
הזמנתי חרמש של דיוולט סוללה. הסוללה הגיע משומשת. משירות הלקוחות נאמר לי שהסוללות שלהם לא ארוזות וכנראה שהיא השתפשפה על המדף שלהם במחסן ואין סיבה לחשוש. לאחר שימוש ראשון עם הסוללה היא התחממה מאוד ולא ניתן היה לטעון אותה יותר. משירות הלקוחות נמסר לי שאין אפשרות להחליף אותה כי השתמשתי בא. החרמש גם הגיע עם קופסא פתוחה וחסרות מדבקות על הכלי עצמו. זאת אני אבדוק מול היבואן.























