לעולם לא נתקלתי בשירות כזה גרוע.
הסיפור שלי עם החברה התחיל לפני חודש כאשר רכשתי מכונת קפה בעלות של כ500 שקלים כמתנת יום הולדת לאבי.
לאחר שקיבלתי את המכונה התברר כי המכונה פגומה(לדבריהם של החברה תקולה) ודרשתי להחזיר אותה ולקבל את כספי חזרה מתוקף 14 ימי החזרת מוצר ומתוקף תקנון האתר של החברה שאומר ואני מצטט "במקרה של ביטול עקב פגם: ביטל המשתמש עסקה עקב פגם במוצר נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר, לבין הפרטים שנמסרו לו מאת החברה, תחזיר החברה למשתמש בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי המשתמש עבור אותו המוצר, וכן תבטל את חיובו של המשתמש בשל העסקה ולא תגבה מהמשתמש דמי ביטול כלשהם; אם קיבל המשתמש את המוצר נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסר לו המוצר"
לאחר שיחות רבות החליטו לקחת את המוצר לבדיקת מעבדה ושם התגלה שאכן המוצר תקול, ביקשתי שוב לקבל את כספי בחזרה אך החברה הפסיקה לענות לי ואפילו לא החזירה את המוצר ולא החזירה את כספי.
פשוט התנהלות ביזיונית.
*לא ממליץ לכם לקנות מוצרים מהחברה*
גם לקחו ממני כסף, גם קיבלתי מוצר פגום, גם לקחו את המוצר ובסוף נשארתי בלי כסף ובלי המוצר ביד.
תגובת החנות
היי נתי,
אני מתנצלת שזאת חווית השירות שלך מאיתנו
אנו עושים הכל כדי שהלקוחות יהיו מרוצים.
רק מעדכנת שהזיכוי אכן נעשה והוחזר הסכום הכספי המלא על המוצר שרכשת