות ומהנימוס, רועי והעובדת נוספת שאינני יודע את שמה עושים ל"חסון" שם ונותנים תחושה טובה שגורמת עוד לחזור שוב פעמים לרכישה ממוצרי החנות. אשמח שידעו זאת נותני השרות. ובית העסק חסון H.S תודה בר עמינדב

שירות מס אחת שנתקלתי בה רכשתי נעל בלנדסטון לקחתי מידה שלא מתאימה לי בטעות. התקדרתי ענו לי ישר באדיבות בשמחה החליפו לי במשלוח עד הבית את הנעל. פשוט חווית קניה!!

הזמנתי באתר. שרות מעולה, אדיב ואמין. מחירים טובים ואטרקטיביים. לא חייבו עבור שליחות והביאו הכל עד הבית. שומרים על קשר רציף וענייני עם המזמין. בקיצור- תענוג.

המוצר היה במלאי, המחיר ששילמתי היה הוגן, השירות של רועי במחלקת האינסטלציה היה אדיב ומקצועי. תודה רבה לכם.

רכשתי מקרן חום לבית ולגינה עושה עבודה טובה אבל מעבר לכך קיבלתי שירות מעל ומעבר

חווית שירות יוצאת מן הכלל. המידה של הנעל לא התאימה, המוכר הלך למחסן בדק וכבר למחרת שלח לי את הנעל במידה המתאימה. ממליץ בחום, שירות מעולה!

הזמנתי מוצר ב 14:00. הובטח זמן אספקה עד 6 ימי עסקים. הגיע למחרת ב 12:00! זה לווה בשיחת הזמנה נעימה ובעדכון שוטף מחברת השליחויות. תענוג!!

הזמנתי ברז חמת רותם נשלף למטבח, שאלתי בטלפון כמה זמן האחריות על המוצר, ונאמר לי מפורשות 7 שנים (השיחה מוקלטת). לאחר קבלת המוצר התברר שהאחריות של חמת היא רק 5 שנים. שוחחתי עם בעל העסק, הוא הביע את צערו על הטעות, אך את הנעשה אין להשיב (רק להחזיר את הברז, אבל כבר התקנתי אותו). אני רואה בכך טעות בלתי הולמת ובלתי ראויה של החנות (שלא לומר הטעיית הלקוח), וברור כי לא אקנה שם להבא.
שלום רב אנו מצטערים על חווית הלקוח, חשוב לציין שליד כל מוצר מופיעה כמות שנות האחריות-בעמוד המוצר באתר מצויין 5 שנות אחריות. כך שאם בתמימות טעינו (כולנו בני אדם) זה עדיין כתוב ומצויין בעמוד כל מוצר והלקוח לפני שרוכש את המוצר, מקבל את כל האינפורמציה הרלוונטית. בנוסף, כאשר הלקוח קיבל את הברז - בתוך האריזה הייתה תעודת אחריות המציינת: 5 שנות אחריות! אם הלקוח לא היה מתקין את הברז, בטח היינו מחליפים לו לברז אחר או מזכים אותו בזיכוי מלא.

שרות נהדר ואדיב של קארין ורועי. ביקשתי לרכוש זוג נעליים באתר והם עשו את כל המאמצים, כולל להתקשר אליי ולענות במהירות בוואטסאפ, על מנת לוודא שאקבל את המוצר שהזמנתי - במידה ובצבע שרציתי, גם כשהיה נדמה שהמוצר פגום/חסר במלאי. וגם המחיר אטרקטיבי. ממליצה בחום!

שוחחתי עם קובי, היה מאוד סבלני וידע להסביר ולעזור בצורה מאוד נעימה. שלחו את המוצר באותו היום והוא התאים בדיוק למה שהייתי צריך.

שירות מעולה!! הכנסתי הזמנה באתר, לאחר שיחה עם הקבלן שיפוצים הוסבר לי שהציוד דחוף להמשך עבודה ולכן התקשרתי לחסון וביקשתי עזרה. הם היו כל כך אדיבים וניסו לעזור בכל דרך אפשרית. לאחר שיחה קצרה קיבלתי את המשלוח לפתח הדלת יום למחרת והעיכוב נמנע. תודה רבה על שירות מצויין, איכות ומחירים הוגנים.

רכשתי בריכה דרך האתר קבלתי שירות מעולה מקורי וקר חווית קניה מדהימה כולל תמיכה והסבר אני ממליץ לכם לנסות וואסאפ 054-672-7033

רכשתי ברז של חמת. מובטח אספקה תוך 7 ימי עסקים. הברז הגיע תוך 2 ימי עסקים עם שליח עד הבית

קניתי ברז למטבח מתוצרת חמת . ברז עם פיה נשלפת. חיפשתי חנות עם מחיר הגון. מצאתי בקלות את חסון. תהליך הקניה היה מאוד פשוט ונוח. כמו-כן מיד קיבלתי מייל עם פרטי ההזמנה. פניתי דרך האתר של החנות לגבי זמן אספקה. מיד קיבלתי תשובה. ובנוסף תוך יום עסקים קיבלתי את המוצר. חנות מעולה. שירות מעולה. מחיר מאוד תחרותי והוגן זאת היתה הפעם הראשונה שקניתי בחנות זו. כמובן שאמשיך לקנות. ממליץ בחום לכולם תודה רבה לכל צוות החנות.

