
מדובר בחנות אם חוות דעת שהאמת כל מילה בסלע רכשתי מכשיר מסוג אייפון 17 אם סים ואי סים במחיר הכי זול בארץ ובדקתי חנויות אני ייעב לציין שהשילוח היה מהיר במעטחד והדביקו לי אץ המגן מסך ככה שנשאר לי רק להעביר מידע שזה גם אלירן עזר לי דרך הטלפון

מדובר בחנות אם חוות דעת שהאמת כל מילה בסלע רכשתי מכשיר מסוג אייפון 17 אם סים ואי סים במחיר הכי זול בארץ ובדקתי חנויות אני ייעב לציין שהשילוח היה מהיר במעטחד והדביקו לי אץ המגן מסך ככה שנשאר לי רק להעביר מידע שזה גם אלירן עזר לי דרך הטלפון

שירות אמינות מקצועיות זה גיים סטור! המכשיר הוזמן עבור מתנת יום הולדת והם דאגו שהשליח יגיע אלי אם המכשיר עוד באותו דבוע תודה רבה על משלוח אם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום ואני גר רחוק והמשלוח הגיע תוך 3 ימים בלבד ממליץ מאוד ניפגש בקניה הבאה .

חנות מס 1 הקניתי אייפון 17 פרו במחיר הכי זול בארץ אם אחריות של אפל העבירו לי את כל המידע ללא עלות נוספת והסבירו לי איך לחבר את הטלפון לרכב תודה על השירות המעולה אחלה אנשים

גיים סטור חנות נפלאה קניתי לבן שלי סוני 5 הביאו לי שירות מעולה פתחו לו שם משתמש והכינו את הסוני כבר לעבודה מה שנשאר רק לחבר לחשמל ולהתחיל לשחק תודה רבה אלופים !!!

רכשנו שואב דייסון דרך האתר אני נמצא הרבה בחול אז דיברנו דרך הואצאפ חייב לציין שהאנשים מאוד נחמדים וסבלניים בגלל שהעסקה הייתה שהיותי בחול לקח זמן לאשר את העסקה ותא היה לי נעים לעכב את הנציג אך הוא היה מאוד סבלני ושירותי ועל זה אני חייב להודות לכם על הזמן והיחס שלא מקבלים בכל חנות היום במיוחד שזה עסקה טלפונית אחרי יום כבר אמרו לי לשלול את העובד שלי להגיע לאסוף את השואב ואפילו הביאו לו עד זה עד לרכב שחיכה להם בחוץ ותא רצו שהוא יתרוצץ סתם (תל אביב) בעיות חניה אז תודה רבה לדוציק על הטיפול המסור כן יירבו

חנות נחמדה אחלה מוכרים שירותיים וסבלניים קניצי אייפון 17 העבירו לי את המידע ועזרו לי אפילו לחבר את הטלפון לרכב

רכשתי לבן שלי איירפודס פרו 3 יבואן רשמי כולם רצו קרוב ל 100 שקל יותר ממה ששילמתי אצלהם

נפלתי בפח כמו רבים וטובים מאותה חנות קניתי אייפון חדש וקיבלתי מחודש שהתקלקל לאחר כמה חודשיםובתיקון הטכנאיבמעבדה אמר לי הכל מחודש כולל סוללה עלות התיקון 300 ש" אבל הכי כואב שזה מחודש ולא חדש

חג שמח קניתי דייסון במחיר מעולה ממלית לכולם רק גיים סטור תודה על הכל ועל משלוח מהיר

בס״ד קניתי לפני חודשיים שואב דייסון והוא התקלקל חייבת לציין שדאגו ששליח יאסוף לי את השואב יתקן ויחזיר ללא עלות נוספת מעריכה מאוד את השירות

אכשתי מצלמה של קנון במחיר הכי זול בארץ בלי שדרוגים שחנויות אחרות ביקשו ממני אמינות שווה יותר מכל מחיר ! ממליץ מאוד

הגעתי לגיים סטור פרסמו בידורית של סוני במחיר ממש משתלם ויצא יותר זול מהיבואן הרשמי בכמה מאות שח הגיע אליי תוך 5 ימים אם שליח ללא תוספת מצידי שאפו על השירות

הגעתי לחנות מדליקה אם הבן שלי לקנות גויסטיק לסוני 5 ממליצה בחום מגוון של שלטים ועוד המון גאגטים מדליקים

שירות מעולה ++ רכשתי אייפוו 17 פרו דאגו לי לכיסוי ומגן מסך במחיר טוב העבירו מהמכשיר השבור שלי את המידע ללא עלות נוספת אני בהחלט ממליץ על החנות המדליקה הזאת

ואללה הזמנתי מגיים סטורי אייפון 17 ברו מקס הגיע הכל מהר וקיבלתי שליחה עד הבית

רכשתי איירפודס פרו 3 יבואן רשמי במחיר ממש משתלם חייבת לפרגן על השירות הייתה לי בעיה בטעינה והם על הדרך עשו לי ניקוי לשקע טעינה ללא עלות

איזה שרות חבל על הזמן אלירן המליץ לי על טלפוו לא יקר לבן שלי וקיבלתי אותו אחרי 40 דק בלבד ,שיא הגשם תודה רבה

הזמנתי מצלמה דרך האתר עם אפשרות תשלום טלפוני, היה כתוב בכותרת המוצר "זמין במלאי" עם תוספת 3 סימני קריאה. לאחר שלא חזרו אליי במשך יומיים כדי להשלים את ההזמנה, ולאחר שלא ענו לי בוואטסאפ, התקשרתי אליהם כדי להבין מה עם ההזמנה ורק אז הם נזכרו להגיד שהדגם שהזמנתי לא במלאי, ויש רק דגם יקר יותר. מהתרשמותי הם לא שירותיים בכלל.

נקנה אייפון 14 פרו מקס חדש מתצוגה עם 100 % סוללה ואחריות. ב1000 ש"ח פחות מכל חנות אחרת.אפילו יותר זול מיד 2. הוזמן דרך האתר ועם קשר ישיר עם בעל החנות. הגיע עד הבית עם שליח ללא תוספת תשלום.. ממליץ בחום

הרכישה הייתה טובה ומהירה המשלוח הגיע מהר והשואב פשוט יוצא מן הכלל קניתי דייסון v15 לאחר המלצות חמות ששמעתי וגם המוכר עצמו המליץ חויית קניה מעולה

מפרגנת באהבה לאלירן האלוף ששלח לי את המכשיר שרכשתי עד הבית אם שליח ללא עלות נוספת ודן הדביק לי את המגן מסך שקניתי

אחרי חיפושים רבים הגעתי לגיים סטור לקנות משקפיי vr2 לפלייסטיישן יבואן רשמי כמובן שירות סל הכל היה מעולה ומשלוח מהיר

רכשנו איירפודס מקס במחיר פצצה יבואן רשמי וקבילנו אותו יום למחרת שירות מהיר וענייני .

רציתי לשבח את החנות המטורפת הזאת רכשתי לנכד שלי סוני 5 וכעבור 3 חודשים משום מה שבק חיים למרות שזה אחריות של יבואן רשמי הם לקחו אותו לישפאר והחזירו ללא כל עלות נוספת שירות הרבה מעבר למצופה בהחלט חייבת לפרגן תודה מכל הלב

לאחר חיפוש של אוזניות בצבע שחור הגעתי לגיים סטור והנציג השיג לי את הצבע שהבן שלי רצה וגם יבוא רשמי תודה על השירות והנכונות לעזור