הזמנתי שואב בריכה ביום שלישי וקיבלתי אותו למחרת , ממש מהיר. פתחתי את הקופסה והמטען לא נמצא , מה שנמצא זה שקית קרועה שברור שלקחו משם את המטען. פניתי לחנות מיד לאחר פתיחת החבילה ואמרו שיחזרו אלי וכמובן שלא. אחרי כמה סינונים רצופים והודעות והתשובה שקיבלתי היא שזה לא יכול להיות וזהו. מטען של ₪40 ללקוח ואולי ₪10 לחנות אבל זה לא העניין.... העניין הוא שבתור עסק תציע שירות, תציע חלופה ולא ישר להתנער מאחריות. בסופו של יום אני עם שואב שבאריזה הייתה שקית קרועה, אני לא יודע אם השואב בכלל עובד כי אין מטען ואין לי מושג אם קיבלתי מוצר חדש ששילמתי על חדש. לא רוצה לחשוב מה יקרה אם יפסיק לעבןד אחרי שבוע הרי אחריות בטח לא אקבל מהחנות. אני לא מהסוג שבכלל מגיב לא לטובה ולא לרעה אבל על שירות כזה תתביישו לכם. ממש ניסיון מצידי "להרוויח" מטען נוסף. כל הכבוד

נחמדים בקנייה, אבל אם יש אחר כך בעיה תחפש את הלמפה. קניתי ברז מטבח, כשחיברתי אותו נזל מהמנגנון פניתי אל החנות כדי שיחליפו הרי מדובר במוצר חדש שנקנה אצלם, כמובן שלא לקחו אחריות וזרקו אותי לממש את האחריות מול היצרן. יש מינימום אחריות למוכר כשהמוצר חדש למרות אחריות יצרן.
בתאריך 12.5.21 הלקוח הנ''ל רכש בררז מטבח של חמת לאחר כשבוע הלקוח יצר קשר עם שירות הלקוחות בטענה שהברז מטפטף/נוזל. הוסבר ללקוח שאכן לשם כך הוא קיבל אחריות של חברת חמת והוא יכול ליצור איתם קשר בעניין והם יפתרו לו את הנושא ,יתקנו או יחליפו בהתאם למקרה . הלקוח הסביר לנציג בשירות הלקוחות שחמת סגורים בגלל ''המצב הבטחוני'' והוא רוצה פיתרון מיידי מאיתנו . הלקוח ראה דרך אחת לפתרון הבעיה שלו והיא לסחוט אותנו בשירות הלקוחות שאם לא ניתן מענה ולא נחליף לו את הברז מיידית הוא יכתוב עלינו חוות דעת בזאפ וכך עשה למעשה כפי שניתן לראות. לא ניתן ללקוחות מהסוג הזה להכפיש את שמנו לשווא שביעות רצון הלקוחות שלנו אצלנו בעדיפות ראשונה ויעידו על כך לקוחותינו וכפי שניתן לקרוא זאת באתרכם . הלקוח הנ''ל בחר בדרכו שלו ואנו נמשיך בדרך שלנו יחס אישי לכל לקוח בכל זמן ובכל עת. בברכה H.S

היה חשוב לי שהסיפון שרשורי 1.25 סינבלה S-536 יגיע כמה שיותר מהר ביקשנו מהם ותוך יומיים זה הגיע ממש כל הכבוד

שירות מעולה סחורה מעולה מקצועי ואדיב עמידה בלוח זמנים מבחר גדול בחנות לכל צרכיי הגינה והמרפסת

אחרי חיפוש בגוגל והשוואת מחירים מצאתי שהמחיר שלהם הכי מתאים לי וגם הם נמצאים לא רחוק מאזור מגוריי...שלחתי הודעה לוואטס אפ העסקי שלהם, מייד קיבלתי תגובה ומענה מבחור בשם יובל דרכו בצעתי את ההזמנה דרך הטלפון ..בקשתי לבוא לאסוף את המוצר.. כבר ביום למחרת הוא הודיע שאני יכול לבוא לקחת את המוצר..שירות מעולה

בראש ובראשונה חייב לציין לשבח את שירות הלקוחות המהיר והיעיל. רכשתי שולחן עבודה של כתר והגיע תוך יום אחד . מוצר ארוז יפה ובמחיר מצויין כולל משלוח חינם עד דלת הבית. ללא ספק אחזור לרכוש דרכם שוב .